Forum: Bouwfoto's - Symbolica

Pagina: 1 van 264 (2373 items)
<< 1·2·3·4·5·6·262·263·264 >>
Pagina: 85 van 85 (1694 items)
<< 1·2·3·80·81·82·83·84·85 >>

Symbolica in het donker met de avondverlichting:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Tijd om toch maar weer over kleine dingen te gaan zeiken denk ik zo..
Het gebouw is grotendeels prachtig verlicht, tot ik de shot vanaf de pagode bekeek, ik weet niet wat voor witte lampen ze rond de efteling ''E'' op het dak hebben gezet, maar ik vind ze wel erg wit en fel in vergelijking met de andere verlichtingskleuren.

Voor de rest is het prachtig

''Met de meeste hoogachting, uw trouwe lakei....''

Het kleurgebruik van de voorzijde is prima: binnen het kasteel huist warmte en is er dus gekozen voor amber en oranje achtige tinten in de ramen. De buitenzijde heeft een gele gloed, wat de muren ten goede komt en er is gebruik gemaakt van paars en blauw als nachtelijke gloed en de kleur van Fantasierijk. Mooi!

Ik ben het wel met superheldo eens over het dak. Dit komt op deze manier van uitlichten wat fel over. Ik zie de E niet echt heel goed en deze had juist van mij wit mogen zijn: wit van neutraal t.o.v. de rijken en wit van power: het hart van het paleis en ook het park. Ik vind het wel weer leuk dat het nu ook een beetje doet overkomen als een plein in een paleistuin, maar misschien toch wat groene lichten toevoegen zodat het ook 's nachts een groene paleistuin lijkt.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Houd er ook rekening mee dat er felle lampen onder de Pagode hangen natuurlijk, deze zie je een beetje meebewegen in de video waardoor de E soms wat feller is dan die daadwerkelijk uitgelicht is dus. Op 3.20 min zie je de E zonder felle spot van de Pagode erop. Maar inderdaad een paar groene lampen erbij in de hoeken bijvoorbeeld zou misschien niet verkeerd zijn

Ach inderdaad. Nu zie ik het ook: de 5 cirkels zijn 5 floodlights van de Pagode. Desalniettemin had ik toch een witte Efteling E willen zien in de nacht. Het liefst met zo'n "lichtveeg" er soms over, zoals de E op het fotoboek had van de eerste park-dvd (de magische bol).

Dit bedoel ik: https://youtu.be/koGA4c694Zc?t=34s

Tevens ook gelijk de vier sterren op het dak een fonkeleffect geven zou het geheel al meer doen lijken op een tuin, i.p.v. een helikopter landingsplaats. Dan wat groen vanaf de randen en het zou echt prachtig zijn (nog mooier dan het nu is ).

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

mens wat een lelijk dak met dat licht!

Auties love Efteling

Vandaag konden we al een kijkje dichterbij nemen:

Versie: 1 Aangepast: 25 juni 2017 01:56 door: Eftelwesley reden: Geen reden aangegeven

Omdat de opening nu hel snel dichtbij komt, wil ik graag iedereen bedanken voor het posten van de vele foto en filmpjes van de bouw. Ik heb van de vele updates genoten en hoop dat ook bij volgende bouwprojecten weer te kunnen doen.

Nogmaals bedankt, en ik kijk vol verwachting uit naar de vele onride filmpjes die ongetwijfeld gaan volgen.

Citaat van: Binkeltje link: /forum/138/25062/812850 op: 27-06-2017 19:22:25

Omdat de opening nu hel snel dichtbij komt, wil ik graag iedereen bedanken voor het posten van de vele foto en filmpjes van de bouw. Ik heb van de vele updates genoten en hoop dat ook bij volgende bouwprojecten weer te kunnen doen.

Nogmaals bedankt, en ik kijk vol verwachting uit naar de vele onride filmpjes die ongetwijfeld gaan volgen.

inderdaad helemaal mee eens!! iedereen bedankt voor alle mooie foto's en filmpjes die er gepost zijn.
geweldig om alles zo te kunnen volgen

bedankt aan alle posters!!!

Nog een laatste video over de bouw. Na uitzoeken uit honderden bestanden en dagenlang bewerken heb ik dan eindelijk de complete bouw (buitenkant) van Symbolica in één video gekregen.

Zo! Dit is wel een meesterwerk zo te zien! Leuk dat de shots goed zijn gecombineerd met de muziek. En natuurlijk mooie shots, maar dat heb je nu volgens mij wel genoeg van ons te horen gekregen, ha, ha. Erg bedankt voor al je foto's en video's (en natuurlijk de andere leden die dit ook deden bedankt voor de moeite en tijd!). Ik zou zeggen op naar de volgende attractie!

Ik hoop inderdaad dat Eftelwesley (en natuurlijk alle andere) de waardering voelen die ze verdienen. Zeker de foto's en video's tijdens de bouw Ik kom maar 1x per jaar in de Efteling en door alle foto's en video's heb ik echt het idee gekregen dat ik de gehele bouw in het ech heb meegekregen. Ik hoop dat jullie je werk doorzetten bij de mooie plannen die er ongetwijfeld aankomen.

Citaat van: robkuh84 link: /forum/138/25062/813265 op: 21-08-2017 21:07:25

Ik hoop inderdaad dat Eftelwesley (en natuurlijk alle andere) de waardering voelen die ze verdienen. Zeker de foto's en video's tijdens de bouw Ik kom maar 1x per jaar in de Efteling en door alle foto's en video's heb ik echt het idee gekregen dat ik de gehele bouw in het ech heb meegekregen. Ik hoop dat jullie je werk doorzetten bij de mooie plannen die er ongetwijfeld aankomen.

We gaan weer zeker ons best doen.

82x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: IProducties link: /forum/138/25062/813263 op: 20-08-2017 20:33:10

Zo! Dit is wel een meesterwerk zo te zien! Leuk dat de shots goed zijn gecombineerd met de muziek. En natuurlijk mooie shots, maar dat heb je nu volgens mij wel genoeg van ons te horen gekregen, ha, ha. Erg bedankt voor al je foto's en video's (en natuurlijk de andere leden die dit ook deden bedankt voor de moeite en tijd!). Ik zou zeggen op naar de volgende attractie!

Dankje! Het was ook erg veel werk om van (ik gok) meer dan 400 filmpjes van anderhalf jaar tijd de mooiste shots uit te zoeken en die onder de muziek te bewerken. En graag gedaan natuurlijk, het was een erg leuk project om te volgen!

Citaat van: robkuh84 link: /forum/138/25062/813265 op: 21-08-2017 21:07:25

Opzich wel ja, heb een aantal leuke reacties gehad en de video is redelijk goed bekeken.

En zoals eftelingfan al zei: Uiteraard gaan we ons best weer doen bij volgende projecten!

Versie: 1 Aangepast: 28 augustus 2017 23:02 door: Eftelwesley reden: Geen reden aangegeven

Pagina: 85 van 85 (1694 items)
<< 1·2·3·80·81·82·83·84·85 >>