Forum: Aanpassingen op de Website van de Vijf Zintuigen

Pagina: 14 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18 >>

Citaat van: Marwin link: /forum/18/2859/561611 op: 27-05-2011 23:18:14

Waarom niet een ontwerpwedstrijdje er tegenaan gooien Kom maar op! Apart topicje van maken?

Serieus? We praten hier nog wel gewoon over een registreerknop hè.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: H.Hightower link: /forum/18/2859/561621 op: 27-05-2011 23:45:44

Serieus? We praten hier nog wel gewoon over een registreerknop hè.

Hihi naja als mensen toffe ideetjes hebben laat maar komen via de mail.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Weavel
Citaat van: Marwin link: /forum/18/2859/561611 op: 27-05-2011 23:18:14

Waarom niet een ontwerpwedstrijdje er tegenaan gooien Kom maar op! Apart topicje van maken?

Voor! Ledeninput, hou ik van Niet dat ik het kan maken, maar een slecht idee is het niet...

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Ah, ik zie dat het een vaandeltje is geworden. Vind ik er toch mooier uit zien.

Offline TheF4
Moderator
En weer wat puntjes van diverse leden aangepast:

* Site footer: Rare tekens in tekst omgezet naar juiste UTF-8 waarde.
* Fotogalerie: quote Probleem met het bulk taggen van foto's opgelost.
* Fotogalerie: Tabellen aangepast voor een snellere verwerking.
* Fotogalerie: Fout bij het bladeren binnen attractie zoekresultaten opgelost. Resultaten worden nu goed weergegeven.
* Beeldbank: Subsite in juiste navigatie categorie gezet in top menu.
* Videobank: Subsite in juiste navigatie categorie gezet in top menu.
* Videobank: Video's zijn tegenwoordig ook te bekijken via Iphone en Ipad.
* GEO: Aantal foto's beeldbank / fotogalerie van 7 naar 14 per pagina gezet voor sneller scrollen.
* GEO: Attracties onder een categorie worden nu net zoals bij het algemene overzicht onder de juiste letter gezet.
* GEO: Footer toont nu niet meer het woord "Andere" op plaatsen waar het niet nodig is.
* GEO: Verzamel items die geen foto hebben worden nu ook netjes zonder foto in de lijst gezet, voorheen een rood kruisje met de melding dat het plaatje niet kon worden gevonden.
* GEO: Op de overzichtspagina van GEO zijn nu ook de categorieën klikbaar gemaakt.
* GEO: Algemene omschrijving per artikel wordt nu netjes in UTF-8 weergegeven.
* GEO: De footer wordt nu netjes weergegeven met de juiste subjes zoals In aanbouw en Verwijderd.
* GEO: HTML opmaak wordt nu netjes overgenomen bij de diverse teksten.
* Forum footer: Rare tekens in tekst omgezet naar juiste UTF-8 waarde.
* Verzamelgids: Het is mogelijk voor de verzamelaar om zijn serienummers in te voeren van diverse items.
* Site: Artikeltjes zijn tegenwoordig voorzien van een "twitter", "Facebook" en "Hyves" button.
* Site: Omschrijvingen artikelen worden vanaf heden netjes doorgegeven aan Google.
* Korting: Banners worden nu ook in de lijst weergegeven.
* Korting: Meta gegevens in de header aangevuld voor zoekmachines.
* Entertainment: Verklaring van iconen aan rechterkant toegevoegd.
* Entertainment: Meta gegevens in de header aangevuld voor zoekmachines.
* Spreukjes: Meta gegevens in de header aangevuld voor zoekmachines.
* Reviews: Meta gegevens in de header aangevuld voor zoekmachines.

www.TheF4.com

Offline Weavel
Ehm, ik keek vandaag op de site en bij mouseover op de footer krijgt alle tekst underline... ook gewoon plain tekst... Stijlfoutje? Vind op elke willekeurige pagina plaats.

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Offline TheF4
Moderator
En weer een aantal puntjes weggewerkt

* Algemeen: Pull-down menu's worden netjes in wit weergegeven.
* Algemeen: Voorpagina website bezoekers lopen ook met de online tellers mee.
* Algemeen: Sortering foto's in footer nu gelijk aan sub sites.
* Algemeen: Attractie tellers zijn bijgewerkt.
* Videobank: Sortering nieuwste video's nu op basis van ID i.v.m. partners in kwaliteit.
* Verzamelgids: Bij het bekijken van de gids en items lay-out van drieluik naar tweeluik gezet.
* Verzamelgids: Aantal items op de openingspagina terug gezet van 100 naar 40.
* Verzamelgids: Zoekscherm en PDF optie naar links verplaatst.
* Verzamelgids: Navigatie onder de header ingekort zodat alles weer op 1 regel past.
* Verzamelgids: Item informatie laten oplichten zodat het beter leesbaar is.
* Verzamelgids: Teller aantal verzamelaars liep niet correct mee waardoor het bladeren fout ging.
* Verzamelgids: Verkoop gedeelte toegevoegd aan verzamelgids.
* Entertainment: Lay-out tabellen gelijk gemaakt aan andere sub sites.
* Reviews: Avatars die niet werken worden verwijderd.
* Reviews: Probleem met het bewerken van de review (wegvallen data) eindelijk kunnen oplossen.
* Fotogallerie: Vanaf heden is het ook mogelijk om *.JPEG files te uploaden.
* GEO: Lay-out overzichten aangepast conform rest van de site.
* GEO: Filter mogelijk rijken en categorie.
* GEO: Afstand tussen titel en content kleiner gemaakt.
* GEO: Spreukjesbos toegevoegd aan GEO artikelen.
* Beeldbank: Sortering nieuwste video's nu op basis van ID i.v.m. partners in kwaliteit.
* Korting: Bladerfunctie aangemaakt i.v.m. lange lijsten in historie.
* Forum: Nieuwe footer voor het forum.
* Forum: Bezoekers online verplaatst naar de footer.
* Forum: Scripts aangepast zodat deze werken met de nieuwe forum engine.

www.TheF4.com

Complimenten! jullie zijn goed bezig!

Is het geen ideetje om de ondertussen opgeloste gevonden letters van het Droomvlucht musical spel weer uit sommige rubrieken te verwijderen? Wellicht ontstaat er alleen maar verwarring, post ze desnoods op een rijtje in het topic zelf..

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Marwin
Moderator
@Rick, inmiddels heb ik de plaatjes bij Entertainment en Verzamel weggehaald

Nou een oud puntje is weggewerkt maar het > pijltje in het menu is weer terug op alle subsites!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline TheF4
Moderator
i.v.m. de snel stijgende populariteit van onze videobank (ook vanaf extern) worden de video’s vanaf nu gestreamd vanaf een eigen adres. We gebruiken vanaf nu gewoon poort 80 voor het streamen i.p.v. 8080 Op deze manier kunnen we onze Iphone en Ipad gebruikers ook beter van dienst zijn en loopt het videoverkeer niet samen meer met de rest.

www.TheF4.com

Offline Marwin
Moderator
Kleine aanpassing gemaakt, voorpagina is naar de eerste rij gegaan, forum volgt daarna. Daarnaast is Villa Pardoes hoofdmenu onder website gezet (ivm inactiviteit en dus alleen opvulling)

Offline Daan
@Marwin

Ik mis, in hetzelfde menu, ook nog "Leden (Zintuigers)" in de lijst onder "Forum".
Deze staat er wel in als je met je muis op forum gaat staan, als je bijv. op de voorpagina bent.
Dus niet dat je naar de forumprofielen gaat, maar naar de leden pagina op DVZ.

Ahhhh!

Offline TheF4
Moderator
Hij staat bij mij toch echt in het lijstje

Citaat van: Daan link: /forum/18/2859/622149 op: 19-11-2011 11:32:15

Ik mis, in hetzelfde menu, ook nog "Leden (Zintuigers)" in de lijst onder "Forum".
Deze staat er wel in als je met je muis op forum gaat staan, als je bijv. op de voorpagina bent. Dus niet dat je naar de forumprofielen gaat, maar naar de leden pagina op DVZ.

www.TheF4.com

Citaat van: Marwin link: /forum/18/2859/622124 op: 19-11-2011 02:04:34

Kleine aanpassing gemaakt, voorpagina is naar de eerste rij gegaan, forum volgt daarna.

Ik zit nu al heel de tijd verkeerd te klikken!

Offline Carlo
Citaat van: H.Hightower link: /forum/18/2859/622200 op: 19-11-2011 14:34:43

Ik zit nu al heel de tijd verkeerd te klikken!

Je bent niet de enige.
Op de voorpagina is het ook niet geheel logisch dat de button "voorpagina" vooraan staat.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Moderator
Ik zit ook voortdurend op de voorpagina, misklik - DOH!

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Offline Marwin
Moderator
Haha ja dat is een stukje gewoonte vervangen. Het menu is "helaas" universeel. Komende tijd zullen er nog wel meer veranderingetjes komen in het menu, zodat er een helder eenvoudig menu gaat ontstaan. Dus excuus voor het ongemak.

Citaat van: Carlo link: /forum/18/2859/622203 op: 19-11-2011 14:38:35

Op de voorpagina is het ook niet geheel logisch dat de button "voorpagina" vooraan staat.

Natuurlijk wel? Volgens mij is zowat elke website (met uitzonderingen natuurlijk) in de wereld zo opgebouwd.

Ik zit ook uit gewoonte verkeerd te klikken, maar zoals Kevin zegt heeft vrijwel elke site linksboven een 'home'-knop.
Het mooiste zou eigenlijk nog zijn dat je naar de voorpagina gaat als je op (het logo in) de header klikt, maar ik weet niet of dat mogelijk is.

Pagina: 14 van 18 (354 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18 >>