Forum: Nieuws rondom Symbolica

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 42 van 50 (985 items)
<< 1·2·3·37·38·39·40·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50 >>

Citaat van: Tristino link: /forum/138/23225/811975 op: 15-04-2017 13:10:58

Mede doordat we dus vanuit de voorschow een aanzet krijgen in een verhaal maakt dit nog meer duidelijk. Dit zegt dat we min of meer een verhaallijn gaan volgen in symbolica. Iets wat we niet kennen binnen de efteling darkrides,we konden altijd zelf genieten van scenes met een bepaalde sfeer, meer niet. We kennen deze strikte verhaallijn dan weer in disney waarbij je met stemmen van al dan niet aanwezige figuren geleid wordt en dus echt een vast verhaal hebt. Ik hoop persoonlijk dat symbolica eerder een sfeerscheppent verhaal krijgt,dus dat je merkt dat de fantasie hervonden wordt en niet dat je door pardoes verteld wordt dat je te wachten staat. Ik ben dus benieuwd want persoonlijk wordt ik liever ondergedompeld in een sfeerruimte dan een strikt verhaal te volgen in een darkride waardoor je ook veel v d scene mist.

Ik merk dat de disney darkrides met een vast verhaal erg mooi en duidelijk zijn, maar vaak na 3x saai worden omdat het verhaal vaak hetzelfde is. Het fijne aan Droomvlucht en Fata Morgana is dat je de attractie vaak kan doen omdat deze geen verhaal heeft en zeer gedetaileerd is.
Gelukkig zal het pittig zijn om Symbolica saai te laten worden, er zijn immers drie verschillende routes.

Ik hoop heel erg op het effect met de trap, dat zou toch echt heel vet zijn. En vooral, het is niet zoals de andere doorgangen in een voorshow/darkride.

Citaat van: De nachtegaal link: /forum/138/23225/811979 op: 15-04-2017 16:13:31

Citaat van: Tristino link: /forum/138/23225/811975 op: 15-04-2017 13:10:58

Mede doordat we dus vanuit de voorschow een aanzet krijgen in een verhaal maakt dit nog meer duidelijk. Dit zegt dat we min of meer een verhaallijn gaan volgen in symbolica. Iets wat we niet kennen binnen de efteling darkrides,we konden altijd zelf genieten van scenes met een bepaalde sfeer, meer niet. We kennen deze strikte verhaallijn dan weer in disney waarbij je met stemmen van al dan niet aanwezige figuren geleid wordt en dus echt een vast verhaal hebt. Ik hoop persoonlijk dat symbolica eerder een sfeerscheppent verhaal krijgt,dus dat je merkt dat de fantasie hervonden wordt en niet dat je door pardoes verteld wordt dat je te wachten staat. Ik ben dus benieuwd want persoonlijk wordt ik liever ondergedompeld in een sfeerruimte dan een strikt verhaal te volgen in een darkride waardoor je ook veel v d scene mist.

Ik merk dat de disney darkrides met een vast verhaal erg mooi en duidelijk zijn, maar vaak na 3x saai worden omdat het verhaal vaak hetzelfde is. Het fijne aan Droomvlucht en Fata Morgana is dat je de attractie vaak kan doen omdat deze geen verhaal heeft en zeer gedetaileerd is.
Gelukkig zal het pittig zijn om Symbolica saai te laten worden, er zijn immers drie verschillende routes.

Ja precies dus wie weet pakt dit perfect uit. Ik denk ook dat de efteling nooit een strakke verhallijn volgt, wel dat je de fantasie moet hervinden. Bij bijvoorbeeld dinsye ontstaat na een verhaal een darkride, terwijl de efteling bij de magische elementen in symbolica een "verhaal" bedenkt. Zal sowieso verschillen, verder hoop ik ok spanning. En is dat niet aawezig dan hoop ik op de eerst volgende darkride als een "volwassenen" darkride met actie(wat beter in een ander topic past).

Ik hoor keer op keer in de livestreams en andere videos dat alles 360 graden gedecoreerd moet worden. Ook was er een aantal keer genoemd dat de fantasievaarders interactief zijn. Ik denk persoonlijk dat de bezoekers de gondel zelf kunnen laten draaien, je ziet op de voorkant ook een soort touchpad gemonteerd. Zo kunnen de bezoekers 360 graden van de kamer zien.

De touchpad is voor het kiezen van een route als ik het goed begreep.

Citaat van: De nachtegaal link: /forum/138/23225/811994 op: 16-04-2017 11:28:54

Ik hoor keer op keer in de livestreams en andere videos dat alles 360 graden gedecoreerd moet worden. Ook was er een aantal keer genoemd dat de fantasievaarders interactief zijn. Ik denk persoonlijk dat de bezoekers de gondel zelf kunnen laten draaien, je ziet op de voorkant ook een soort touchpad gemonteerd. Zo kunnen de bezoekers 360 graden van de kamer zien.

Ik zou me daar niet al te veel op verheugen, als ik jou was...

Citaat van: -D@nny- link: /forum/138/23225/812002 op: 17-04-2017 12:14:29

Volgens mij kies je voor het instappen al een bepaalde rij, 1 - 2 - 3 in het station. Deze rij bepaald de route die je neemt.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/138/23225/812005 op: 17-04-2017 17:39:53

Citaat van: -D@nny- link: /forum/138/23225/812002 op: 17-04-2017 12:14:29

Volgens mij kies je voor het instappen al een bepaalde rij, 1 - 2 - 3 in het station. Deze rij bepaald de route die je neemt.

Klopt, dat zeiden ze in een van de foto's, ja.

Zelf de gondel rond laten draaien zullen ze nooit doen. Als je de regie enigszins in de hand wil houden dan is dat het slechtste wat je kan doen. Ik ga er meer van uit dat je bepaalde effecten kan activeren met de schermen aan de voorkant. Bijvoorbeeld dat je een vraag krijgt en dat je bepaald ja of nee door op 1 van de 2 schermen te tikken.

Meer nieuws over de Nikkelen Nelissen!

Bron: https://www.efteling.com/nl/park/attracties/symbolica/nikkelen-nelissen?utm_source=EftelingMail&utm_...

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Als ik dat zo lees, dan zou ik bijna gaan denk dat beide Nikkelen Nelissen misschien wel door de gasten te bedienen zijn.

- "Niet altijd in de maat, meestal doen ze gewoon hun eigen ding"
- “De instrumenten van de Nikkelen Nelissen lijken wel door een magische kracht te worden aangedreven"

Of misschien wil ik het wel zo lezen

Citaat van: robkuh84 link: /forum/138/23225/812039 op: 21-04-2017 16:06:55

Als ik dat zo lees, dan zou ik bijna gaan denk dat beide Nikkelen Nelissen misschien wel door de gasten te bedienen zijn.

- "Niet altijd in de maat, meestal doen ze gewoon hun eigen ding"
- “De instrumenten van de Nikkelen Nelissen lijken wel door een magische kracht te worden aangedreven"

Of misschien wil ik het wel zo lezen

Op zich zou het een apart idee zijn.
Maar dan vraag ik me af hoe dat zou moeten werken.
Aangezien alle 3 de fantasievaarders namelijk in de zaal aan het dansen zijn.
Als er dan tegelijk door alle bezoekers die erin zitten op geduwd word , welke "instructie" volgen ze dan.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Offline dieter
Ik heb meer het idee dat we strak's. midden in het decor zitten , bv in de balzaal , die grote taarten zouden die niet mee gaan walsen er is plaats genoeg en je kan in de vloer natuurlijk meerdere lijnen uitleggen voor verschillende objecten .
Aangezien het hele buffet gaat bewegen lijkt het me nog niet zo gek dat de taarten ons straks om de oren dansen in de balzaal.
Of denk ik nu te ver door ?

Eerlijk gezegd denk ik dat de 2 dansparen gewoon stil komen te staan op de vloer aangezien er op 2 plekken nog kabels uit de grond komen. Ik geloof nooit dat er zomaar objecten aan het ride systeem kunnen worden toegevoegd maar we zullen zien.

Citaat van: thepiratecaptain link: /forum/138/23225/812056 op: 22-04-2017 12:43:05

Ik geloof nooit dat er zomaar objecten aan het ride systeem kunnen worden toegevoegd maar we zullen zien.

Nou ja, de nieuwe kleren van de keizer gebruikt dit systeem voor de poppen, dus mogelijk is het wel (moeilijk waarschijnlijk ook).

Maar, ik denk toch net als jij dat de dansparen niet door de kamer gaan glijden maar gewoon (redelijk) statisch op de grond komen te staan.

Hooghmoed komt voor den val!

http://www.looopings.nl/weblog/7488/Pannenkoekenrestaurant-Efteling-wordt-scene-in-nieuwe-attractie-...
Ik las laatst iets over de animatronic van Polle, de kans dat die er komt wordt nu denk ik iets vergroot.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Citaat van: roderick link: /forum/138/23225/812065 op: 22-04-2017 23:03:38

http://www.looopings.nl/weblog/7488/Pannenkoekenrestaurant-Efteling-wordt-scene-in-nieuwe-attractie-...
Ik las laatst iets over de animatronic van Polle, de kans dat die er komt wordt nu denk ik iets vergroot.

Jazeker en morgen onthullen ze de eerste scene met weer 2 animatronics.

82x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: eftelingfan link: /forum/138/23225/812068 op: 23-04-2017 00:34:13
morgen onthullen ze de eerste scene

Heb ik wat gemist?

Hooghmoed komt voor den val!

Goede informatie weer! Not.. niks uitgebracht.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

We are waiting, ben benieuwd!

Pagina: 42 van 50 (985 items)
<< 1·2·3·37·38·39·40·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50 >>