Forum: Aanpassingen op de Website van de Vijf Zintuigen

Pagina: 16 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·11·12·13·14·15·16·17·18 >>

Offline TheF4
Moderator
De bibliotheek is vanaf nu ook terug te vinden in GEO. Binnenkort gaan we verder met het vullen van de bibliotheek. Als er nog mensen zijn die spullen hebben liggen dan horen we dat graag

www.TheF4.com

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/18/2859/633959 op: 03-01-2012 20:30:42

Mooi om te zien dat de GEO om is gezet naar 'Parkgids' maar in de line boven in staat nog steeds GEO, denk dat dit dan ook 'Parkgids' moet worden!

Welke bedoel je de URL of de titelbalk of de breadcrums? URL moeten we even kijken wat we ermee doen, dit zit namelijk in Google zeg maar. Vandaar... De andere zouden veranderd kunnen worden.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Citaat van: Marwin link: /forum/18/2859/634253 op: 04-01-2012 18:30:30

Welke bedoel je de URL of de titelbalk of de breadcrums? URL moeten we even kijken wat we ermee doen, dit zit namelijk in Google zeg maar. Vandaar... De andere zouden veranderd kunnen worden.

Hier heb ik het over!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline TheF4
Moderator
EINDELIJK! Het "underline" probleem in de footer is opgelost. Sommige van jullie hadden er last van. Als je met de muis over de footer ging kwamen er overal streepjes onder te staan. Dit probleem is eindelijk gevonden en opgelost.

www.TheF4.com

Offline Marwin
Moderator
- Bugfix lenteschildjes op de winterpagina
- Tabjes van nieuwe stijl voorzien op de voorpagina
- Bugfix compabiliteitsmodus / oudere browsers en tabjes opgelost
- Bugfix link onder nieuws -> verwees naar oude pagina

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline TheF4
Moderator
De nieuwe lijst van puntjes die door leden zijn doorgegeven en verwerkt:

- Algemeen: Diverse items aan efteling tellers toegevoegd.
- Algemeen: Highlight balk in navigatie menu heeft nu over het hele vlak de juiste kleur.
- Algemeen: Tellerlijst Efteling bijgewerkt.
- Algemeen: Menu highlight loopt nu overal netjes tot het eind.
- Algemeen: Navigatiemenu op alle subsites aangepast. Extra links niet meer nodig door de komst van het menu bovenin.
- Algemeen: Ondersteuning cooliris i.c.m. IE is komen te vervallen. Linkjes zijn voor IE gebruikers niet meer zichtbaar.
- Algemeen: Cooliris linkjes niet meer zichtbaar als 1 item zichtbaar is.
- Algemeen: Underline probleem in footer opgelost.
- Algemeen: Navigatie menu's op main site weer hersteld.
- Algemeen: Lay-out tekst artikeltjes aangepast zodat afstand weer klopt.
- Verzamel verkoop: Er wordt vanaf nu duidelijk aangegeven hoe vaak er is geboden op een item.
- Forum: Follow iconen weer terug onderaan het forum.
- Forum: Nieuw plaatje werkt correct op Apple platform.
- Korting: Verschil in telling opgelost. Aantallen lopen nu gelijk met rechterkant.
- Korting: Fout met bladeren binnen een bepaald type opgelost.
- Korting: Lopende en komende acties / prijsvragen ook voorzien van uitgelicht blokje.
- Documentatie: Titel loopt nu netjes mee met locatie op website.
- Documentatie: Login loopt nu ook gelijk met de rest van de website.
- Videobank: Video's worden nu vanaf eigen adres / IP afgespeeld. We gebruiken nu poort 80 i.p.v. 8080
- Weer: De 12 uur verwachting werkt weer.
- Weer: Actueel en meerdaagse verwachting werken ook weer.
- Verkeer: Aantal verkeerde overeenkomsten verwijderd.
- Verzamel: Collectie icons zijn naar het midden verplaatst.
- Leden: Microblog plaatjes vanuit twitter verwijderd. Werd niet gebruikt.
- GEO: Items uit de bibliotheek komen nu ook netjes terug in GEO.

www.TheF4.com

Offline TheF4
Moderator
Afgelopen dagen is het top menu op de website / forum en subsites aangepast. Vandaag zijn alle menuutjes aan de linkerkant terug gezet, tevens is de afstand tussen de verschillende paragrafen in de leestekst hersteld.

www.TheF4.com

Offline m.elst
Volgens mij zijn de knoppen op de voorpagina van de "slideshow" veranderd.. of niet?

Offline Marwin
Moderator
Klopt inderdaad daarnaast is het welkomsttekstje verdwenen.

Offline Carlo
Vanaf nu zijn de blockdagen voor het Efteling-abonnement duidelijk aangegeven in de D5Z-kalender.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Zo dat is mooi....

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Het valt mij op dat er geen namen meer te vinden zijn van de moderators, onderaan de site.
Waarom is dat zo aangepast?

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/18/2859/649952 op: 25-02-2012 18:34:06

Het valt mij op dat er geen namen meer te vinden zijn van de moderators, onderaan de site.
Waarom is dat zo aangepast?

Dat heeft Marwin op twitter uitgelegt, Het is nu voorlopig een test.
De meeste ellende gebeurt als er geen moderator online is en zo valt dat dus minder op.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Stevis
Citaat van: eftelingfan link: /forum/18/2859/649967 op: 25-02-2012 19:14:20

Dat heeft Marwin op twitter uitgelegt, Het is nu voorlopig een test.
De meeste ellende gebeurt als er geen moderator online is en zo valt dat dus minder op.
Niet per se naar jou gericht hoor Eric, maar aan het team. Is dit niet een vorm van toegeven aan degenen die problemen veroorzaken?

In plaats van jezelf "verstoppen" kun je er toch ook voor kiezen om zoveel mogelijk zichtbaar te blijven en de momenten dat er nauwelijks tot geen moderators online zijn op te vangen? Voor mij is het, hoe meer je laat merken dat je er bent, hoe meer autoriteit je uitstraalt.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Bedankt voor het antwoord

Maar ik kwam er even later achter dat er blijkbaar in een ander topic al een antwoord op mijn vraag was, dus mijn excuus dat ik de vraag dubbel stelde in een ander topic.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Citaat van: Stevis link: /forum/18/2859/649998 op: 25-02-2012 20:29:05

Voor mij is het, hoe meer je laat merken dat je er bent, hoe meer autoriteit je uitstraalt.

Maar wat vind jij, behalve autoriteit, de toegevoegde waarde van het lijstje leden van het forumteam dat online is?

Offline Stevis
Citaat van: Remkoow link: /forum/18/2859/650012 op: 25-02-2012 20:56:31

Maar wat vind jij, behalve autoriteit, de toegevoegde waarde van het lijstje leden van het forumteam dat online is?
Op zich ging het mij niet zo zeer om het lijstje zelf, maar meer de reden waarom het weg gehaald is. En wat voor signaal je daarmee afgeeft als team zijnde.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Maar er zullen hoe dan ook momenten zijn dat er niemand van het forumteam online is. Als met iets eenvoudigs als het verwijderen van het lijstje problemen voorkomen kunnen worden, denk ik dat het juist een goede keuze is. Het 'signaal dat het team daarmee afgeeft' valt nu misschien even op, maar over een paar dagen is dat ook weer over.

Offline Marwin
Moderator
Klopt daarnaast is het een test (dat mag hopelijk toch Stevis). Ik ben benieuwd nu dat lijstje weg is dat minder incidenten komen / zijn. Want een veeg teken is het wel dat uit diverse hoeken al te horen krijgen dat mensen het missen, er dus op gelet wordt...

Euhh.. weer een ander kleurtje en header? Ik moet zeggen.. vind het een beetje aparte kleur en niet zo heel prettig om naar te kijken. Past niet in de tijd van het jaar eerlijk gezegd..

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Pagina: 16 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·11·12·13·14·15·16·17·18 >>