Forum: Bugreports & feature requests

Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>
Pagina: 10 van 26 (502 items)
<< 1·2·3·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·24·25·26 >>

Offline TheF4
Moderator
Youtube watch url's kun je weer gewoon in je post plaatsen. Deze worden weer als youtube filmpjes geplaatst

www.TheF4.com

Offline Pitgy
Complimenten aan het team, en dan in het bijzonder Piet, dat alle probleemjes zo snel opgelost worden! Knap werk.

Twee dingetjes die mij opgevallen zijn, en die volgens mij nog niet gemeld zijn:
- Als ik een post citeer van bijvoorbeeld pagina 10, dan zet hij de quote netjes in de box onderaan maar dan laat die ineens pagina 1 weer zien. Hierdoor kan ik dus niet nog een post citeren van bijvoorbeeld pagina 10, omdat als ik weer naar pagina 10 ga mijn post verdwijnt.

- Ik zou het fijn vinden als je het vakje waar je je post in typt weer kan ''uitrekken'', net als vroeger. Bij het schrijven van een grote post werkt dit een stuk fijner.

Citaat van: Pitgy link: /forum/18/23957/758556 op: 21-01-2014 22:37:36

- Ik zou het fijn vinden als je het vakje waar je je post in typt weer kan ''uitrekken'', net als vroeger. Bij het schrijven van een grote post werkt dit een stuk fijner.

Dit is gewoon mogelijk

Offline Marwin
Moderator
Simulaties zijn weer opgenomen in de site, je vindt ze in de Parkgids

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Pitgy
Citaat van: jojojoris link: /forum/18/23957/758565 op: 22-01-2014 00:47:42

Citaat van: Pitgy link: /forum/18/23957/758556 op: 21-01-2014 22:37:36

Dit is gewoon mogelijk

Hoe dan? Bij mij lukt het niet.

Offline Weeke
Er is een klein driehoekje van puntjes in de rechter-beneden hoek. Daarmee kun je het venster groter en kleiner maken

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Offline Pitco
Allereerst mijn complimenten van de nieuwe site !

Er zijn slechts twee puntjes die mij storen:
De knoppen bovenin de menu balk zijn niet meer mobiel vriendelijk. Als ik klik, word er gelijk iets geladen, ipv dat er een menuutje komt met keuzes.

Daarnaast zou ik het fijn vinden als je in het forum op (Nieuw) klikt, je naar de eerste nieuws post gaat die nieuw voor je is, ipv naar de allerlaatste post.

Tevens valt me nu op, dat ik de kalender en tellers niet meer kan vinden? Zijn die (tijdelijk) weg of ben ik blind ?

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: Pitco link: /forum/18/23957/758578 op: 22-01-2014 11:22:03

Daarnaast zou ik het fijn vinden als je in het forum op (Nieuw) klikt, je naar de eerste nieuws post gaat die nieuw voor je is, ipv naar de allerlaatste post.

Tevens valt me nu op, dat ik de kalender en tellers niet meer kan vinden? Zijn die (tijdelijk) weg of ben ik blind ?

Het nieuwe forum heeft nog geen "geheugen" waar iedereen is gebleven in een bepaald topic. Als je het topic 1x leest zal hij naar het laatste bericht springen. Op dat moment gaat het geheugen lopen. Als er de volgende keer weer nieuwe berichten zijn weet hij wel waar je bent gebleven en zal het wel goed gaan.

Kalender komt niet meer terug zoals de oude. Werd minimaal gebruikt. De tellers zijn we nog in een andere opzet aan het gieten.

www.TheF4.com

Ik zou graag zien dat de vriendenlijst weer terug komt, wel met die vrienden die je al had

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Citaat van: Marwin link: /forum/18/23957/758567 op: 22-01-2014 02:55:40

Ik vond het vroeger handiger als ze in een lijstje stonden... nu zijn ze ook in zo'n klein schermpje gepaatst...

Is Symbolica al geopend?!

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: timefteling link: /forum/18/23957/758599 op: 22-01-2014 13:39:18

Citaat van: Marwin link: /forum/18/23957/758567 op: 22-01-2014 02:55:40

Ik vond het vroeger handiger als ze in een lijstje stonden... nu zijn ze ook in zo'n klein schermpje gepaatst...

Klopt dat zag ik ook gisteravond, moet nog een oplossing voor gevonden worden...

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Citaat van: TheF4 link: /forum/18/23957/758498 op: 21-01-2014 15:47:59

Citaat van: vekomafreak link: /forum/18/23957/758493 op: 21-01-2014 15:18:34

Fijn dat alle oude topics weer als 'ongelezen' staan, het zou alleen misschien wel fijn zijn als het 'nieuw bericht' ding op de forum hoofdpagina weggaat nadat je het laatste nieuwe topicbericht hebt gelezen.

Even het knopje markeer alles als gelezen gebruiken op de forum hoofdpagina.

Even hierop reagerend: Ik zie dit knopje niet in mijn scherm. Waar zou dit ergens moeten staan?

Verder even de complimenten aan het hele team, want de nieuwe site ziet er fantastisch uit. Ik heb voor het gemak mijn eigen instellingen nog wel op 'vijfzintuigen oud' gezet. Dit is voor mijn ogen toch echt rustgevender.

Heb hem al voorbij zien komen, maar misschien toch een ideetje om te zomer/herfst/winter/lente-optie ook toe te voegen dat je daar uit kan kiezen. Dit vond ik altijd een van de mooie dingen aan de 'oude' vijfzintuigen site.

Toevoeging: Als ik een eigen Header wil toevoegen gebeurt er niets. Ik heb al d.m.v. de eerder gegeven site de maat van mijn plaatje aan laten passen. Als ik vervolgens zeg 'bestand kiezen' en 'instellingen opslaan' gebeurt er niets. Bedankt.
Al zelf opgelost

Sinds 12 oktober 2014 trotse papa van dochter Isabella.

Offline Marwin
Moderator
Ivm het filter heb ik een aantal boards goed gezet op het forum. Daarnaast als je het filter gebruikt zie overigens altijd de Efteling/Europa-Park Trip Report board. Waarom? Omdat we ook andere parken supporten en die valt buiten het filter. Om te voorkomen dat Efteling EP TR's belanden in "Overige parken" zijn die twee boards generiek gemaakt. Scheelt weer wisselen met het filter.

Klopt het dat ik inmiddels het stukje van hoelang je op de site hebt gezeten enzo nergens meer kan vinden in mijn profiel?
Is dit er bewust uitgehaald, of is dit niet te verwerken in het ‘nieuwe’ forum?

Edit:

Hoe zat dat overigens met de vroeger gebruikte
code’s. Ik zag in mijn topic (http://www.devijfzintuigen.nl/forum/97/12009/758620#msg_758620) dat ik die gebruikte om een mooie recht overzicht te hebben. Alleen is dit nu allemaal zichtbaar in de topicstart zelf. Als ik dit weghaal staat alles niet meer netjes onder elkaar, toch?

Verzint eer gij met reageren begint

Ik heb nu een aantal keer de vijzintuigenwebsite bezocht van een aantal verschillende computers, maar iedere keer als ik onder het menu item 'forum' klik op 'Nieuwe berichten' krijg ik de melding 'Er zijn geen berichten gevonden'.
Ik vind dat lijstje toch wel handig, want om ieder hoofdonderwerp door te moeten kijken of er nog nieuwe berichten in topics terecht zijn gekomen is wat lastig.

Dit hebben jullie vast getest, en het zal waarschijnlijk bij mij ergens fout gaan, maar ik zou niet weten waar.
Ik heb de cookies al verwijderd, en een paar keer in en uitgelogd, maar nog niets heeft mogen helpen.

Hebben jullie een idee wat er fout gaat?

Waar ik tegen aanloop is het volgende:

Jullie hebben op dit moment 3 verschillende urls welke op 6 verschillende wijze gebruikt kunnen worden. Alleen bij elke url moet je weer opnieuw inloggen op het forum.

ook als je www.vijfzintuigen.nl of zonder www. intoetst. Is het mogelijk dat je bij beide gelijk bent ingelogd of niet?

Offline Weeke
Als ik een bericht wil bewerken, dan is alles volledig gemaakt met HTML-tags. Betekenend, elke enter wordt weergegeven enkel asl <br />, dubbel enter natuurlijk als <br /><br />. Vooral bij grote berichten is dit al heel snel onoverzichtelijk en weet je niet precies wat er nou gebeurd.

Daarnaast mis ik de "Bekijk wijzigingen" knop bij het bewerken van een reactie, waardoor het bewerken van zo'n groot bericht dus eigenlijk nog meer giswerk wordt.

EDIT De HTML-tags geldt alleen voor berichten die van het oude forum zijn overgezet, kijkend naar dit bericht dan. De tags blijven wel staan als je het bericht bewerkt heb, dus in het bericht zelf.

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Klopt, hier ook het geval. Het bijwerken van mijn stukje in "Zintuigers Over Zichzelf" heb ik dan ook maar even uitgesteld.

En topictitels zijn ook niet meer aan te passen, klopt dat?
Zo ja, zou een Moderator de topic titel van het ABC spel kunnen aanpassen zonder het thema erachter dan

Verzint eer gij met reageren begint

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Ronn1234 link: /forum/18/23957/758617 op: 22-01-2014 16:27:29

Klopt het dat ik inmiddels het stukje van hoelang je op de site hebt gezeten enzo nergens meer kan vinden in mijn profiel?
Is dit er bewust uitgehaald, of is dit niet te verwerken in het ‘nieuwe’ forum?

Mja het is niet meegenomen. Vraag is of het ook zinvolle informatie is het is leuk om het te zien, maar hetzelfde als bij de verjaardagtopics, het wordt soms ook als postlifter gebruikt.

Citaat van: Laurensvane link: /forum/18/23957/758638 op: 22-01-2014 17:27:09

Ik heb nu een aantal keer de vijzintuigenwebsite bezocht van een aantal verschillende computers, maar iedere keer als ik onder het menu item 'forum' klik op 'Nieuwe berichten' krijg ik de melding 'Er zijn geen berichten gevonden'.
Ik vind dat lijstje toch wel handig, want om ieder hoofdonderwerp door te moeten kijken of er nog nieuwe berichten in topics terecht zijn gekomen is wat lastig.

Dit hebben jullie vast getest, en het zal waarschijnlijk bij mij ergens fout gaan, maar ik zou niet weten waar.
Ik heb de cookies al verwijderd, en een paar keer in en uitgelogd, maar nog niets heeft mogen helpen.

Hebben jullie een idee wat er fout gaat?

Heb je al een keer op markeer alle "berichten gelezen" gedrukt?

Citaat van: Davey_JF link: /forum/18/23957/758654 op: 22-01-2014 18:40:07

Waar ik tegen aanloop is het volgende:

Jullie hebben op dit moment 3 verschillende urls welke op 6 verschillende wijze gebruikt kunnen worden. Alleen bij elke url moet je weer opnieuw inloggen op het forum.

ook als je www.vijfzintuigen.nl of zonder www. intoetst. Is het mogelijk dat je bij beide gelijk bent ingelogd of niet?

Het probleem ligt hem in de cookies. Voor elk domein worden die apart aangemaakt. En daarom moet je ook telkens inloggen. Het valt wel te overbruggen maar ik weet niet of Piet dat gaat doen, ivm mogelijke veiligheidsrisico's... Up to him...

Citaat van: Ronn1234 link: /forum/18/23957/758673 op: 22-01-2014 19:54:02

En topictitels zijn ook niet meer aan te passen, klopt dat?
Zo ja, zou een Moderator de topic titel van het ABC spel kunnen aanpassen zonder het thema erachter dan

Heb je een linkje?

Pagina: 10 van 26 (502 items)
<< 1·2·3·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·24·25·26 >>