Forum: Eerste keer Europa-Park | 28 en 29 april 2016 | stannypanny

Pagina: 1 van 1 (3 items)
<< 1 >>

Mijn vriendin kreeg voor haar verjaardag in oktober een ‘Bongo-kaart’ met daarop een overnachting voor 2 personen ergens in Nederland, België, Frankrijk of Duitsland. Ruim een half jaar later hadden we er nog steeds niets mee gedaan. Ik ging eens op de site kijken waar de hotels ongeveer lagen. Ik zag al gauw dat er wat hotels rondom Europa-Park lagen. Na mijn vriendin eindelijk overgehaald te hebben boekten we een hotel in Sausheim, een klein uurtje rijden van Europa-Park af. De voorpret kon beginnen!

Na het (opnieuw) lezen van vrijwel alle trip-reports hier op het forum wist ik precies hoe we de dagen in zouden delen. Weken lang volgde ik de wachttijden zodat we wisten waar we als eerste heen moesten. Dit was voor mij vrij makkelijk te bedenken. Dit zou ‘Arthur’ worden. ’s Morgens is het daar vaak redelijk rustig en ’s middags ligt hij vaak stil, wellicht door technische mankementen. Thuis de film 'Arthur en de Minomys' samen gekeken, we waren er helemaal klaar voor!

Voor het gemak heb ik mijn Trip-Report opgedeeld in de twee dagen dat we zijn geweest, veel leesplezier!

Dag 1
Toon spoiler

Dag 2
Toon spoiler

Nog wat random foto's
Toon spoiler

Na ongeveer 2300 woorden en flink wat foto's begint het bij mij alweer te kriebelen, terwijl het pas een week geleden is dat we in Europa-Park waren. We hebben genoten van onze eerste keer in dit prachtige park. Een ding is zeker, Europa-Park, tot snel!

Tips-Tops-Opmerkingen zijn welkom! Overigens ben ik zeer zeker geen fotograaf dus de kwaliteit van de foto's (...) zeg daar maar niets over, ha-ha.

Treed binnen met een reine ziel opdat de doem valt van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt waar ik zo hevig naar verlang.

Ontzettend leuk om jullie eerste trip naar Europapark te kunnen lezen. Volgens mij is het een soort virus, als je 1 keer geweest bent, wil je gelijk nog een keer terug!

'it huis, dit vervloekte huis...'

Citaat van: Doornroosje link: /forum/130/25177/806518 op: 07-05-2016 20:02:58

Ontzettend leuk om jullie eerste trip naar Europapark te kunnen lezen. Volgens mij is het een soort virus, als je 1 keer geweest bent, wil je gelijk nog een keer terug!

Ja inderdaad! Al toen we in de auto naar huis zaten kriebelde het 'al weer'

Treed binnen met een reine ziel opdat de doem valt van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt waar ik zo hevig naar verlang.

Pagina: 1 van 1 (3 items)
<< 1 >>