Forum: Nieuws rondom Symbolica

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 44 van 50 (985 items)
<< 1·2·3·39·40·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50 >>

Het nieuwe rijk heet niet Rijk der Fantasie maar Fantasierijk.

Citaat van: -D@nny- link: /forum/138/23225/812155 op: 01-05-2017 17:30:51

Het nieuwe rijk heet niet Rijk der Fantasie maar Fantasierijk.

Ik denk dat mensen toch vaker rijk der fantasie gaan gebruiken aangezien daar vaker reclame is meegemaakt.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Ik vroeg me af of er al plannen zijn vrij gelaten over een eventuele souvenirshop? Darkrides als Fata Morgana en Droomvlucht hebben beide een eigen winkel, benieuwd of Symbolica er ook eentje krijgt. En, als deze er komt, of deze dan geplaatst zal worden binnen het paleis of buiten in een apart gebouw. Natuurlijk zitten Efteldingen en de Marskramer niet al te ver weg, maar toch lijkt het me vrij logisch om in het midden van het park een mooie winkel neer te zetten.

in het gebouw komt geen souvenirshop weten we (was bij hartenhof wel het plan) en voor een losstaande souvenirshop zijn nog geen plannen aangekondigd, maar je weet maar nooit.

Hooghmoed komt voor den val!

Citaat van: Staal & Verhaal link: /forum/138/23225/812162 op: 02-05-2017 15:43:17

in het gebouw komt geen souvenirshop weten we (was bij hartenhof wel het plan) en voor een losstaande souvenirshop zijn nog geen plannen aangekondigd, maar je weet maar nooit.

Waar haal jij de informatie vandaan dat er geen souvenirwinkeltje in symbolica komt? Naar mijn weten is dit nog niet eerder gecommuniceerd en na het even door google te hebben gehaald kom ik ook nergens een website tegen die aangeeft dat er een souvenirwinkeltje komt of niet.

Citaat van: Staal & Verhaal link: /forum/138/23225/812162 op: 02-05-2017 15:43:17

Bron voor beide beweringen?

Oke, het is maar een aanname dat er geen souvenir shop komt in het gebouw.

Dankzij bouwfoto's uit mei (bedankt plaetjesmakers.nl) kunnen we veel deduceren:

Het lijkt mij niet dat daar ergens nog een souvenirshop tussenkomt, maar wie weet, misschien heb ik het fout.

Hooghmoed komt voor den val!

Offline daanh
Hey beste mede forummers.. Enige tijd geleden gaf de Efteling aan dat er een preview-dag komt voor abonnees in juni... Nu is het bijna juni, en heb eigenlijk nog niets van vernomen. Heb ik iets gemist of is er nog niets bekend?

Er is nog niks bekend en je hebt dus ook nog niks gemist.

Offline Robin
Er werd gezegd 'in juni hoor je er meer over' dus dat duurt nog wel even gezien mei nog niet halverwege is.
Het vind waarschijnlijk plaats op de dag voor opening. Op 30 juni verwacht ik.

Op Twitter gaan er foto's rond van uitnodigingen voor de opening van Symbolica? Aan wie precies worden deze uitnodigingen gegeven? Ook al is het twee dagen geleden nog gevraagd door iemand anders, heb ik iets gemist?

Personeel

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Robin
Hebben we het laatste Symbolica-nieuwtje inmiddels gelezen? De botanische kas blijkt omringt door een ''immens aquarium'', waarmee alle logica van deze scene compleet verdwenen lijkt te zijn . Hoe kunnen ze dit verhaal nu begrijpelijk overbrengen?

Niets is wat het lijkt.

Ik heb het vermoeden dat we meerdere onlogische gebeurtenissen krijgen, vanwege de magie.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Ik ben juist blij dat we niet een zeer logische en voorspelbare rit te zien krijgen, maar dat we juist worden verrast met dit soort onlogische dingen. Verwacht wel dat wordt uitgelegd door 1 van de poppen. Vraag mij alleen wel af of deze rit door alle 3 de karretjes te zien is, of dat dit een deel is van een aparte route. In het laatste geval hoop ik dat de overige 3 routes een soortgelijke scene krijgen wat betreft de special effecten. Dit om er voor te zorgen dat alle 3 de routes even mooi en spectaculair zijn.

http://www.looopings.nl/weblog/7726/Fotos-dit-is-de-eerste-bewoner-van-de-nieuwe-Efteling-attractie-...
O.J. Punctuel is gespot. Als je goed naar de 2 foto's kijkt, is hij verplaatst. Dat bevestigt haast dat de trap in 2en splitst.
Verder zien we ook dat hij meer een realistische uitstraling heeft.

Op http://eftelingsestraat.nl/efteling-nieuws/primeur-eerste-fotos-o-j-punctuel-animatroninc/ waar Looopings de foto's vandaan heeft staan nog een paar foto's meer op van punctuel.

Ben erg benieuwd hoe die er daadwerkelijk uitziet als de attractie open is en als je ervoor staat, en ook zeker naar dat effect van de trap wat inderdaad goed zou kunnen. Lijkt me zéker een gaaf effect en denk dat heel de attractie wel spectaculair wordt. Nog maar heel even geduld!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Offline tijt
Sinds vandaag staat er een indrukwekkende nieuwe foto van de Observatorium-scène online. Ook wel bekend als de werkkamer van Almar. Dit is tevens één van de eerste foto's (zo niet de eerste foto) waar de animatronic van Pardoes op te zien is. En mijn eerste indruk is zeer positief! Door het licht, en dan eigenlijk het schaduwlijntje, bij z'n oog is te vermoeden dat zijn ogen kunnen bewegen.
P.s. Let even op alle detail die op de foto al te zien zijn in de kast, aan de wanden en plafond en om Almar heen. (zelfde soort lampen als buiten en lampen als Twinkeltoorts.)

De kamer en de animatronic van Almar zijn prachtig maar Pardoes past niet echt vind ik Almar en wat we al hebben kunnen zien van Pardulfus in de Making-ofs zijn veel realistischer dan de tekeningen maar Pardoes lijkt gewoon op het kostuum van de acteurs die door het park lopen dat ze ertussen hebben geplaatst. Zijn hoofd en ogen zijn te groot en hij glimt als een barbiepop

Het decor is werkelijk prachtig, evenals de bewegingen van Almar. Ik moet HenryRavenswood wel gelijk geven dat pardoes nu even niet echt in het decor past, vooral met Almar ernaast die enorm menselijk overkomt.

Nu is het wel zo dat het licht van de foto er ook voor zorgt dat Pardoes extra glimt en gelijk opvalt. Zelf vind ik het wel weer beter dat Pardoes qua gezicht gelijk is gebleven aan de mascotte, anders zou dit toch verwarring scheppen of veel discussies geven bij de mascottes. Het contrast is dan nu wel weer duidelijk zichtbaar, maar ik heb echt geen idee hoe dit anders had gemoeten, want Almar ziet er zo op het plaatje ook weer goed uit. Enige puntje op dit moment is dat de ogen van Pardoes te ver naar achteren lijken te liggen. Kan aan de foto liggen.

Maar ik zie nu trouwens wel duidelijk de overeenkomt met Mystic Manor: Almar lijkt nu een beetje op Lord Henry Mystic en Pardoes in deze houding op Albert het aapje. Vind ik wel leuk!

Ik ben nu wel het meest benieuwd over de stem van Pardoes en de muziek in de gehele rit. Hoop echt dat dit net zo uitpakt als bij Baron1898: exterieurmuziek goed (blijft hangen) en interieurmuziek fenomenaal!

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Pagina: 44 van 50 (985 items)
<< 1·2·3·39·40·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50 >>