Forum: Reacties en meningen over Symbolica

Pagina: 4 van 4 (67 items)
<< 1·2·3·4 >>

Ik ben al een tijdje niet geweest en pas in januari ben ik weer in de Efteling. Daarom wil vragen of iemand weet hoe het intussen met
deze dode boom is die voor Symbolica staat. Is die weggehaald, vervangen of staat 'ie er gewoon nog dood te zijn?

Offline Robin
Die staat er nog gewoon dood te zijn zover ik weet. Maar erg storend is 'ie niet, hoewel dat ook kan komen door gewenning want hij valt mij al lang niet meer op. Ben benieuwd naar hoe ze het gaan oplossen.

Een paar aanpassingen in de attractie:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

De nieuwe belichting is veel beter! Vooral de miniatuurstad komt nu eindelijk goed tot z'n recht. Enig minpuntje is dat het interactieve dansen in de balzaal nu weg is. Dat vond ik persoonlijk het beste interactieve element. Hadden ze beter dat bij de spiegels weg kunnen halen/vervangen.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Offline Robin
Dat draaien naar links in de kamer met de spiegel, is dat veranderd bij één van de drie tours of meerdere? En welke dan?
De geprojecteerde spikkels bij het uitrijden van die kamer heb ik trouwens bij mijn laatste twee bezoeken niet meer gezien. Zou dat voorgoed weg zijn?

@IProducties
Het was dan wel het beste interactieve deel, maar dat maakt het niet meteen een goed ding. Wat mij betreft was die scene way too much met dat interactieve element (en zonder ook) maar nu is het beter.

Mja, persoonlijk vind ik het draai-systeem erg leuk bedacht. Nu draait het karretje ook, maar zonder invloed van jezelf. Desalniettemin wel gelijk dat het een drukke scène is.

Misschien was het beter geweest, als ze het interactieve element na een paar maanden hadden geactiveerd. Dan was het voor de dagjesbezoeker weer aantrekkelijker en had iedereen rustig(er) aan de attractie kunnen wennen. Dat het voor de fans al een prachtige attractie zonder interactief element is, begrijp ik, maar de Efteling doelt nu vooral op internationale markten, dus zou een interactief element de attractie voor hun aantrekkelijker maken. Vooral omdat je zo'n interactief element kan updaten en aanpassen wanneer de Efteling dat wilt.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Voor mensen die de interactie doorhebben gaat deze scène nu iets achteruit, voor alle andere bezoekers gaat het vooruit. En gebaseerd op mijn eigen ervaringen denk ik dat dat netto een positieve verandering is. Uit mijn ritten tot nu toe (toegegeven, dat zijn er niet bijster veel) hebben de mensen op de eerste rij ongeveer pas halverwege een scène door dat ze überhaupt iets kunnen doen met dat dashboard. En als ze dat eenmaal doorhebben drukken ze maar een paar keer. Niet dat je nog heel veel kunt doen als je alweer bijna de scène uit bent, daar niet van.

Versie: 1 Aangepast: 16 november 2017 21:16 door: Gniletfe reden: Geen reden aangegeven
Pagina: 4 van 4 (67 items)
<< 1·2·3·4 >>