Forum: Complete website-vernieuwing van De Vijf Zintuigen op komst

Pagina: 2 van 7 (133 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>

Citaat van: De Vijf Zintuigen link: /forum/18/23085/741098 op: 24-08-2013 11:24:18

In de first post in dit topic is te lezen wat de plannen zijn. Wat jij nu schrijft zijn enkel geruchten die niet vanuit ons komen, ofwel; onzeker!
Zodra er meer informatie over de uitbreiding is zal dat vanzelf door ons bekend gemaakt worden.

Ik citeer: "In de tussentijd zullen er meer details bekend gemaakt worden over de nieuwe functies en onderdelen binnen de site."

In de beginpost valt dus niet te zien wat de plannen zijn, enkel dat de software zelf wordt geschreven. Ik heb het hierboven juist over de nieuwe functies en onderdelen.

Klopt, en dat zijn ook de plannen die we nu hebben. Dan citeer ik mezelf nog even:

"Zodra er meer informatie over de uitbreiding is zal dat vanzelf door ons bekend gemaakt worden."

Citaat van: De Vijf Zintuigen link: /forum/18/23085/741101 op: 24-08-2013 11:33:51

Klopt, en dat zijn ook de plannen die we nu hebben. Dan citeer ik mezelf nog even:

"Zodra er meer informatie over de uitbreiding is zal dat vanzelf door ons bekend gemaakt worden."

Zoals je het nu formuleert is die informatie er al. Maar die is nog niet door jullie bekendgemaakt... 

Citaat van: Vuurruiter link: /forum/18/23085/741105 op: 24-08-2013 11:42:19

Zoals je het nu formuleert is die informatie er al. Maar die is nog niet door jullie bekendgemaakt... 

Gewoon afwachten... is toch niet zo moeilijk hopelijk?
Niet alles hoeft gelijk al bekend gemaakt te worden...

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

wordt het logo met de vierkantjes het nieuwe officiële logo?

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Citaat van: eftelucas link: /forum/18/23085/741570 op: 01-09-2013 12:25:49

Als je de 'avatar' van de nieuwsredactie bedoeld, ik hoop van niet. Het huidige schild is veel mooier.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: eftelucas link: /forum/18/23085/741570 op: 01-09-2013 12:25:49

Nope, het is iets meer om daar iets van een herkenbare avatar te hebben .

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

gelukkig!

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Komt er (net zoals destijds met de overgang van Villa Volta Web naar DVZ) een tijdje voor dat de nieuwe site online gaat nog een previeuw? Zal wel leuk zijn. 

Het is oktober!

Wanneer ergens in deze maand komt de websitevernieuwing?

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Citaat van: Sjiebert link: /forum/18/23085/744408 op: 01-10-2013 16:13:29

Het is oktober!

Wanneer ergens in deze maand komt de websitevernieuwing?

We zijn nog volop bezig om de puntje op de i te zetten.
Die nieuwe site komt er deze maand nog niet hoor.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Moderator
Als aanvulling op wat Eftelingfan hierboven meldt:

We willen dat de nieuwe DVZ kwalitatief hoogstaand en zo foutloos als mogelijk is omdat we jullie een een goede nieuwe site willen bieden die niet aan alle kanten vol fouten zit, of erger nog regelmatig de lucht uit moet om hem weer te verbeteren. Dat betekend dat we ons ook nog niet op een datum kunnen vastprikken op dit moment. We beseffen dat we daarmee jullie nieuwsgierigheid en geduld op de proef stellen, maar in dit geval kiezen we er voor om kwaliteit boven deadline te stellen. Maar hij komt er absoluut aan, er wordt achter de schermen heel hard (vaak tot diep in de nacht) doorgewerkt om hem zo snel als mogelijk is bij jullie te krijgen.

Misschien een idee om deze tekst uit de openingspost te verwijderen of te wijzigen?
Citaat Wanneer kun je deze vernieuwde site online verwachten?
Zoals het er in de planning nu naar uit ziet, wordt de vernieuwde site ergens in oktober gelanceerd. In de tussentijd zullen er meer details bekend gemaakt worden over de nieuwe functies en onderdelen binnen de site. Houd ons dus goed in de gaten, zowel op de voorpagina als op Twitter en Facebook!

Offline Daan
Citaat van: Davey_JF link: /forum/18/23085/744552 op: 02-10-2013 12:08:06

Misschien een idee om deze tekst uit de openingspost te verwijderen of te wijzigen?

Scherp gezien. Ik heb er naar gekeken en heb het aangepast.

Ahhhh!

https://twitter.com/vijfzintuigen/status/385405221738143744

Betekent dit dat er toch andere parken worden betrokken?
Op zich een leuk idee, zolang het mooi afgezonderd is van het oorspronkelijke DVZ.

Zou het heel jammer zijn als het nieuwe concept nieuwe parken gaat opnemen in de website. Inderdaad, als het echt goed afgezonderd is kan het best. Maar dit moet gewoon een goede Efteling website/forum blijven.

Enkele weken geleden kwamen we met het nieuws dat De Vijf Zintuigen binnenkort een grote make-over ondergaat. De lay-out en structuur worden flink onder handen genomen, maar dit is niet het enige wat vernieuwend gaat zijn. Voor het eerst in de geschiedenis van De Vijf Zintuigen zal de nadruk niet op één, maar op twee attractieparken komen te liggen.

We merken dat steeds meer mensen binnen de community Europa-Park in Rust, in het Duitse Zwarte Woud aan het ontdekken zijn. Zelf zien we hier een nieuwe uitdaging in: een nieuw park, nieuwe kansen en een verbreding van ons bestaande concept. Dit wil overigens niet zeggen dat we de Efteling nu op een tweede plek zetten. In tegendeel; we blijven nog steeds onze reportages, documentaires en nieuws verzamelen over het park. Het enige verschil is dat dit voortaan óók voor Europa-Park gaat gebeuren. We voegen hierbij ook de optie toe om de site volledig te filteren afhankelijk van je favoriete park. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om beide parken terug te laten komen in de site.

Je zult je nu waarschijnlijk afvragen of we er in de toekomst nog meer parken bij betrekken. Die ruimte is er altijd, maar voorlopig kijken we hoe dit uitpakt. Beide parken hebben hun unieke kwaliteiten en vullen elkaar prima aan. Onze goede band met de Efteling zal blijven bestaan, en daarnaast bouwen we een nieuwe band met Europa-Park op.

Om de site een goede start te geven hebben we ons voorgenomen, in tegenstelling tot wat we eerder aangaven, de site tegen het einde van dit jaar te releasen. Dit zal dus iets later zijn dan het eerder aangegeven oktober. We willen graag de puntjes op de i zetten, en we vragen daarvoor jullie geduld. Houd de site goed in de gaten voor meer nieuws!

Offline Adje
Nou, ben reuze benieuwd wat het allemaal gaat worden, en neem lekker de tijd hoor. Maar wat een ongeduldige mensen heb je toch.... Wacht het gewoon rustig af, of zitten sommigen nou echt op een half af product vol met bugs te wachten - hun liever dan ik.

Offline Luuk
Ah prexies wat ik dacht! al hoopte ik ook nog op een disney toevoeging. Ik hoop dat het allemaal vlekkeloos gaat lopen. Ik ben benieuwd en het idee is meer dan welkom!

Momenteel heb ik nog niet zo heel veel met Europapark, maar dit kan een heel goede start zijn voor een nieuw gedeelte in mijn 'fanschap'. 

Pagina: 2 van 7 (133 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>