Forum: Site en forum in seizoenskleuren op De Vijf Zintuigen.nl

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 17 van 24 (472 items)
<< 1·2·3·12·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24 >>

Offline Frans
Ah, ik lees nu pas de reden. Waarom niet iemand uitleggen hoe de kleuren aangepast moeten worden, iemand met ietwat ervarin van Joomla wellicht, maar als éen iemand het doet die verder geen tijdrovende taken heeft bij DeVijfZintuigen moet het toch gewoon kunnen?

Volgens mij heeft iedereen van het team het druk met D5Z
Overigens vind ik het groen niet misstaan hoor.

Offline Frans
Citaat van: Cindy89 link: /forum/18/10900/571781 op: 21-06-2011 23:21:06

Volgens mij heeft iedereen van het team het druk met D5Z
Overigens vind ik het groen niet misstaan hoor.

Ik zeg ook niet dat deze kleuren misstaan, maar de kleuren wisselde voor mij altijd precies op tijd. Maar ik weet nu al dat groen me over een week de keel uit hangt

Offline Carlo
Je bedoelt keel. Maar misschien bedoel je ook dat je er van over je nek gaat. 
Het is niet anders, je zult er aan moeten wennen.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Frans
Citaat van: Carlo link: /forum/18/10900/571790 op: 21-06-2011 23:33:58

Je bedoelt keel. Maar misschien bedoel je ook dat je er van over je nek gaat. 
Het is niet anders, je zult er aan moeten wennen.

Spreekwoorden zijn nooit mijn sterkste punt geweest (:

Ik keek er altijd wel naar uit als de kleurtjes verwisselden, dan oogde het ineens een stukje anders en zat je niet jarenlang naar dezelfde kleur te kijken. Ik ben het met Frans eens, ik vind het erg jammer dat het weggaat en hoop dat het toch in de volgende forumversie weer ingevoerd wordt?

Offline Marwin
Moderator
Vanaf nu worden alle stylesheets centraal aangestuurd. Dat wil zeggen dat de gehele site nu in een klap over gaat in winter en lente thema! Vroeger was dat grotendeels handwerk, voor Joomla en het forum. Daar ben ik nu (gelukkig) van af! Daarnaast gaat het voor de toekomst toffe vernieuwingen bieden, maar goed, daar later meer over. Anyway 10 november gaat de site om in de nieuwe winterkleuren!!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Weeke
Dus alles gaat nu automatisch, dat is wel een vooruitgang!
Maarja, nu komt iets wat jullie waarschijnlijk al verwachtte...

Citaat van: Marwin link: /forum/18/10900/565271 op: 06-06-2011 13:08:18

Goed gisteren hebben we besloten om de seizoenswisselingen te gaan stoppen. Dat wil zeggen dat voor het volledige "zomer" seizoen de kleur groen blijft. En in de winter het blauw nog wel terugkomt. Geel en bruin vervallen dus. Reden hiervoor is, dat omdat de site steeds groter en groter wordt, het lastiger is om alle kleuren bij te werken.
Het was lastig om alles bij te werken, en daarom halveerde de seizoenswisseling.
Nu gaat het automatisch, komen de andere kleuren volgend jaar dan ook weer terug!?
Dat zou namelijk erg tof zijn, weer 4 kleurtjes per jaar.

Ik kijk iig wel uit naar de winter kleurtjes op het forum.
Winter is altijd mijn favo seizoen geweest, en dan bedoel ik buiten het forum

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Weeke link: /forum/18/10900/618217 op: 06-11-2011 15:20:04

Het was lastig om alles bij te werken, en daarom halveerde de seizoenswisseling.
Nu gaat het automatisch, komen de andere kleuren volgend jaar dan ook weer terug!?

Op dit moment gaan we dit eerst eens bekijken, maar wie weet...

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline GJV
So, ik post wat en ik zie de frisse winterkleuren alweer! Precies om 00.00!! Ziet er weer gelikt uit, zoals gewoonlijk!

Oeh, winterse kleurtjes!

Heee, winters

Offline dieter
mooi fris.

Ziet er erg goed uit! Heb hier persoonlijk meer mee als het groene!

Top!

Zo dat was weer even schrikken...... ik kijk op mn mobiel en het is groen, op mn laptop zie ik die heerlijke winterkleuren weer

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Via mijn mobiel zijn de winterse kleuren ook te aanschouwen

Offline Sybren
Jeej! Ziet er weer heerlijk winters uit

Wordt wel weer eventjes wennen

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Inderdaad even wennen, maar wel mooi!

Ik vind zelfs rustiger overkomen dan de groene layout.

Goed bezig heren.

oohh... wat is het zo weer mooi.
De site is nu in de winter... nu buiten nog qua temperatuur en sneeuw/ijs.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Pagina: 17 van 24 (472 items)
<< 1·2·3·12·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24 >>