Forum: Aanpassingen op de Website van de Vijf Zintuigen

Pagina: 3 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·16·17·18 >>

Aangezien de laatste maanden het nieuws steeds sneller kwam, rouleerden de nieuwtjes op de voorpagina erg snel waardoor er overheen gelezen werd. Dit proberen we op deze wijze op te vangen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: rockboy link: /forum/18/2859/330656 op: 22-02-2010 20:07:08

Vindt het nu eigenlijk wel een kaal vlak daar waar eerst twee berichten bijna volledig werden vertoont. Denk toch dat twee grotere vlakken beter zijn, omdat het laatste nieuws dan snel te lenzen valt. Toch is het een verbetering in overzichtelijkheid

Ehm het is een beetje gebaseerd op Nu in eerste instantie had ik er alle categorie├źn staan, maar dat werd te druk. Maar hoe bedoel je twee grote vlakken? Hoe zie je dat voor je?

Edit: wellicht heb je het al gezien, maar met de plusjes kun je de nieuwtjes openen. En zodoende kun je meer lezen dan voorheen het geval was.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Milan
Sorry, maar ik vind dit nieuwe systeem niet mooi/handig.

Citaat van: Marwin link: /forum/18/2859/330666 op: 22-02-2010 20:16:09

Ehm het is een beetje gebaseerd op Nu in eerste instantie had ik er alle categorie├źn staan, maar dat werd te druk. Maar hoe bedoel je twee grote vlakken? Hoe zie je dat voor je?

Edit: wellicht heb je het al gezien, maar met de plusjes kun je de nieuwtjes openen. En zodoende kun je meer lezen dan voorheen het geval was.

Wat ik bedoelde is een wat groter valk voor dat ene  nieuwtje wat als laatste is toegevoegd, zodat je hem helemaal kan lezen. Misschien is het ook niet handig, maar dat bedoelde ik ermee. Een voorbeeld is dat je bij de vorige lay-out sneller het laats toegevoegde nieuws kon lezen. Nu moet je hiervoor op de titel drukken(niet dat het een probleem is )

Zoals Laafmaster wel zegt is dat je er sneller meer nieuwtjes ziet, maar in een kleiner formaat dat is absoluut een voordeel!

Offline Jasper
Ik vind het inderdaad veel handiger!
Ook overzichtelijker, minder druk op de voorpagina.

Al mag van mij wel de titel groter van het meest recente bericht, is zo'n ielig tekstje.
Ook wat meer ruimte tussen nieuwsfoto en de rest (die plakt zo op die anderen)

Edit: Ik zie dat de files ook verhuisd zijn!
Top! Fijn duidelijk, geen lange voorpagina meer!

Citaat van: Milan link: /forum/18/2859/330672 op: 22-02-2010 20:30:59

Sorry, maar ik vind dit nieuwe systeem niet mooi/handig.

Kun je dit iets meer uitleggen? Iets roepen dat kan, maar als je erbij zet wat volgens jou anders moet (zoals rockboy en JK doen) daar hebben we meer aan en kunnen we iets mee.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Ruben
Mwah ik werd er wel aangenaam door verrast!

Ik vind het ook handiger, makkelijker en overzichtelijker.
Leuk dat het laatste nieuws wat groter wordt vermeld (bedoel met een plaatje erbij).
Past echt bij deze tijd

~ Geboren en getogen in de Efteling ~

Offline Frans
Ik vind het eerlijk gezecht niks...

Citaat van: Frans link: /forum/18/2859/330747 op: 22-02-2010 21:52:26

Ik vind het eerlijk gezegd niks...

Citaat van: laafmaster link: /forum/18/2859/330734 op: 22-02-2010 21:32:05

Kun je dit iets meer uitleggen? Iets roepen dat kan, maar als je erbij zet wat volgens jou anders moet (zoals rockboy en JK doen) daar hebben we meer aan en kunnen we iets mee.

Ik vind het er nu niet mooi uitzien, dat komt denk ik omdat de titels zo klein zijn, en juist de titels moeten de aandacht trekken, zoals in de krant, niet?

Maar als de titels wat opvallender zijn is het wel een fijn systeem dat je niet hoeft te klikken om meerdere berichten op 1 pagina te zien, die je in- en uit kan klappen.

Overigens Marwin, is het mogelijk om de titel 'Het laatste nieuws' erboven te plaatsen?

Offline Carlo
Citaat van: laafmaster link: /forum/18/2859/330761 op: 22-02-2010 21:59:38

Overigens Marwin, is het mogelijk om de titel 'Het laatste nieuws' erboven te plaatsen?

... en de aanklikmogelijkheid "Meer nieuws" er onder?

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: rockboy link: /forum/18/2859/330676 op: 22-02-2010 20:35:15

Misschien is het ook niet handig, maar dat bedoelde ik ermee. Een voorbeeld is dat je bij de vorige lay-out sneller het laats toegevoegde nieuws kon lezen. Nu moet je hiervoor op de titel drukken(niet dat het een probleem is )

Met de gedachte heb ik lopen spelen maar die is alsvolgt: wat ik zou kunnen doen is een soort tooltip maken waar het bericht instaat als je over de titel gaat. Voor de snellezers onder ons . Idee?

Citaat van: Carlo link: /forum/18/2859/330769 op: 22-02-2010 22:07:08

... en de aanklikmogelijkheid "Meer nieuws" er onder?

Klik maar eens op "het laatste nieuws"

Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/18/2859/330758 op: 22-02-2010 21:56:43

Maar als de titels wat opvallender zijn is het wel een fijn systeem dat je niet hoeft te klikken om meerdere berichten op 1 pagina te zien, die je in- en uit kan klappen.

Ik zal even kijken of dat gaat

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Frans
Citaat van: laafmaster link: /forum/18/2859/330756 op: 22-02-2010 21:56:18

Ik vind het minder overzichtelijk en ik vind dat het er slordiger uit ziet op de site.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/18/2859/330758 op: 22-02-2010 21:56:43

Beter zo?

Citaat van: Frans link: /forum/18/2859/330779 op: 22-02-2010 22:11:13

Ik vind het minder overzichtelijk en ik vind dat het er slordiger uit ziet op de site.

Suggesties voor verbetering?

Citaat van: Frans link: /forum/18/2859/330779 op: 22-02-2010 22:11:13

En wat zou jij dan graag als oplossing willen zien met de huidige techniek in gedachte te nemen?

Citaat van: Marwin link: /forum/18/2859/330774 op: 22-02-2010 22:09:20

Met de gedachte heb ik lopen spelen maar die is alsvolgt: wat ik zou kunnen doen is een soort tooltip maken waar het bericht instaat als je over de titel gaat. Voor de snellezers onder ons . Idee?

Absoluut een idee, maar ik ben dan bang dat het weer een lap tekst wordt als je erover heen gaat en dat als je dit dus per ongelukt doet ook meteen die tekst tevoorschijn komt. Misschien heb jij een idee van een wat kleinere uitvoering ervan?

Offline Marwin
Moderator
Hoe klein wil het hebben? Ik kan bijvoorbeeld de eerste regel pakken?

Is het niet mogelijk om zelf de keuze te maken tussen het huidige systeem, en het systeem hiervoor. Zo kan iedereen zijn fijnste methode kiezen.. Optie misschien?

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Pagina: 3 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·16·17·18 >>