Forum: Site en forum in seizoenskleuren op De Vijf Zintuigen.nl

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 18 van 24 (472 items)
<< 1·2·3·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24 >>

Ik vind deze kleuren zoveel mooier dan die groene! Het straalt nu gewoon winter uit!

Ziet er helemaal prima uit.
Handig dat het nu automatisch gaat.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

ik krijg het al koud als ik er naar kijk, haha.
Het ziet er zeker (weer) mooi en sfeervol uit uit

[center]Website|YouTube|Twitter|Profiel[center]

Is het forum nu al groen... en we hebben nog één dag Winter Efteling.
Nouja... ziet er weer mooi uit. Blijft een mooie kleur voor het forum.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Elske
Het ziet er toch apart uit, de groene kleur met de winterbanner.

Offline Carlo
Citaat van: DVHMark link: /forum/18/10900/645001 op: 05-02-2012 00:01:06

Is het forum nu al groen... en we hebben nog één dag Winter Efteling.

Klopt, het is geautomatiseerd ondertussen, alleen is per ongeluk de laatste dag van de WinterEfteling ingegeven, zodat het forum nu denkt dat die datum de nieuwe kleur moet krijgen.

De banner moet helaas nog handmatig gebeuren, dat komt vandeweek nog wel goed.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline apple
Dit is toch wel een hele andere kleur dan gebruikelijk lente groen? Sinds net pas ofzo. Deeze groene kleuren vallen me wel op, ziet er heel nostalgisch uit.

Blog: pompidom

Offline Weeke
Wow, was wel ff schrikken!
Ik had niet door dat het al 5 februari is.
Helaas passen de kleuren niet zo goed bij het weer
Achja, het ziet er weer fris en vrolijk uit!

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Oei, ik vind het een wel erg geelbruinig groen, zeg maar. Doet eerder aan als herfst dan als lente.

Citaat van: apple link: /forum/18/10900/645004 op: 05-02-2012 00:09:25

Dit is toch wel een hele andere kleur dan gebruikelijk lente groen?

Klopt, zie screenshot:

Offline Carlo
Blauwe kleur is even handmatig teruggezet, het is immers nog WinterEfteling. 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Weeke
Citaat van: Carlo link: /forum/18/10900/645008 op: 05-02-2012 00:15:56

Blauwe kleur is even handmatig teruggezet, het is immers nog WinterEfteling. 
Huh, ik merkte het pas toen ik dit had gelezen...
Misschien nog steeds gewend aan het blauwe

Morgen dus weer schrikken als het allemaal opeens groen is

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Wow, da's even iets heel anders inderdaad. Al vind ik het niet verkeerd.

Moderator
Wauw, deze kleuren vind ik echt super!

Next stop... The Twilight Zone

Ziet er weer fris uit.

Moderator
I like!

Laat de lente maar komen, ik ben er klaar voor

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Haha ik switch van pagina en de kleur is ineens anders maar wel weer lekker fris!

Offline Stevis
Persoonlijk vond ik de groene kleur die voorheen voor de lente gebruikt werd veel frisser als deze bruin/geel/groenige kleur. Hiervoor kon je tenminste zeggen dat het echt groen was. Dit is meer mosterd waar schimmel op gegroeid zit.

Het zal wel wennen worden. Ik zal het er mee moeten doen.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Moderator
Klopt, de vorige kleur was feller groen. Maar we hebben een goed gekeken naar Anton Pieck en zijn tekeningen en hebben de kleuren aangepast naar kleuren die hij in zijn pallet gebruikte. Zowel de winters blauwe kleur als deze groene kleur komen voort uit zijn kleurgebruik. Dat is inderdaad iets bruiner dan het groen dan het voorheen was.

Offline Stevis
Citaat van: Deja024 link: /forum/18/10900/645358 op: 06-02-2012 00:29:51

Klopt, de vorige kleur was feller groen. Maar we hebben een goed gekeken naar Anton Pieck en zijn tekeningen en hebben de kleuren aangepast naar kleuren die hij in zijn pallet gebruikte. Zowel de winters blauwe kleur als deze groene kleur komen voort uit zijn kleurgebruik. Dat is inderdaad iets bruiner dan het groen dan het voorheen was.
Als ik even heel eerlijk ben, vind ik dit geen argument. Kleurgebruik voor een website draait volgens mij primair om het gebruiksgemak en de sturing van de ogen als je over een pagina *scant*. Ook de helderheid van de kleur speelt mee voor mensen die sneller vermoeid raken van een helder/felle kleur op hun beeldscherm.
Dan zal het mij dus een worst wezen of een kleur nou wel of niet uit een Anton Pieck prent komt. Dat is misschien een leuke bijkomstigheid, maar zo'n keuze zou mijns inziens van andere zaken afhankelijk moeten zijn.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Eerste waar ik aan dacht was stamppot boerenkool.

Pagina: 18 van 24 (472 items)
<< 1·2·3·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24 >>