Forum: Bugreports & feature requests

Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>
Pagina: 11 van 26 (502 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·24·25·26 >>

Offline wj
Site is heel mooi, maar...

Een galerij voor headers zou een mooie toevoeging zijn en de icoontjes van Facebook, Twitter, mail etc. zijn in te lage resolutie waardoor ze op hoge resolutie schermen heel pixelig zijn.

Ook zou ik meer een 'fysieke' knop maken van de switch optie, dat ziet er gelikter uit en ik vind het niet passen in een menubalk. Wat is trouwens de reden dat de home knop rechts staat in het menu, naar mijn weten zeer ongebruikelijk.

Succes met de aanpassingen !!!

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: wj link: /forum/18/23957/758706 op: 22-01-2014 22:26:02

Site is heel mooi, maar...

Een galerij voor headers zou een mooie toevoeging zijn en de icoontjes van Facebook, Twitter, mail etc. zijn in te lage resolutie waardoor ze op hoge resolutie schermen heel pixelig zijn.

Nou eerder te hoog, het vakje waarin ze geduwd worden is 32x32 terwijl de icoontjes 128x128 zijn!

Citaat van: wj link: /forum/18/23957/758706 op: 22-01-2014 22:26:02

Ook zou ik meer een 'fysieke' knop maken van de switch optie, dat ziet er gelikter uit en ik vind het niet passen in een menubalk. Wat is trouwens de reden dat de home knop rechts staat in het menu, naar mijn weten zeer ongebruikelijk.

Wordt aan gewerkt! Menu Home nemen we even mee in het overleg!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Pitgy
Citaat van: Weeke link: /forum/18/23957/758573 op: 22-01-2014 09:10:16

Er is een klein driehoekje van puntjes in de rechter-beneden hoek. Daarmee kun je het venster groter en kleiner maken

Hebbes, nu zie ik 'm. Dit werkt blijbkaar niet in de touch-based browser van Windows 8, vandaar dat het niet lukte.

Citaat van: Marwin link: /forum/18/23957/758685 op: 22-01-2014 20:44:33

Het probleem ligt hem in de cookies. Voor elk domein worden die apart aangemaakt. En daarom moet je ook telkens inloggen. Het valt wel te overbruggen maar ik weet niet of Piet dat gaat doen, ivm mogelijke veiligheidsrisico's... Up to him...

Even over die cookies, ik mis de melding dat jullie die gebruiken en of je ermee accoord gaat, volgens mij is dat wettelijk verplicht?

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline Marwin
Moderator
Niet voor functionele cookies en dat is deze (nodig om de website goed te laten functioneren).

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Bedankt voor het antwoord

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline Tjomme
Hij logt op mijn iPhone steeds uit als hij van 3G overgaat naar WiFi, of andersom ook. Waar zou dat aan kunnen liggen?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Toen ik op (Nieuw) drukte achter het Efteling Vragen-topic, kwam ik op pagina 529 van de 527 uit...
Ook in het board (topic overzicht) loopt de nummering tot en met 529 i.p.v. 527.

Offline Tjomme
Dat komt volgens mij omdat er meer berichten op een pagina stonden als eerst.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Weeke
Dat lijkt me sterk, dan zou je namelijk meer dan 2 pagina's kwijtraken in een topic van meer dan 500 pagina's. Maar het is wel vreemd ja

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Offline TheF4
Moderator
Klopt, er zit nog een foutje in de telling. Probeer ik vanavond op te lossen. Er is verder niks met de posts aan de hand.

www.TheF4.com

Offline Tjomme
Ik had ieder geval een ander topic die op de oude site nog 2 pagina's had en op deze nieuwe site nog maar 1 pagina. Terwijl alle berichten er nog wel instaan

Offline Weeke
Oh dat zou best kunnen hoor, daar heb ik eigenlijk niet op gelet. Daar wil ik je dus best gelijk in geven, wat ik bedoelde was dat dat hoogst waarschijnlijk niet de oorzaak zou zijn. Want als je een topic van 529 pagina's hebt, zeg 20 posts per pagina, en elke pagina wordt 1 post langer, dan raak je eerder 20 pagina's kwijt dan 2

Maar het probleem ligt elders, zoals Piet aangeeft

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Citaat van: Wauske87 link: /forum/18/23957/758606 op: 22-01-2014 14:14:19

Even hierop reagerend: Ik zie dit knopje niet in mijn scherm. Waar zou dit ergens moeten staan?

Even mezelf quotend: Ik ben er inmiddels achter waar dit knopje staat .

Voor diegene die dit ook zoeken: Het staat rechts van je scherm, net onder de tekst "Vandaag in het park".

Sinds 12 oktober 2014 trotse papa van dochter Isabella.

vandaag een bug bij mij opgetreden: ik wilde een header uploaden, eerste keer deed de site niks, tweede keer dat ik het deed, veranderde heel de site naar het wit. dus ik zag niks behalve het logo en het reclame ding van jora vision. met geluk trof ik het goeie menu en wist ik het menu te vinden van de site instellingen. en na een paar keer daar klikken had ik eindelijk de knop gevonden om naar de "nieuwe site" layout te gaan. en nu kan ik het forum tenminste weer zien. nu kan ik alleen weer opnieuw mijn forum instellingen veranderen kwa layout

Dan is alles per ongeluk op de kleur "wit" gesprongen, dat had ik ook een keer.

ja t leek me ook niet dat dit bij iedereen zou gebeuren, maar dat het gewoon door laad fout is gekomen, of door dat ik het te snel deed? ook al wachte ik gewoon rustig totdat de site geladen was. nouja iig weer blij dat ie het doet/dat ik iets kan zien.

ps. je kan ook lege berichten plaatsen op het forum. lijkt me niet logisch dat dit kan. misschien een melding maken dat je bericht leeg is en zorgen dat het bericht niet geplaatst word.

Ik heb de switch knop gebruikt omdat ik (voorlopig) niet per se Europa-Park op dvz hoef te zien. Nu zag ik plots in de forum index "Tripreports Europa-Park" staan. Waarom zie ik dit staan? Dit heeft toch niets met de Efteling te maken?

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: bakkerlaaf link: /forum/18/23957/758780 op: 23-01-2014 17:40:51

Ik heb de switch knop gebruikt omdat ik (voorlopig) niet per se Europa-Park op dvz hoef te zien. Nu zag ik plots in de forum index "Tripreports Europa-Park" staan. Waarom zie ik dit staan? Dit heeft toch niets met de Efteling te maken?

Antwoord: https://www.vijfzintuigen.nl/forum/18/23957/758613

Ik zie nu ook dat mijn 6 Parkentrip serie is opgesplitst, de EP-foto's staan nu opeens in het EP-foto board.

Pagina: 11 van 26 (502 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·24·25·26 >>