Forum: Bugreports & feature requests

Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 26 (502 items)
<< 1·2·3·4·5·6·24·25·26 >>

Offline Marwin
Moderator
Met de lancering van DVZ 3.0 zul je ongetwijfeld bugs tegenkomen, deze kun je hieronder kwijt. Mocht je zinvolle aanvullingen hebben, mag je dat ook kwijt in dit topic. Soms zul je ook functionaliteit missen, omdat ze eenvoudig weg te weinig gebruikt werden. Deze komen dan ook niet terug.

Daarnaast wordt er in groepsverband geantwoord dus Piet zal niet persoonlijk op mensen reageren.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Wat ik nu eigenlijk al mis, maar weet niet of dit nog zal gaan komen is dat als er nieuwe berichten zijn in een topic en als ik het topic dan open dat ik bij de eerste ongelezen bericht kom. Dit was eerst wel mogelijk en daar maakte ik altijd gebruik van!

Padoepie doe nog aan toe ben je nu al moe!

Bekijk hier mijn blog: http://pretparkzzblog.com/ voor de aller leukste pretpark reviews, foto's en de leukste pretpark gerelateerde artikelen

Offline Tjomme
Bij mij kom ik via vijfzintuigen.nl nog op de tijdelijke site uit, en via foto.vijfzintuigen.nl op de nieuwe site, alleen kan ik een hoop subpagina''s niet bezoeken.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Adje
Het design en witte achtergrond is een grote verandering, nu hopen dat men er aan kan wennen.

Als ik inlog en klik op nieuwe berichten krijg ik een compleet lege pagina. Dat is een puntje dat misschien bij het testen opgepikt had moeten worden ?!

Verder mis ik een aantal leuke dingetjes die op de vorige website aanwezig waren.

De website oogt enorm zakelijk, en dat vind ik alles behalve bij pretparken (Efteling in ''t bijzonder) passen.

Bovenstaande is mijn mening, ieder die dat niet respecteerd of aanvecht, tja... die moeten maar zien

Offline Adje
Wederom fout:

Onderwerp Trots van Deja024, na het klikken krijg ik te zien "DEZE PAGINA IS CONTENT LOOS"

Hier dus wel een melding dat een pagina content loos is, allemaal in hoofdletters, en verder geen opmaak.......

Citaat van: eftelfanlaar link: /forum/18/23957/758076 op: 19-01-2014 21:30:13

Wat ik nu eigenlijk al mis, maar weet niet of dit nog zal gaan komen is dat als er nieuwe berichten zijn in een topic en als ik het topic dan open dat ik bij de eerste ongelezen bericht kom. Dit was eerst wel mogelijk en daar maakte ik altijd gebruik van!

Bedoel je door op het dik gemarkeerde zwarte vandaag te klikken?
Dat is wat nu niet meer kan en kon op het oude forum wel!
Dan kwam je meteen bij de laatste Posts uit.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Waarschijnlijk weten jullie dit wel, maar er zijn nogal wat foutjes is de Parkgids (Efteling).
Er staat bijvoorbeeld dat Aquanura overdekt is

Is Symbolica al geopend?!

Misschien overbodig maar het zou handig zijn in het menu dat wanneer je naast de tekst klikt je evengoed naar de link gaat. Het is nu zo dat je echt op de tekst moet gaan staan voordat je verder gaat.
Tevens een zeer leuke teaser van europapark. Misschien een idee om in de filmpjes de link klikbaar te maken zoals ook Efteling Youtube dat doet.
Voor de rest, even wennen aan de lichte kleuren maar zeker een vooruitgang!

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Offline Carlo
Citaat van: timefteling link: /forum/18/23957/758099 op: 19-01-2014 21:56:02

Waarschijnlijk weten jullie dit wel, maar er zijn nogal wat foutjes is de Parkgids (Efteling).
Er staat bijvoorbeeld dat Aquanura overdekt is

De Europa-Park is compleet nieuw geschreven, maar de Efteling-Parkgids moet nog door de mangel.
Dit soort zaken wordt de komende weken aangepast, don't worry.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Allereerst hulde, ten eerste omdat Europapark wordt toegevoegd, ten tweede omdat de site goed functioneert en er netjes uitziet. Punt van kritiek is het vele wit. Ik snap de insteek, maar modern betekent niet wit. Zeker wanneer je naar beneden scrollt en de header uit het zicht verdwijnt is het mijns inziens te wit. Het oogt leeg, alsof de CSS niet meegeladen is. Misschien iets om daar ook zelf kleuren in te kunnen stellen?

Citaat van: rambo1990 link: /forum/18/23957/758100 op: 19-01-2014 21:56:29

Die kan je natuurlijk helemaal zelf aanpassen!

Offline Carlo
Citaat van: Joostje12 link: /forum/18/23957/758107 op: 19-01-2014 21:58:17

Allereerst hulde, ten eerste omdat Europapark wordt toegevoegd, ten tweede omdat de site goed functioneert en er netjes uitziet. Punt van kritiek is het vele wit. Ik snap de insteek, maar modern betekent niet wit. Zeker wanneer je naar beneden scrollt en de header uit het zicht verdwijnt is het mijns inziens te wit. Het oogt leeg, alsof de CSS niet meegeladen is. Misschien iets om daar ook zelf kleuren in te kunnen stellen?

Kijk eens bij "Profiel" en dan bij "Mijn instellingen". Veel plezier!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Legolord link: /forum/18/23957/758108 op: 19-01-2014 21:58:56

Citaat van: rambo1990 link: /forum/18/23957/758100 op: 19-01-2014 21:56:29

Die kan je natuurlijk helemaal zelf aanpassen!

haha, zover ben ik nog niet. Ben ik zelf niet zo van om sites naar eigen wens aan te passen. Ontwerpers hebben hier niet voor niets uren aan gezeten

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Ik kan bijna geen foto''s zien in de topics.

Attractieparken 2014: 77x Efteling, 2x Phantasialand, 6x Disneyland Park, 6x Walt Disney Studios Park, 1x Mirabilandia, 1x Moviepark Germany en 1x Toverland.

Eftelingtellers 2014:

77x Efteling, 114x de Vliegende Hollander 188x Vogel Rok

Citaat van: Carlo link: /forum/18/23957/758111 op: 19-01-2014 22:00:05

Citaat van: Joostje12 link: /forum/18/23957/758107 op: 19-01-2014 21:58:17

Kijk eens bij "Profiel" en dan bij "Mijn instellingen". Veel plezier!
LINK

Bedankt voor de snelle reactie Carlo. De link die je stuurt vermeldt echter dit: DEZE PAGINA IS CONTENT LOOS. Ik ben inmiddels zelf naar de instellingen genavigeerd en daar staat de ontzettende mooie Blue-Fire blauw kleur ingesteld. Echter is de achtergrond op de gehele site nog steeds wit.

Offline TheF4
Moderator
Oke, mensen die pagina''s niet kunnen bekijken of foto''s niet kunnen zien. Dat kan door de DNS instellingen komen. Het kan zijn dat je internet provider 24 uur doet om alle wijzigingen van het nieuwe adres door te voeren, daardoor kan het voorkomen dat je sommige elementen op de site nog niet kunt zien (bijvoorbeeld foto''s foto.vijfzintuigen.nl of video''s videobank.vijfzintuigen.nl)

Deze problemen zullen morgen opgelost zijn. Mocht je hier over een dag nog last van hebben laat het even weten.

www.TheF4.com

Offline Adje
''Mijn berichten'' weg? Kan er niet een meer lezen.... Zie ze staan, maar als ik erop klik is er niets meer....

Offline TheF4
Moderator
Het probleem met de nieuwe berichten op het forum is inmiddels opgelost.

www.TheF4.com

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: Adje link: /forum/18/23957/758124 op: 19-01-2014 22:06:10

''''Mijn berichten'''' weg? Kan er niet een meer lezen.... Zie ze staan, maar als ik erop klik is er niets meer....

Dit probleem is inmiddels ook opgelost.

www.TheF4.com

Op het eerste oog ziet het er echt supergaaf uit! Als ik alleen verder ga kijken zitten er nogal wat haken en ogen aan.
Ten eerste heb ik gelijk gekeken of ik de kleuren aan kon passen naar iets fijnere kleuren voor mijn ogen. Gedaan, maar helaas geen resultaat zichtbaar. Al in een andere browser geprobeerd, maar nog steeds geen resultaat.
Daarnaast een aantal functies die missen:
- Naar laatst ongelezen berichten springen bij het openen van een topic.
- Nu is het "Nieuwe berichten" maar ik ben van mening dat dit "Nieuwe ongelezen berichten" moet zijn. Vrij irritant dat gelezen berichten in het overzicht blijven staan.
- Nieuwe berichten die vanavond geplaatst zijn worden bij mij bij een aantal topics niet als ongelezen aangegeven.
- Bij de parkgids stond bij mij bij het attractieoverzicht twee keer het tabblad "Bibliotheek".
- Bij posts is een keer op return drukken gelijk een witregel terwijl ik gewoon volgende regel wil.
- Favicon is nog het oude logo.
- Op het oude forum was het zo dat de link naar die betreffende post achter de datum van posten zat. Dit was makkelijk om te delen met iemand anders door het linkadres te kopiƫren en zo naar iemand te sturen. Zo kwam die persoon direct bij de goede post terecht.
- Bij het klikken op een foto op het forum wordt de foto gelijk gedownload terwijl ik deze op groot formaat wil bekijken zonder deze eerst te downloaden.
- In het overzicht van een board worden er onder featured topics geen pagina's weergegeven.
- Er wordt niet standaard bij een bericht weergegeven dat dit bewerkt is als een bericht bewerkt is.

Dit was het voor nu even. Hoop dat het snel aangepast wordt!
Keep up the good work, boys!

Edit TheF4: Strikes = verwerkt
Edit walterrtje 22:29: Puntje link delen toegevoegd.
Edit walterrtje 23:29: Puntje grote foto's en featured topics toegevoegd.

Pagina: 1 van 26 (502 items)
<< 1·2·3·4·5·6·24·25·26 >>