Forum: Site en forum in seizoenskleuren op De Vijf Zintuigen.nl

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 11 van 24 (472 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·22·23·24 >>

Offline Sybren
Ik ben het inmiddels gewend, en ik dacht eerst:
He, hebben ze de zomerkleuren teruggezet

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Ik zie een iets bruinere rand om het logo linksboven hoort dit?

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Davey_JF link: /forum/18/10900/458979 op: 04-10-2010 18:47:45

Ik zie een iets bruinere rand om het logo linksboven hoort dit?

Klopt idd, volgens mij heeft dat iets met het weergave van het plaatje te maken(weet even niet of het nu GIF of PNG is).

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

wat ik jammer vind is dat ik er na een tijdje aan gewend raak en het bij mij niet meer opvalt.
zou hier wellicht een oplossing voor kunnen zijn?

Voor het wennen aan de kleur en niet meer zien dat er een andere kleur is?
Daar is geen oplossing voor, behalve een herprogrammering van de hersenen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: Marwin link: /forum/18/10900/459110 op: 04-10-2010 21:20:51

Klopt idd, volgens mij heeft dat iets met het weergave van het plaatje te maken(weet even niet of het nu GIF of PNG is).
't Is een GIF.

Blog: ThijmenDeValk: ****. Boiler heeft de geest gegeven...

Als de Winter Efteling de 29e ingaat, Veranderd D5Z dan ook in de winterse kleuren?

Werkt momenteel heul heul heul hard aan de nieuwe vormgeving van DVZ! Gooi je feedback in een PM of de mail!

Nope, DVZ heeft tot nu toe altijd de 21e van december aangehouden en ik ga er van uit dat dat ook nu weer zo zal zijn.

Offline Marwin
Moderator
Klopt Linda, heel eigenwijs houden wij de echte seizoenen aan. Efteling past het aan vanuit commercieel oogpunt, doen wij niet

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Weeke
Meestal is winter idd op de 21e.
Dit jaar begint de winter echter op de 22e december.
Wordt er dan ook echt rekening gehouden met het meteorologische begin van de winter, of gebeurd het gewoon op de 21e?

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Aah, oke bedankt.
Ik vroeg me idd al af welke kalender we aanhouden.
Het is trouwens wel goed dat D5Z niet uit commercieel oogpunt handelt

Werkt momenteel heul heul heul hard aan de nieuwe vormgeving van DVZ! Gooi je feedback in een PM of de mail!

Nouja, wat mij betreft mag hij lekker meegaan met de Efteling seizoenen.

Waarom?, we zijn een Efteling Forum. De Efteling heeft haar eigen seizoenen (of dat commercieel is of niet, tja daar valt veel over te zeggen). Maar als D5Z daarintegen meegaat met de echte seizoenen vind ik dat raar. Wanneer ik zie dat het winterthema is geactiveerd, denk ik dat de Winter Efteling is begonnen. Wat dat betreft vind ik dat een beetje vaag.

Ik vind het eerlijk gezegd vreemder om in de herfsttijd al sneeuw op onze site te zetten.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Maar als je de link legt met de Winter Efteling, dan is het niet heel gek als je een Efteling Website hebt.

Wat ben ik blij dat men op mijn forum zelf in het profiel een stijl kan kiezen.

Kan dat hier ook niet? Dan zetten mensen die dat perse willen het forum al lekker op de winter. En gaat de rest vanzelf over als het 21 december is.

Citaat van: laafmaster link: /forum/18/10900/478926 op: 28-11-2010 21:50:07

Ik vind het eerlijk gezegd vreemder om in de herfsttijd al sneeuw op onze site te zetten.

Waarom is dat raar? Het sneeuwt in deze tijden ook al. Ik ben het met Fotofreak eens. Dit is een Efteling Forum en daarom lijkt het in mijn opzicht juist beter om mee te gaan met de seizoenen zoals de Efteling die aanhoudt.

Offline Carlo
Bekijk het ook eens even in een ander perspectief: het is inderdaad zo dat de winterkleuren op D5Z later ingaan dan dat de WinterEfteling begint.
Maar bij de volgende wisseling is het weer andersom: de lente begint op 21 maart, terwijl de LenteEfteling pas op 1 april begint.

Dan hoef je de laatste twee weken van maart ook niet meer tegen de winterkleuren aan te kijken, op D5Z is de lente dan lekker al begonnen. 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Hee, de ledenpagina's zijn al blauw. Ik neem aan dat morgen vandaag het hele forum naar de winterkleuren overschakelt? Daar werd het wel tijd voor met die sneeuw die er al een tijdje ligt.

Offline Carlo
En daar komt dus mijn favoriete kleur weer aan! Zo mooi, dat blauw.
Morgen zal de rest wel gedaan worden.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Wow, was de seizoenskleuren al helemaal vergeten! Wat 'n verschil zeg! Wel lekker winters.

Pagina: 11 van 24 (472 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·22·23·24 >>