Forum: Site en forum in seizoenskleuren op De Vijf Zintuigen.nl

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 22 van 24 (472 items)
<< 1·2·3·17·18·19·20·21·22·23·24 >>

Offline GJV
Ha heerlijk zo deze groene kleur.

Zo, das weer even wennen zoals altijd ;p

Offline GJV
In een groen groen groen groen knolle knolle land daar posten zintuigers heel charmant...

Offline Sybren
Zo, is dat even schrikken!

Het went wel weer hoor

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Haha, ik was net gewend aan beige nu issie weer groe.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Offline Sytze
Wat is het toch een prachtig initiatief!
Ik word helemaal vrolijk van die verandering om het seizoen 

Ik vind het er echt weer heerlijk fris uitzien. Houden zo! 

Ziet er weer geweldig uit de site... deze kleur is toch wel mijn favoriet.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Het ziet er echt geweldig uit!

Ik vind alleen die witte balk bovenaan beetje vreemd ik weet niet of het al eerder was anders valt het me nu pas op maar vind het toch maar raar...

Dit is wel mn favoriet, maar heb nu wel last van me ogen

Efteling fan ben je niet voor even, maar voor je hele leven!

Offline Sybren
Ben ik trouwens de enige die het meer blauw dan groen vind ?

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Offline Weeke
Waarschijnlijk wel, het is namelijk behoorlijk groen

Ik vind het weer prachtig hoor, zeker nadat ik gewend was aan de 'jubileum'-kleuren.

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Het is weer mooi (de jubileumkleuren waren dat ook), maar het is wel weer eventjes wennen .

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Offline Johano
Lekker frisjes zo

2x Efteling Bosrijk

Offline Weeke
Om het topic maar eens een flinke schop te geven, wanneer komen de winterkleuren weer?
Is dat nu namelijk echt alleen tijdens de meteorologische winter, want aangezien de rest van het jaar groen is, lijkt het me leuker om dan de Winter Efteling de winterkleuren te hebben. Tenzij na de winter natuurlijk weer meer kleuren komen, dat zou nog leuker zijn!

Offline Marwin
Moderator
Ik zal vanavond even kijken, heb me op dit moment nog niet bezig gehouden met de winterkleuren, maar zal even kijken

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Ik dachte dat die overschakeling automatisch ging?
Zat er gisterenavond nog op te wachten namelijk
Hoe dan ook zou ik het wel leuk vinden als het winter thema weer gebruikt gaat worden deze winter

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/18/10900/706089 op: 08-11-2012 14:46:51

Ik dachte dat die overschakeling automatisch ging?
Zat er gisterenavond nog op te wachten namelijk
Hoe dan ook zou ik het wel leuk vinden als het winter thema weer gebruikt gaat worden deze winter

Gheghe als je het programmeert wel haha. In de zomer was het nog niet bekend, dus ja daarna was het alleen maar benefietdag en dat was het .

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Marwin
Moderator
Voila ijzingwekkend winter

Offline Weeke
Jeej, de mooie blauwe kleuren zijn weer terug!

Pagina: 22 van 24 (472 items)
<< 1·2·3·17·18·19·20·21·22·23·24 >>