Forum: Nieuws rondom Symbolica

Pagina: 1 van 1 (5 items)
<< 1 >>
Pagina: 38 van 42 (840 items)
<< 1·2·3·33·34·35·36·37·38·39·40·41·42 >>

Wat me net ook opviel: Er wordt in de making-off gezegd dat Pardoes de fantasie in de bol gaat slaan. Nu weet ik niet of dit hier al bekend was (dan mijn excuses), maar betekent dit dan dat er (waarschijnlijk) aan het begin van de rit een ontmoeting is met een Pardoes-animatronic, die dan een interactie uitvoert met de Fantasievaarder?

'it huis, dit vervloekte huis...'

Voor degene die zich afvroeg waarom die lamp voorop is.
Er word iets verteld in de trend van , Pardoes geeft een teken ( verwacht daarna dat de lamp gaat branden ) waardoor de fanatasievaarder "tot leven" komt.
Tenminste iets in die lijn en dat is mijn gedachte dan die ik erbij krijg.
Letterlijk zegt hij : Op het moment dat Pardoes de fantasie in je bol slaat dan is de fantasievaarder pas echt in staat om de fantasieën tot leven te brengen in het paleis en het nog mooier te maken dan het al is.
Krijgen we dan bij de opstaphal ook een anamatronic of een projectie van Pardoes die met zijn staf dan dus de fantasievaarders "aan" zet?
Of wat denken jullie?
Na deze nieuwe aflevering word ik in ieder geval steeds enthousiaster.
Misschien dat we ( ik en mijn gezin ) hem in de zomer al bewonderen zo niet zeker in December met oud en nieuw.

Ik ziet net dat Doornroosje voor mij bijna dezelfde ingeving heeft als mij.
Waarschijnlijk tegelijk aan het typen geweest.

Versie: 3 Aangepast: 17 maart 2017 12:01 door: JeroeNL reden: Geen reden aangegeven
Versie: 2 Aangepast: 17 maart 2017 11:36 door: JeroeNL reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 17 maart 2017 11:32 door: JeroeNL reden: Geen reden aangegeven
Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Dat vind ik wel cool idee. Maar dan moet er niet zo'n saaie tutorial komen over hoe je de Fantasievaarder bestuurt.

In dit schetsje zit een detail die (nog) niet te zien is in de video:

Een fles met een magisch brouwseltje er in. Het doet me denken aan de Twinkelaar, welke te vinden is in de Sterrenkamer in Een Wonderlijk Avontuur met Pardoes de Tovernar. Als Rattar je echterna kwam moest je het op hem gooien om hem weg te jagen.

Offline Chiem
Ik denk dat die fles een soort energie meter is waaraan je kunt zien of je genoeg energie hebt om bepaalde effecten te activeren via de panelen bij de eerste rij.

Citaat van: Chiem link: /forum/138/23225/811617 op: 17-03-2017 21:23:34

Ik denk dat die fles een soort energie meter is waaraan je kunt zien of je genoeg energie hebt om bepaalde effecten te activeren via de panelen bij de eerste rij.

Lijkt me sterk dan kijk je steeds naar achter om te zien hoeveel energie je hebt.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Überhaupt ben ik benieuwd hoe ze Pardoes gaan afbeelden in de attractie. Als animatronic, maar wanneer ze gebruik maken van videobeelden in de attractie krijgen we dan Pardoes in pak te zien? Geanimeerd? In menselijke vorm zoals bij de tv-serie (please, no)?

Versie: 1 Aangepast: 19 maart 2017 18:39 door: willm-kr reden: Geen reden aangegeven
Citaat van: willm-kr link: /forum/138/23225/811648 op: 19-03-2017 18:38:49

Überhaupt ben ik benieuwd hoe ze Pardoes gaan afbeelden in de attractie. Als animatronic, maar wanneer ze gebruik maken van videobeelden in de attractie krijgen we dan Pardoes in pak te zien? Geanimeerd? In menselijke vorm zoals bij de tv-serie (please, no)?

Dit is een leuke discussie. Voor mij is Pardoes ook echt de pop die door het parkloopt. Ik kan mij daarom niet voorstellen dat de ze de menselijke vorm uit de serie erin gaan verwerken. AL is het wel makkelijker om dit via o.a. projecties levendiger te maken dan de pop uit het park. BEn ook heel benieuwd hoe d rest hier over denkt. Ofwel wat hopen jullie en wat denken jullie?

Dit plaatje is 'uitgelekt' op 23 oktober vorig jaar. Zoals je vaag kan zien is de pop in menselijke vorm en niet echt getekend/cartoonstijl. Ik denk dat ze daarom kiezen voor een pardoes in mensengedaante. Dan kunnen ze ook weer de serie gaan uitzenden en dat kan misschien ook de rede zijn dat alle pardoes-merchandise vervangen moest worden. Ik zeg niet dat het helemaal zo wordt, maar ik denk dat hierdoor de kans dat ze Pardoes niet in cartoonstijl maar als een mens gaan uitbeelden vergroot word.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Dat lijkt me niet hoor. De cartoonstijl is toch bindend, zoals deze in het Stijlboek te vinden is? Natuurlijk worden deze figuren al een stuk menselijker als ze in 3D worden uitgebeeld in plaats van de gebruikelijke artwork, maar de animatronic van koning Pardulfus hierboven heeft meer weg van de tekeningen dan de acteur uit de show (en natuurlijk wordt hier het karakter uitgebeeld, niet de acteur die hem speelt).

Citaat van: roderick link: /forum/138/23225/811654 op: 19-03-2017 20:38:30

Bekijk plaatje

Dit plaatje is 'uitgelekt' op 23 oktober vorig jaar. Zoals je vaag kan zien is de pop in menselijke vorm en niet echt getekend/cartoonstijl. Ik denk dat ze daarom kiezen voor een pardoes in mensengedaante. Dan kunnen ze ook weer de serie gaan uitzenden en dat kan misschien ook de rede zijn dat alle pardoes-merchandise vervangen moest worden. Ik zeg niet dat het helemaal zo wordt, maar ik denk dat hierdoor de kans dat ze Pardoes niet in cartoonstijl maar als een mens gaan uitbeelden vergroot word.

Dat plaatje is een goede fotoshop en wil dus nog helemaal niks zeggen.

35x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: eftelingfan link: /forum/138/23225/811661 op: 20-03-2017 06:00:47

Dat plaatje is een goede fotoshop en wil dus nog helemaal niks zeggen.

Volgens mij is dat plaatje geen fotoshop.
Dit is als ik mij het goed kan herineren een screenshot uit een filmpje.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Offline lieven
Weet niet of het ergens anders ook is gepubliceerd maar ik zag de foto het eerst op Looopings.

http://www.looopings.nl/weblog/6325/Foto-opgedoken-van-pop-uit-nieuwe-Efteling-attractie-Symbolica.h...

Ik geef het ook een goede kans toch geshopt te zijn. Vrijwel iedere camera of smartphone maakt scherpere foto's tegenwoordig, de belichting lijkt niet te kloppen (kijk naar de schaduw op de kartonnen buis links van Pardulfus) en het rode hekje/hengsel (?) voor Pardulfus lijkt ook bewerkt.

Hij zou best wel eens echt kunnen zijn. Wie neemt er nou de moeite om een pop / miniatuur / 3D model (of hoe ze dat normaal gesproken ook doen) te maken en die dan extreem te Photoshoppen? De kwaliteit is inderdaad iets minder, maar het helpt ook niet dat die suffe Looopings de foto enorm heeft gecropt.

Dit is het origineel ter vergelijking:
Toon spoiler

Hoop toch dat we een verfijnde versie gaan zien van Pardoes zoals we hem kennen uit het park, niet de versie uit de serie want dat vond ik simpelweg lelijk. Denk ook dat een cartoonstijl iets tijdlozer is in plaats van zo'n menselijk gezicht.

Citaat van: Trollenbol link: /forum/138/23225/811671 op: 20-03-2017 19:25:51

Hij zou best wel eens echt kunnen zijn. Wie neemt er nou de moeite om een pop / miniatuur / 3D model (of hoe ze dat normaal gesproken ook doen) te maken en die dan extreem te Photoshoppen? De kwaliteit is inderdaad iets minder, maar het helpt ook niet dat die suffe Looopings de foto enorm heeft gecropt.

Dit is het origineel ter vergelijking:
Toon spoiler

Ik ken de maker van de fotoshop en looopings is daar mooi ingetrapt.

Indien dit inderdaad photoshop is, kan dan tegen de maker worden vertelt dat hij/zij moet stoppen met die onzin? Dankjewel. Zo kunnen we straks niets meer serieus nemen, iets waar ik mij vandaag de dag enorm aan irriteer.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Symbolica: 2017!

Mee eens, IProducties. Mooi natuurlijk als je "grapje" door de media wordt opgepakt, maar we zijn nu bijna een half jaar verder en nú wordt er gezegd dat het om een bewerkte foto gaat? Had je wel eerder mee mogen komen, eftelingfan...

Heb ik toen ook al wel gezegt en het is ook aan jezelf om niet zomaar alles te geloven natuurlijk. Ook looopings is niet heilig. Ze hebben meerdere dingen fout ook over symbolica.

Daar is toen niks over gezegd hoor, dat weet ik zeker. Aangezien jij de maker kent ben je deels verantwoordelijk voor de verwarring.

Natuurlijk moet ik zelf opletten of iets echt is of niet, maar hoe kun je verwachten dat ik elke Photoshop kan onderscheiden? De Efteling website staat ook vol met Photoshops, maar daar wordt het als middel gebruikt om alles nét iets mooier te laten lijken. Dit heeft meer iets weg van geruchten verspreiden.

Erg sneu om zoiets te doen ja, bah. Onnodig verwarring veroorzaken.

Pagina: 38 van 42 (840 items)
<< 1·2·3·33·34·35·36·37·38·39·40·41·42 >>