Forum: Site en forum in seizoenskleuren op De Vijf Zintuigen.nl

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 13 van 24 (472 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·22·23·24 >>

Hey Frits, helemaal mee eens.
Zijn toevallig ook nog mijn lievelingskleuren
Heel mooi gedaan.

~ Geboren en getogen in de Efteling ~

Wat een shock .
Ik bedacht me laatst wel dat er iets zou veranderen maar dit was toch wel even schrikken.
Ik kan niet zeggen wat mijn favoriete kleur is aangezien ik ze nog niet allemaal heb gezien maar dit is zeker wel een mooie kleur.

Aah weer een fris kleurtje om te zien. Ondanks dat het er elk jaar verandert blijft het toch op de een of andere manier als een verrassing komen.

wat wel vervelend is bij mij,
ik heb mijn cookies verwijderd voor de kleuren alleen nu heb ik een basis witte site zonder opmaak
iemand een oplossing?

<b>Blog:</b> Veel bussen

F5

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Fallgum link: /forum/18/10900/485863 op: 22-12-2010 20:08:48

wat wel vervelend is bij mij,
ik heb mijn cookies verwijderd voor de kleuren alleen nu heb ik een basis witte site zonder opmaak
iemand een oplossing?

De cookies hebben verder niks met de kleuren te maken. Daarin wordt alleen, zaken zoals forumnaam, inloggegevens bewaard. Kleuren zijn zelf in de pagina verwerkt. Maar zolang je browser zeg maar zijn eigen versie pakt en niet de nieuwe van de server, hou je de "oude" kleuren.

Je kan even in de browserinstelling kijken of je paginaverversing wil hebben bij elke aanvraag van een pagina.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

aha bedankt allebei

<b>Blog:</b> Veel bussen

heel erg mooi dat blauw kleurtje

<3 29-05-2011<3

9 maanden samen ^^

love you 4 ever!!!

Offline steef9
Waneer komen de nieuwe eigenlijk. Ik bedoel winter Efteling is al even vorbij. En buiten schijnt het zonnetje ik vind dit maar gril en grauw. Brrr

Wereld Vol Wonderen

Offline Anneke
21 maart, als de lente begint

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Offline Nick
Niks gezegd.. :$

De lente is toch al begonnen? Of ben ik abuis?

Moderator
Citaat van: RamonvdO link: /forum/18/10900/521229 op: 14-03-2011 16:56:55

De lente is toch al begonnen? Of ben ik abuis?

Meteorologisch gezien is de lente op 1 maart begonnen, maar dat is puur dus om het voor de meteorologen (weermannen/-vrouwen) makkelijker is met hele maanden enzo. Astronomisch gezien begint de lente op 21 maart en dit is wat de meeste niet-weerkundige mensen aanhouden. Ook de Efteling houdt deze datum aan voor de seizoenswisseling. Wij houden deze datum aan omdat het zowel de meest gangbare datum is als dat het de datum is waarop de Efteling omschakelt.

Offline steef9
Citaat van: Deja024 link: /forum/18/10900/521234 op: 14-03-2011 17:07:16

Meteorologisch gezien is de lente op 1 maart begonnen, maar dat is puur dus om het voor de meteorologen (weermannen/-vrouwen) makkelijker is met hele maanden enzo. Astronomisch gezien begint de lente op 21 maart en dit is wat de meeste niet-weerkundige mensen aanhouden. Ook de Efteling houdt deze datum aan voor de seizoenswisseling. Wij houden deze datum aan omdat het zowel de meest gangbare datum is als dat het de datum is waarop de Efteling omschakelt.

Jij zegt dat de Efteling 21 maart aan houd? maar We is allang voorbij?

Wereld Vol Wonderen

Moderator
Citaat van: steef9 link: /forum/18/10900/521311 op: 14-03-2011 18:31:30

Jij zegt dat de Efteling 21 maart aan houd? maar We is allang voorbij?

Klopt, maar als het goed is zijn de voorjaarskleuren nog niet in gebruik genomen...

Op deze manier kunnen we ook een continuïteit aanbieden in het veranderen van de wisselingen en staat het daarnaast voor ons ook makkelijker op de planning. Vier keer per jaar weten we jaarlijks op welk moment we de wisseling moeten maken.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Frans
En op het moment zijn de subsite's al in de lente kleuren, nu alleen nog het forum en de hoofdpagina!

Oeeeh, like it!

Viel me net ook op.
Ziet er weer prima uit.

Mijn laatste trip report bekijken? Klik hier!

Offline Marwin
Moderator
Jah klopt op het forum en site moesten ze nog omgezet worden, is zojuist gedaan.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Wow, ik moest weer even wennen, maar dit groen deed me meteen aan gras denken en dat betekend; Lente!!!

Ziet er weer goed uit!

Pagina: 13 van 24 (472 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·22·23·24 >>