Forum: Divecoaster Creatief

Pagina: 1 van 3 (23 items)
<< 1·2·3 >>
Pagina: 9 van 12 (237 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12 >>

^Ken het, ik 'gebruik' TMC's mini-divecoaster treinen. Alleen heb ik daar altijd problemen mee dus laat ik het nu maar zo. Wel heb ik een screenshot van de aangepaste treinen.

O, zeer netjes! Hopelijk is er later toch nog een oplossing voor de problemen, want deze zien er wel heel gelikt uit!

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Kan je die karretjes downloaden??

Offline Bas96
Mochten jullie team Hooghmoed straks nog willen volgen bij de Red Bull Zeepkistenrace, hier is een link van de livestream:

http://www.redbull.com/nl/nl/stories/1331722889751/bekijk-de-livestream-van-red-bull-zeepkistenrace

Ze hebben startnummer 35

Aquanurafreak!

Na de 3 prenten na aanleiding van Baron 1898 heb ik een nieuw werk op gezet met Baron 1898 als onderwerp. Dit maal vanuit de manier van werken die ook hanteer bij mijn eigen werk. Daarin werk ik vaak op een manier die lijkt op collages, door middel van het gebruik van divers beeldmateriaal en diverse technieken en materiaal. Door dat ik daarin diverse teken en schilder technieken gebruik samen met een niet eenduidig perspectief ontstaat er een licht gevoel van een kijkdoos of pop-up boek. Dus in het Baron 1898 werk zitten onderdelen die niet gelijkend met de werkelijkheid geplaatst zijn.

Ik heb de foto helaas met mijn telefoon moeten maken omdat mijn fotocamera kuren vertoont.

Baron 1898. 2015. 62 x 85cm. Acrylverf, potlood, Siberisch krijt en pastel op krafliner.

De Efteling kenners herkennen de personen waarschijnlijk wel ergens van.

Ik heb het werkproces ook redelijk gedocumenteerd, dus indien daar interesse in is dan lees ik het wel.

Versie: 1 Aangepast: 18 mei 2015 01:57 door: Robinsson reden: Geen reden aangegeven
wauw! dat ziet er echt geweldig mooi uit! goed werk. die zou ik wel als poster willen echt niet normaal mooi gedaan. mijn complimenten

Mooi de diepte werking van voor gedetailleerd naar gewoon gekleurde vlakken!
Echt prachtig gedaan, ik zou zeker het proces willen zien, steek ik er wat van op

Die bomen alleen al..

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Meesterlijk! Ik teken ook erg vaak, maar dit doe ik je niet na!

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Wow, wat mooi. Die ga ik als buroblad op m'n pc zetten. (als je dat goed vind)

Zeer mooi gedaan, alweer! Hoewel ik hem nóg mooier zou vinden als je hem in de stijl tekende van je vorige prenten!

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Offline Weirdo
Erg mooi gedaan, Robinsson.

Gefeliciteerd, je staat op Looopings...

Prachtig die diepte! Complimenten!

De Efteling is zelf al een wonder op zich!

Ik heb er maar 1 woord voor: supercalifragilistischexpealidastisch!!! echt onwijs mooi gedaan! Maar die personen die erop staan... De vrouw zou ik nog wel kunnen relateren aan Koningin Fabiola, of misschien de vrouw van burgemeester van der Heijden... Heb je een hint?

Het is Z.K.H. Prins der Efteling

Ik dacht aan mevrouw Pieck met haar twee zonen

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Prachtig gedaan beide! Het schilderij is werkelijk waar prachtig en de NoLimits creatie is ook geweldig. Kan niet wachten tot daar alle details op de decorstukken zitten.

Offline Weirdo
Citaat van: solomon link: /forum/136/24588/793312 op: 17-05-2015 12:44:39

Bekijk plaatje

Nice!

Detail: de wielen draaien niet dezelfde kant op.

Wow hartelijk dank voor de toffe reacties. Haha een hint is dat ze te zien zijn in het boek Efteling Kroniek van een sprookje. En dan tussen de oude foto's.

Pagina: 9 van 12 (237 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12 >>