Forum: Divecoaster Creatief

Pagina: 1 van 3 (23 items)
<< 1·2·3 >>
Pagina: 5 van 12 (237 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12 >>

Offline dieter
Zo zeg, zelfs het pad tussen de platgetrapte bloemen klopt helemaal.

ben hongerig naar meer!!!!!!

Citaat van: Robinsson link: /forum/136/24588/787130 op: 18-02-2015 12:39:11

Eerste interieurbeelden van mijncomplex Hooghmoed lekken uit.

Bekijk plaatje

Je krijgt alle lof! Prachtig hoe je het ontwerp weet te gebruiken en er afbeeldingen van alle kanten van maakt! Hulde!

Het is inderdaad het exterieur maar heb de prent gemaakt nav de foto's die uitlekten. En dat gegeven in een ouder tijdsbeeld te plaatsen. Een narratief beeld van hoe die foto's uitgelekt zijn geplaatst in de tijd van rond 1900.

Qua tijd weet ik het deze keer niet exact te zeggen. Ik ben er vorige week donderdag aan begonnen maar heb in de tussentijd ook flink carnaval gevierd haha.

Wow dat heb je echt prachtig gemaakt!

Baron 1898 4x

What do you mean?

Citaat van: RyanDVHtje link: /forum/136/24588/787158 op: 18-02-2015 14:54:19

Je krijgt alle lof! Prachtig hoe je het ontwerp weet te gebruiken en er afbeeldingen van alle kanten van maakt! Hulde!

Veel dank daarbij aan de vele foto updates op dit forum waardoor het gehele gebouw goed inzichtelijk wordt gemaakt.

ik heb een paar dagen terug een tekening gemaakt van een idee wat ik had om een soort van python pietje neer te zetten bij de baron alleen dan volledig in de stijl van de mijnbouw. het is zoals je ziet een mijnwerker die helemaal vies is van het werken in de mijn, met een snel in elkaar getimmerd bord (met de tekst 140 zo groot moet je zijn om mee te werken in de mijn). ik had ook het idee dat als het donker zou worden dat dan zijn olielamp en de lamp op zijn helm zouden oplichten.

reacties van wat je ervan vind zijn altijd welkom.

Offline Amanda
Leuk idee! Zeker ook dat oplichten van de helm en de lantaarn

Dankje

Zeer leuk idee inderdaad, alleen zou de lantaarn dan boven het bord hangen zodat het bord opgelicht wordt en dat het bord dus altijd leesbaar is

Tommetje-s dat is wel een goed idee en dan laten we hem in plaats van een olielamp een pikhouweel of een schep vast houden.

Je mist alleen het viertalige beleid wat het park aan het invoeren is.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Verander dat bord anders in 4 lagen, waar in 4 talen staat dat je 1,40 moet zijn.
Voor de rest ziet het er prachtig uit!

De Efteling is zelf al een wonder op zich!

Citaat van: JvanRijen link: /forum/136/24588/787564 op: 21-02-2015 11:30:12

ik heb een paar dagen terug een tekening gemaakt van een idee wat ik had om een soort van python pietje neer te zetten bij de baron alleen dan volledig in de stijl van de mijnbouw. het is zoals je ziet een mijnwerker die helemaal vies is van het werken in de mijn, met een snel in elkaar getimmerd bord (met de tekst 140 zo groot moet je zijn om mee te werken in de mijn). ik had ook het idee dat als het donker zou worden dat dan zijn olielamp en de lamp op zijn helm zouden oplichten.

Bekijk plaatje

reacties van wat je ervan vind zijn altijd welkom.

Mooi gemaakt trouwens over dat viertalige belijd. Iedereen snapt dat het 140 moet zijn die tekst is alleen een toevoeging voor de Nederlanders in spreukvorm.

onthoud dat dit zomaar een ontwerp is als ze het echt neer zouden zetten zou de tekst verkleint of verandert worden en dan in de talen gezet worden. maar alsnog bedankt voor de reacties

Versie: 1 Aangepast: 21 februari 2015 16:18 door: JvanRijen reden: Geen reden aangegeven
Mooie ontwerpen allemaal. Ik dacht laat ik eens een YouTube filmpje bouwen van mijn Baron 1898 creatie in No Limits 2. De baan zelf had ik in december al gemaakt, toen was het baanverloop al bekend.

Link weggehaald, links naar games/simulaties zijn niet toegestaan op dit forum...
Passage uit de huisregels:
Citaat Het niet toegestaan om binnen het forum topics en/of foto’s te plaatsen die met het bouwen of tonen van zelfgemaakte simulaties of Rollercoaster Tycoon(RCT) projecten.

In plaats van de standaard Dive Coaster in No Limits 2 met 10 stoelen dacht ik zelf maar eens een 6 seater te maken in 3D Studio Max.... maar wat een werk gaat hierin zitten, heb alleen het onderstel nog maar af en dan nog maar te zwijgen over het gebouw en de lifthill .

Versie: 1 Aangepast: 2 maart 2015 08:08 door: Moriarty reden: Geen reden aangegeven
Een nieuwe prent van mijn hand.

Baron gooit hoge ogen.

Super vette plaat wederom! Enige puntje van kritiek is de verschillende grootte van de poppetjes.

Versie: 1 Aangepast: 22 februari 2015 19:29 door: Hallucinator reden: Geen reden aangegeven
 Offline Amanda
Wederom, wauw!!

Wow mooi zeg! Heel erg vet

Citaat van: Hallucinator link: /forum/136/24588/787688 op: 22-02-2015 19:28:41

Super vette plaat wederom! Enige puntje van kritiek is de verschillende grootte van de poppetjes.

Bij jou in Venray is iedereen even lang...?

Pagina: 5 van 12 (237 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12 >>