Forum: Symbolica animatronics video 'Tested'

Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>

Offline Marwin
Moderator
Wellicht leuk om even te zien. Het kanaal Tested waar Norman Chan op bezoekt gaat bij Garner Holt Productions bouwer van onder meer de animatronics van Symbolica en Baron 1898.

Btw sowieso leuk kanaal om te volgen (doe ik zelf al een tijdje).

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Citaat van: Marwin link: /forum/138/25341/813777 op: 30-11-2017 00:17:40

Wellicht leuk om even te zien. Het kanaal Tested waar Norman Chan op bezoekt gaat bij Garner Holt Productions bouwer van onder meer de animatronics van Symbolica en Baron 1898.

Rond 5,56m zie je de koning van Symbolica

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

En rond 06:06 zie je het kale hoofd van Pardoes en O.J. Punctuel.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Ik heb het fade gedeelte van "met masker" naar "zonder masker" nu letterlijk 50 keer herbekeken. Geweldig om te zien hoe dat wordt gemaakt. Heb gewoon zin om zelf een animatronic te bouwen. Masker wordt dan voor mij wel lastig, ha, ha.

Edit: en toch he, ondanks dat Abraham er enorm realistisch uitziet, vertelt mijn gevoel mij nog altijd dat dit geen echt mens is. Ik heb er goed naar gekeken, en kwam tot de conclusie dat dit aan de ogen ligt. Deze zijn namelijk net te perfect. Als deze ietsje geler waren en/of wat bloedvaatjes hadden, denk ik dat het niet meer beter kan.

Versie: 1 Aangepast: 1 december 2017 13:25 door: IProducties reden: Geen reden aangegeven
Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>