Forum: 8 November organiseren Efteling en Vijf Zintuigen een vragenronde

Pagina: 1 van 3 (44 items)
<< 1·2·3 >>

Offline Marwin
Moderator
8 November gaan we iets bijzonders doen. Reserveer die datum alvast in je agenda! Heb je moed? Er valt wat te beleven!

Binnenkort meer informatie!

Evenement: https://www.facebook.com/events/705323766224744/

Versie: 1 Aangepast: 17 september 2014 22:46 door: Marwin reden: Geen reden aangegeven
- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

oe klinkt spannend, helaas kan ik dan niet

Ik durf niet, ben heeeeeeel slecht met verrassingen, ik wil alles van te voren weten

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Offline Robin
Citaat van: Donderelfje link: /forum/18/24544/775908 op: 11-09-2014 22:30:36

Ik durf niet, ben heeeeeeel slecht met verrassingen, ik wil alles van te voren weten

Dan heb je dus geen ''moed'' haha. Ik hou ook niet van verrassingen hoor.
Er staat niet dat ze het tot die dag geheim houden, dus je kan het wel weten van te voren denk ik.

Offline Marwin
Moderator
Lol gezien de aard van de verrassing komt dat goed

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Daanvk
de docu van lex lemmens komt online? kaartjes give away?

Ik denk (verwacht) dat je voor deze verrassing "moed" of "hoogmoed" moet hebben om erbij te zijn.

owh damn, ik ga janken als het een rondleiding bij de divecoaster is en ik er niet bij kan zijn

Offline Nozomu
Citaat van: Marwin link: /forum/18/24544/775845 op: 11-09-2014 11:54:14

8 November gaan we iets bijzonders doen. Reserveer die datum alvast in je agenda! Heb je moed? Er valt wat te beleven!

Binnenkort meer informatie!

Evenement: https://www.facebook.com/events/705323766224744/

Interessant. Waiting for further information

Ik hoop dat ik erbij kan zijn.

Okami Youkai

Ik hoop ook dat ik er bij wil zijn. Hoop wel snel te weten of het alleen de ochtend is/ de middag of echt de gehele dag dat je moet vrijhouden.

Offline Marwin
Moderator

Hebben jullie al een lijstje met wie kan komen?

Voor plezier voor groot en klein moet je in de Efteling zijn!

Offline Daanvk
ik heb geen abbonoment dus ik kan toch niet zomaar naar binnen?

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Daanvk link: /forum/18/24544/776449 op: 22-09-2014 09:41:20

ik heb geen abbonoment dus ik kan toch niet zomaar naar binnen?

Nee klopt, je zal wel voor je eigen entreebewijs moeten zorgen

Hoe laat zal dit plaatsvinden?

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: dikkiedik5 link: /forum/18/24544/776458 op: 22-09-2014 10:43:53

Zoals het er nu naar uitziet in de middag, exacte tijd moet nog even afgestemd worden met de Efteling

Citaat van: Marwin link: /forum/18/24544/776459 op: 22-09-2014 10:49:03

Citaat van: dikkiedik5 link: /forum/18/24544/776458 op: 22-09-2014 10:43:53

Zoals het er nu naar uitziet in de middag, exacte tijd moet nog even afgestemd worden met de Efteling

Hmmm, helaas, moet ik toch afhaken..

Ik ga!

Nu dit gelezen te hebben kom ik sowieso! Zet me maar op de gastenlijst!

Een van de vragen waar ik al een tijdje mee zit is "Wie heeft de stem van Repelsteeltje ingesproken?" Er zijn er natuurlijk meer die ik momenteel heb.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Pagina: 1 van 3 (44 items)
<< 1·2·3 >>