Forum: Aanpassingen op de Website van de Vijf Zintuigen

Pagina: 15 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·10·11·12·13·14·15·16·17·18 >>

Offline Marwin
Moderator
Volgens mij is dat wel realiseren van de header.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Daan
Citaat van: Marwin link: /forum/18/2859/622253 op: 19-11-2011 18:13:28

Komende tijd zullen er nog wel meer veranderingetjes komen in het menu, zodat er een helder eenvoudig menu gaat ontstaan. Dus excuus voor het ongemak.

Misschien kunnen de uitklapmenutjes dan ook op alfabetische volgorde?
Dat is al wel gedaan, aleen de laast toegevoegde onderdelen verstoren dat.

Ahhhh!

Offline Marwin
Moderator
Sowieso, althans waar mogelijk. Maar de bedoeling is dat de sub onderdelen in 1 menu gaan komen. Maar zal het meenemen

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Marwin
Moderator
Even F5 en iedereen alleen geldig op 5 december!

Hahaha! Erg leuk gedaan!
Meteen m'n avatar ook in stijl gebracht.

Offline Marwin
Moderator
Complimenten aan Martijn btw

Offline m.elst
Ik zat daarnet in de css om de header te zoeken, toen zag ik die staan.. Ik denk huh dat klopt volgens mij niet ik pagina herladen en jawel hoor Leuk gedaan.. Voor elke feestdag 1 zou ik zeggen   Als jullie toch geen apparte seizoenen meer hebben is dat een leuke toevoeging

VERANDERD: Ik zie nu pas dat er staat de vijf SINTtuigen Haha geweldig

Jaah leuke touch jongens!

Werkt momenteel heul heul heul hard aan de nieuwe vormgeving van DVZ! Gooi je feedback in een PM of de mail!

Offline Carlo
Zelfs voor mij is dit een verrassing. Leuk gedaan!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Heel erg leuk gedaan!

Deze verrekijker vergroot wel 8 maal. Maar ik heb er ook wel eens een 9de keer doorgekeken en toen deed hij het ook nog gewoon. (H. Finkers)

Leuke toevoeging op deze feestdag

Heel erg leuk gedaan. Dit mag wel vaker gebeuren op feestdagen.

Offline Weeke
Citaat van: rickwesteneng link: /forum/18/2859/626100 op: 05-12-2011 15:38:42

Heel erg leuk gedaan. Dit mag wel vaker gebeuren op feestdagen.
Ben ik het wel mee eens, leuke toevoeging!
Volgende keer met kerst: De Vijf Kerst(zin)tuigen

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Citaat van: Weeke link: /forum/18/2859/626103 op: 05-12-2011 15:42:03

Ben ik het wel mee eens, leuke toevoeging!
Volgende keer met kerst: De Vijf Kerst(zin)tuigen

Heel leuk bedacht!

Ik denk hea wat is dat nou voor logo bovenaan.
Die header vind ik echt heel gaaf!!
Zo iets moet zeker vaker komen...

Zier er goed uit en leuk op de dagen waarvoor het bedoeld is!
#trots

Met kerst weer?!

Citaat van: angelique1980 link: /forum/18/2859/626309 op: 05-12-2011 22:36:14

Met kerst weer?!

Zijn er dan ook pepernoten bij jullie in huis dan?

Leuk gedaan.. ben benieuwd of er nog meerdere volgen voor de andere feestdagen! Het is in elk geval een leuke verrassing

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Marwin
Moderator
Zoals je misschien merkt is het hoofdmenu veranderd. 'k Heb geprobeerd meer eenvoud in het menu te brengen, praktisch no nonsens hoofdmenu. De specials zijn nu verhuisd naar het website gedeelte. Het is de bedoeling dat die sectie uiteindelijk bij de parkgids (GEO) gevoegd gaat worden.

Ik zag het inderdaad gisteravond toen ik de fotogalerie zocht. Ik vind het zo veel praktischer en vooral makkelijker te vinden. Catalogi als de bibliotheek en verzamelgids vond ik voorheen een beetje (te) ver weg gestopt.

Mooi om te zien dat de GEO om is gezet naar 'Parkgids' maar in de line boven in staat nog steeds GEO, denk dat dit dan ook 'Parkgids' moet worden!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Pagina: 15 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·10·11·12·13·14·15·16·17·18 >>