Forum: Transport systeem Symbolica

Pagina: 5 van 5 (83 items)
<< 1·2·3·4·5 >>

Citaat van: IProducties link: /forum/138/25077/811586 op: 15-03-2017 15:13:02

Er valt ook geen zinnig gesprek met jullie te houden, hè?
Ikzelf denk wel dat we magische soundeffects te horen krijgen passend bij het scherm. Misschien iets met de vlinders en zo?
Wat denken jullie?

ik denk niet dat jij iets mag zeggen over een zinnig gesprek wat voor geluid moet een vlinder maken dan?

Creative, Disign, 100% myself, 100% Efteling

Nou, als cavia's al speciale geluiden maken (making of aflevering 3), kunnen vlinders wel zo'n sparkling geluid maken of zo. Beetje Droomvlucht-achtige sfeer.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Symbolica: 2017!

Citaat van: Lucius link: /forum/138/25077/811549 op: 13-03-2017 16:03:40

Op de felgele beugels na, vind ik het erg stijlvolle karretjes geworden. Vooral die (nep)houten look is naar mijn mening erg geslaagd!
Nu valt nog te hopen dat de banken iets comfortabeler zitten dan die steenharde gedrochten waar je op dient te zitten in Droomvlucht, Carnaval Festival en Fata Morgana.
Gelukkig moet dat, gezien de paarse kussentjes, geen probleem worden...

Ik denk dat die kussens gewoon gegoten plastic is. Zachte materialen zijn waarschijnlijk ook veel te onderhouds gevoelig. De kleuren zullen met een goede belichting wel goed uit komen, het geel is toch ook niet zo fel volgens mij meer goud.

Gr Mister V-W

Pagina: 5 van 5 (83 items)
<< 1·2·3·4·5 >>