Forum: Bouwfoto topic - Baron 1898

Pagina: 1 van 504 (4529 items)
<< 1·2·3·4·5·6·502·503·504 >>
Pagina: 237 van 237 (4735 items)
<< 1·2·3·232·233·234·235·236·237 >>

Citaat van: aalscholver link: /forum/136/24466/802511 op: 26-12-2015 12:07:52

Het is gewoon een domme slordige fout die ze continu maken met zelfstandige naamwoorden. Bagage en depot horen aan elkaar, het is een bagagedepot, punt. Ik snap echt niet waarom ze dat steeds verkeerd doen, het staat heel onprofessioneel.

Als je zo'n fout continu maakt zal daar waarschijnlijk wel over nagedacht zijn op kantoor bij de Efteling. Ik stoor me er niet aan en vind het juist vele malen overzichtelijker dan dat er staat 'Kompelbagagedepot'.

Baron 1898 4x

What do you mean?

Ik wil een nieuw souvenir: Scrabble - Efteling Edition

Het is geen fout, het is een keuze. Taalkundig gezien is het niet juist, maar het is een stijlvorm waar de Efteling consequent voor kiest.

Count the days or set them ablaze...

Ik weet niet of het hier al gezegd is, maar ploeg B blijft nu in Voorshow 2 staan en gaat ploeg A als eerste het ophaalgebouw binnen.

Met vriendelijke groet Bryan

Dat merkte ik 3 weken geleden ook. Is eigenlijk ook logischer, vraag me alleen af sinds wanneer dit veranderd is?

Parken 2018: Efteling 24x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 17x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 81x

Offline Chiem
Waarom ging dan eerst ploeg B als eerste naar het ophaalgebouw, had het iets met de mijnbouw te maken ofzo? Ik heb dat altijd al niet gesnapt, fijn dat ze dit veranderd hebben.

Offline MrG77
Gisteren ging ploeg A ook als eerste naar binnen. Lijkt me logischer, ploeg B heeft ook meer ruimte om te wachten met die dubbele rij

Versie: 2 Aangepast: 10 januari 2016 12:18 door: MrG77 reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 10 januari 2016 12:18 door: MrG77 reden: Geen reden aangegeven
Ik heb het altijd logisch gevonden dat Ploeg A langer moest wachten, want:

- A geeft een hogere status weer en dat past bij het verhaaltje van Gustave ("U bent mijn béste kompels...").
- Ploeg A kan vanuit hun rij de animatronic minder goed zien en krijgt meer tijd deze te ontdekken.
- Ploeg B komt simpelweg eerder bij het personeelslid aan.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Offline Tricky
Citaat van: Sjiebert link: /forum/136/24466/802906 op: 10-01-2016 12:49:25

- A geeft een hogere status weer en dat past bij het verhaaltje van Gustave ("U bent mijn béste kompels...").
- Ploeg A kan vanuit hun rij de animatronic minder goed zien en krijgt meer tijd deze te ontdekken.

Kaartjes van ploeg A worden als eerste uitgedeeld en die mensen staan dus eerder in de rij dan ploeg B. Ik ga in de rij staan voor de achtbaan en vind het eerlijk als ik er eerder in zit dan de mensen die achter mij aansluiten. Ik ben blij dat het nu goed gedaan word.

Citaat van: Tricky link: /forum/136/24466/802910 op: 10-01-2016 14:13:55

Kaartjes van ploeg A worden als eerste uitgedeeld en die mensen staan dus eerder in de rij dan ploeg B. Ik ga in de rij staan voor de achtbaan en vind het eerlijk als ik er eerder in zit dan de mensen die achter mij aansluiten. Ik ben blij dat het nu goed gedaan word.

Die ene minuut maakt voor veel mensen (Waaronder ik zelf) niets uit, aangezien het toch al voelt dat je aan de beurt bent sinds de voorshows niet meer als wachten aanvoelen. Daarbij is de volgorde van Ploeg A of Ploeg B verder onbelangrijk, je krijgt beide precies hetzelfde te zien en het is gewoon mooi meegenomen als je Gustave z'n tweede praatje te horen krijgt.

Hoewel ik Sjiebert wel gelijk moet geven over de mindere zichtbaarheid van Gustave vanaf Ploeg A, en dat het inderdaad beter bij het praatje van Gustave past omtrent "Mijn béste Kompels".

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Was het iemand anders ook al opgevallen dat de torentjes voor spullen binnen automatisch meedraaien met de karretjes.
Nu kan je niet meer fout grijpen.

Citaat van: franske link: /forum/136/24466/802915 op: 10-01-2016 15:18:55

Was het iemand anders ook al opgevallen dat de torentjes voor spullen binnen automatisch meedraaien met de karretjes.

Ik moest toch eerder deze week mijn bril vanuit de zijkant pakken i.p.v. de voorkant die naar je toe gedraaid staat.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Citaat van: Eftellingen link: /forum/136/24466/802917 op: 10-01-2016 15:57:39

Citaat van: franske link: /forum/136/24466/802915 op: 10-01-2016 15:18:55

Ik moest toch eerder deze week mijn bril vanuit de zijkant pakken i.p.v. de voorkant die naar je toe gedraaid staat.

Als ik me niet vergis moet de medewerker linksvoor naast het treintje aan een hendel trekken om de carrousels te laten draaien. Ligt er dus aan of die een beetje wakker is.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Offline Tricky
Citaat van: Eftellingen link: /forum/136/24466/802914 op: 10-01-2016 15:13:38

Citaat van: Tricky link: /forum/136/24466/802910 op: 10-01-2016 14:13:55

Die ene minuut maakt voor veel mensen (Waaronder ik zelf) niets uit, aangezien het toch al voelt dat je aan de beurt bent sinds de voorshows niet meer als wachten aanvoelen. Daarbij is de volgorde van Ploeg A of Ploeg B verder onbelangrijk, je krijgt beide precies hetzelfde te zien en het is gewoon mooi meegenomen als je Gustave z'n tweede praatje te horen krijgt.

Hoewel ik Sjiebert wel gelijk moet geven over de mindere zichtbaarheid van Gustave vanaf Ploeg A, en dat het inderdaad beter bij het praatje van Gustave past omtrent "Mijn béste Kompels".

Voor mij maakt het wel uit. De voorshows en de wachtrij vind ik gewoon verschrikkelijk. Heb er vanaf het begin nooit wat aan gevonden en na de eerste 3x dat ik het gezien had irriteerde ik me er meer aan dan dat het nog iets toevoegt. Als je op rustige dagen gaat en er maar 1 karretje rijd is het helemaal leuk, vooral als je tussen allemaal ongeduldige mensen staat die met de deuren gaan spelen of andere manieren zoeken om zich 10 minuten in die ruimte te vermaken. Op die momenten wil ik gewoon zo snel mogelijk in de achtbaan zitten waarvoor ik in de rij ben gaan staan en niet langer moeten wachten op mensen die na mij in de rij zijn aangesloten.

Citaat van: Tricky link: /forum/136/24466/802962 op: 11-01-2016 15:46:10

Citaat van: Eftellingen link: /forum/136/24466/802914 op: 10-01-2016 15:13:38

Voor mij maakt het wel uit. De voorshows en de wachtrij vind ik gewoon verschrikkelijk. Heb er vanaf het begin nooit wat aan gevonden en na de eerste 3x dat ik het gezien had irriteerde ik me er meer aan dan dat het nog iets toevoegt. Als je op rustige dagen gaat en er maar 1 karretje rijd is het helemaal leuk, vooral als je tussen allemaal ongeduldige mensen staat die met de deuren gaan spelen of andere manieren zoeken om zich 10 minuten in die ruimte te vermaken. Op die momenten wil ik gewoon zo snel mogelijk in de achtbaan zitten waarvoor ik in de rij ben gaan staan en niet langer moeten wachten op mensen die na mij in de rij zijn aangesloten.

Wanneer je in de wachtrij aansluit voor de Baron sluit je toch automatisch aan in de rij voor de voorshows, en niet enkel voor de Dive-Coaster zelf.

Daarbij snap ik de frustratie natuurlijk erg goed, ik denk dat niemand die ervaring van ongeduldige mensen prettig kan noemen.

- Anton Pieck

Pagina: 237 van 237 (4735 items)
<< 1·2·3·232·233·234·235·236·237 >>