Forum: (Verwachte) souvenirs Baron 1898

Pagina: 1 van 2 (15 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 1 van 3 (58 items)
<< 1·2·3 >>

Offline Bslo
Ik heb er een apart topic voor gemaakt, Souvenirs Baron 1898.
Wat denken jullie wat voor souvenirs er komen? Ik hoop persoonlijk op een Making-of DVD, een CD en mijnattributen als souvenirs. (Bijvoorbeeld mijnhelm en/of zaklamp) En ben ook erg benieuwd of de souvenirkar ook al open is op 30 juni.

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 13x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 10x Disneyland Paris: 6x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Ik hoop op een T-shirt

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Of een Snowglobe met miniatuur Baron 1898, evenrueel met roet ipv sneeuw?

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Ik verwacht helmen, kaarten (ansicht o.a.) en hopelijk making-of boek met muziek van de attractie.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Strookrijk 2020!

Offline dj dre
Ik hoop op een making of op blu-Ray

andre keur

Op Blu-Ray Ik denk niet dat de opnames zoveel ruimte opeisen op een disk, kwaliteit/geluid zal normaal zijn... dvd is wel voldoende.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Ik zou best een mijnlamp replica willen hebben.

Een miniatuur van het mijncomplex .

Versie: 1 Aangepast: 28 juni 2015 00:04 door: bostieandres reden: Geen reden aangegeven
Voor plezier voor groot en klein moet je in de Efteling zijn!

Offline Bslo
Het lijkt mij ook wel leuk als ze gelijk een nieuw fotoboekje uitbrengen. Natuurlijk met de Baron op de voorkant

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 13x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 10x Disneyland Paris: 6x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Reken er maar op dat de Efteling deze nieuwe attractie gaat uitponden. Big time.

Efteling 2014: 2x

Efteling 2015: regelmatig bezocht

Efteling 2016: 2x

Offline Lucius
Een mooi versierd kistje met daarin "echte" Baron goudklompjes zou ook wel een gaaf verzamel item zijn.

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Er komt dus een speciale Baron Mijnbeker om je milkshake uit te drinken bij het Melkhuysje.

Count the days or set them ablaze...

Offline Chiem
Ik hoop dat er een miniatuur Baron 1898 komt als souvenier, maar hoogstwaarschijnlijk komt dat er niet.

Aanwezige souvenirs dat ik nog gezien heb bij het kraampje, voor de rest was het al uitverkocht vandaag:

- Zeepjes
- Mokken
- Logboeken
- Goudstaafjes
- Petten

Voor de rest zal er nog wel wat bijkomen.

Offline Bslo
Jammer dat er nog geen foto's waren om te kopen. Had graag een actiefoto gewild aangezien ik in rij 1 zat

Offline Cassie
Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel zo'n pet kost?
Ik ga namelijk dinsdag naar de Efteling en zou graag zo'n pet hebben tegen de zon in de wachtrijen.

Als k het me goed herinner was het 7 of 9 euro( zeker niet meer)

de magneten waren 7.50€

It's gonne be a long day Efteling 2014: 8x

Citaat van: Cassie link: /forum/136/24888/796324 op: 01-07-2015 19:59:54

Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel zo'n pet kost?
Ik ga namelijk dinsdag naar de Efteling en zou graag zo'n pet hebben tegen de zon in de wachtrijen.

€8,99

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Een wiebelhoofdje van de baron

Wij saboteren uw afdaling

De cd gratis

De cap 8.99

Goudstaafmagneten 7,50

Mok 6,99

Magneet Ik dacht 2 euro

Sleutelhanger ik dacht 6,99 (samen met de magneet was het 8.99 in ieder geval)

Mijnbeker 2 euro bij aankoop van een milkshake.

Versie: 1 Aangepast: 2 juli 2015 19:50 door: eftelingfan reden: Geen reden aangegeven
7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Pagina: 1 van 3 (58 items)
<< 1·2·3 >>