Forum: Aanpassingen op de Website van de Vijf Zintuigen

Pagina: 5 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·16·17·18 >>

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Simulatie Freak link: /forum/18/2859/331580 op: 24-02-2010 20:18:31

Ah kijk dit vind ik een hele verbetering. Op het plusje klikken is best te doen vind ik, je moet alleen wel goed klikken natuurlijk.
En bij de kleuren staat er nu ook een kleine legenda, handig!

Inmiddels heeft het nieuws even een beetje een aanpassing gehad. Ben nog niet helemaal klaar maar het komt in de richting

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Moderator
Ik zie zojuist een probleempje in het colofon. Daar staat onder alle personen in de tekst een link die je aan kunt klikken als je De Vijf Zintuigen wilt mailen. Echter als je die link aanklikt opent hij netjes een lege mail, maar als adres wordt een stuk scripting ingevoerd in plaats van een adres. Dat lijkt me niet ok.

Tevens meldt het colofon nog steeds dat we het best te bekijken zijn met IE6 1024x768. Aangezien Microsoft IE6 niet eens meer ondersteunt neem ik aan dat het handiger is hier iets couranters in te vullen?

Offline Marwin
Moderator
Hmmm strange problemen denk ik met de core van Joomla.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Citaat van: Deja024 link: /forum/18/2859/334166 op: 02-03-2010 11:07:38

Tevens meldt het colofon nog steeds dat we het best te bekijken zijn met IE6 1024x768. Aangezien Microsoft IE6 niet eens meer ondersteunt neem ik aan dat het handiger is hier iets couranters in te vullen?
Microsoft mag het dan niet meer ondersteunen, DVZ werkt er nog als een zonnetje in.

Ik heb nog iets opgemerkt op de website.
Bij:
Hoofdmenu --> Beleven --> Entertainmentbank staat nog "nieuw" achter.
En bij de videobank. (Die naar mijn weten nieuwer is) staat dat niet.

Dus volgens mij moet dat bij Entertainmentbank weg en eventueel bij videobank erbij.

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Offline TomD
Er staat nu ook wie-waar bij zintuigers weet niet of het al gemeld is.

Citaat van: TomD link: /forum/18/2859/346225 op: 21-03-2010 21:56:14

Er staat nu ook wie-waar bij zintuigers weet niet of het al gemeld is.
Jep dat was volgensmij al door Piet gemeld in het Zintuigers-topic zelf.

Offline Ruben
Ik mis in de fotogalerie een balkje met alle letters.
Waarvan je er een aan klikt, en dan die mensen met de begin letter ervoor haalt.
Zoals bij Zintuigers.

Ik moet elke keer pagina's afgaan.

Offline TheF4
Moderator
Gaan we bouwen zat er zelf ook al mee namelijk

Hebben jullie anders nog iets ? Aanpassingen ? Nieuwe ideeen ? etc ?

Citaat van: Ruben link: /forum/18/2859/356050 op: 05-04-2010 01:36:51

Waarvan je er een aan klikt, en dan die mensen met de begin letter ervoor haalt.
Zoals bij Zintuigers.

www.TheF4.com

Het enige wat ik nog heel vaak mis in de fotogalerie (om het toch nog maar eens te noemen) is een mogelijkheid om de foto's op attractie in te delen, zoals je ze nu na het uploaden ook in verschillende categorieën kan zetten. Zo krijg je na verloop van tijd een steeds groter foto-archief van verschillende attracties, míts leden daar natuurlijk aan meewerken.

Offline Carlo
Citaat van: Sir. Pepper link: /forum/18/2859/356079 op: 05-04-2010 09:42:13

Het enige wat ik nog heel vaak mis in de fotogalerie (om het toch nog maar eens te noemen) is een mogelijkheid om de foto's op attractie in te delen, zoals je ze nu na het uploaden ook in verschillende categorieën kan zetten. Zo krijg je na verloop van tijd een steeds groter foto-archief van verschillende attracties, míts leden daar natuurlijk aan meewerken.

Dat je bij elke foto de naam van de attractie/parkgedeelte/entertainment-act e.d. kan toevoegen?
Dat zou inderdaad wel een hele goede zijn.

Misschien dat er dan in de fotogalerie meteen een optie kan komen dat, mits iedereen de foto's ook benoemd zoals hierboven omschreven, dat er dan gezocht kan worden op attractie.
Bijvoorbeeld: Zoek op "Fata Morgana", en je krijgt alle Fata Morgana-foto's van alle forumleden te zien.

Maar dan zou het fijn zijn dat bij alle reeds bestaande foto's ook een optie komt om de foto alsnog een titel mee te geven, oftewel: een bewerk-functie.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/18/2859/356080 op: 05-04-2010 09:50:05

Dat je bij elke foto de naam van de attractie/parkgedeelte/entertainment-act e.d. kan toevoegen?
Dat zou inderdaad wel een hele goede zijn.

Dat bedoel ik ja. Om iedere foto eigenhandig een naam te geven kan soms erg tijdrovend zijn. Een systeem zoals dat nu ook met de categorieën is, zou ik persoonlijk al handiger vinden.

Offline TheF4
Moderator
Is wel een idee, ga ik meenemen

www.TheF4.com

En dan eventueel nog de optie om foto's te draaien.
Normaal zet je ze allemaal juist voor je ze upload maar soms gebeurt het toch dat je er 1 vergeet.
En dan zou het handig zijn dat het nog kan na het uploaden.

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Offline Nick
Ik mis dat je GIF-Transparante Avatar's niet als Random kunt doen..

Offline TheF4
Moderator
Het letterbalkje is erbij gezet

Citaat van: Ruben link: /forum/18/2859/356050 op: 05-04-2010 01:36:51

Zoals bij Zintuigers.

www.TheF4.com

Zo dat is snel!!

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline Ruben
Piet service! Tof!

Offline TheF4
Moderator
Thanks Komende week verder met de andere punten

Hebben jullie trouwens nog nieuwe / leuke ideeën voor de website ?

www.TheF4.com

Offline Nick
Citaat van: Nick link: /forum/18/2859/356249 op: 05-04-2010 13:37:52

Ik mis dat je GIF-Transparante Avatar's niet als Random kunt doen..

Pagina: 5 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·16·17·18 >>