Forum: Aanpassingen op de Website van de Vijf Zintuigen

Pagina: 2 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·16·17·18 >>

misschien nog een ander suggestietje: Het woord startpagina dat bovenaan staat in donker oranje een ander kleurtje geven. Want zo oranje op en (iets lichtere) oranje achtergrond is niet zo goed leesbaar.

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Offline Marwin
Moderator
@Tomcent, ik zal even kijken van het weekend, als ik even tijd heb.
@Jojo78, volgens mij moet dat gaan lukken , Piet?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: Jojo78 link: /forum/18/2859/226868 op: 23-06-2009 00:59:26

Misschien nog een suggestie/ideetje voor de zintuigerskalender.
Als je een bezoek invoert kun je het type kiezen (eftelingbezoek, kermis enz. enz.) Misschien handig als er een Theaterbezoek bij kan?? Het is de SoM waar we naar toe gaan, dus Efteling, maar wat nu als ik een Circustheaterbezoekje wil invoeren...

Ga ik deze week / weekend ff inbouwen

www.TheF4.com

Moderator
Nog een voor de attractietellers:

- Verkoop Pagode heet dat niet "Toko Pagode"?
- Likkebaert ontbreekt, deze bestaat nog steeds in kleine vorm, heb er vorige week nog een bolle buil gegeten. Hangt boven de counter het oude grote bord Likkebaert.
Correctie: Van de week nog eens goed gekeken en bleek dat het 'e hongerige matroos' is. Heb me laten verwarren door het bord Likkebaerd wat op de gevel hangt.

Offline GV
Sugestie : Nieuws RRS feed !
Is nu enkel met het Spreukjesbos !

Joris gaat weldra de strijd aan en dit met een geweldige houten achtbaan.

Er zal gestreden worden met den water en den vuren.

Hopelijk duurt het niet meer langer dan enkele uren.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: GV link: /forum/18/2859/234349 op: 07-07-2009 14:50:07

Sugestie : Nieuws RRS feed !
Is nu enkel met het Spreukjesbos !

Ehm elk onderdeel heeft zijn eigen RSS

Nieuws heeft ook zijn RSS:
RSS

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline TomD
De colofon.
Huub staat er in.
En plaats van een sterretje als dat gene niet meer gedaan word door een persoon staat het onder aan een persoon.

Klopt inderdaad, en bij mij zijn er twee functies samengevoegd die ongeveer bij elkaar horen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Marwin
Moderator
Zo even een kleine technische wijziging: op de site zijn de urls nu beter leesbaar. Inplaats van onze index.php?option=com_blablahbla&nogmeeronzin wordt dat nu omgezet in beter leesbare urls.

Offline TomD
Citaat van: Marwin link: /forum/18/2859/252060 op: 15-08-2009 01:16:11

index.php?option=com_blablahbla&nogmeeronzin wordt dat

Eigelijk let ik er zelf niet veel daar op.

Mag ik vragen sinds wanneer de onderstaande toevoeging is gedaan, want ik heb het iegelijk nog niet eerder gezien!

Ondanks dat ik het niet opmerkte wel een mooi toevoeging alleen zo verborgen als je dit niet ziet, bijvoorbeeld tijdens het kijken in de verzamelgids en het staat dan volledig onderaan. Eigenlijk ook wel logische met de RRS-feeds erin!

Offline Marwin
Moderator
Haha scherp opgemerkt! Sinds vanavond: heb er maar even een apart topic van gemaakt: die hier te vinden is

Offline Ruben
Wellicht een idee om een RSS feed te maken van de Files en/of het weer?
Wellicht in een RSS?

Ik zou het zeer op prijs stellen. (Via mobiel; RSS reader)

Vanaf vandaag zijn de "Veelgestelde Vragen" over de website bijgewerkt.
De nieuwe versie is hier te vinden: http://www.devijfzintuigen.nl/vijfzintuigen/veelgesteldevraag.html
In deze versie zijn de juiste mailadressen geplaatst en is de tekst geactualiseerd.
Voor de Entertainmentdatabase zal nog een extra stukje bijgemaakt worden.

Mis jij nog vragen in deze lijst die je graag beantwoord zou zien, geef ze aan ons door.
Vragen over de werking van het forum zullen later in een nieuwe "Veelgestelde Vragen" komen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Mooi mooi, netjes en ordelijk.
Nu het regelement nog helemaal terug in orde brengen
Want maar 1%van die links werkt

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Klopt, die instellingen moeten we anders maken. Daar is bij een update van Joomla iets mis gegaan.

Offline TheF4
Moderator
Aanpassingen die vandaag zijn gedaan:

- Sub site videobank toegevoegd aan de website footer

- Kort nieuws als onderdeel toegevoegd aan de website footer

- RSS Feeds bijgewerkt tevens videobank als RSS Feed toegevoegd

- @fotogalerie, bij het aanmaken van de map navigeer je meteen door naar de aangemaakte map

- @fotogalerie, er is vanaf nu een bladerfunctie aanwezig bij het mappenoverzicht. Er waren enkele gebruikers met een hoop mappen

- @verzamelgids, Verzamelitems worden niet meer als nieuw aangemerkt als ze worden bewerkt door de beheerder

- Login probleem op alle sub sites opgelost bij het bekijken van items. Probleem aangedragen door: Simulatie Freak

- @beeldbank, @videobank, Het verspringen van de jaartallen aan de linkerkant tijdens het bekijken van een item is opgelost. Probleem aangedragen door: Wimpey

- @videobank, Traffic shaping probleem bij meer dan 100+ kijkers. Dit probleem is opgelost door het inladen van een andere set parameters.

www.TheF4.com

Offline Marwin
Moderator
Mensen we hebben een nieuwe layout voor het nieuws! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Zitten nog een paar kleine bugs in voor zover ik weet wat betreft bronvermelding, maar daar ben ik nog mee bezig

Citaat van: Marwin link: /forum/18/2859/330645 op: 22-02-2010 20:00:53

Mensen we hebben een nieuwe layout voor het nieuws! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Zitten nog een paar kleine bugs in voor zover ik weet wat betreft bronvermelding, maar daar ben ik nog mee bezig

Vindt het nu eigenlijk wel een kaal vlak daar waar eerst twee berichten bijna volledig werden vertoont. Denk toch dat twee grotere vlakken beter zijn, omdat het laatste nieuws dan snel te lenzen valt. Toch is het een verbetering in overzichtelijkheid

Moderator
Ziet er mooi uit! Veel prettiger dan die oude layout met die twee berichten!

Pagina: 2 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·16·17·18 >>