Forum: Video special: Verborgen plekken in Europa-Park

Pagina: 1 van 2 (24 items)
<< 1·2 >>

Offline Marwin
Moderator
Een nieuwe aflevering van Bram in Europa-Park

Versie: 1 Aangepast: 8 september 2014 22:40 door: Marwin reden: Geen reden aangegeven
- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Leuk filmpje! Het laat een aantal leuke en vooral mooie plekken zien in het park

Offline Daanvk
jammer dat er alleen nog europa-park video's komen. ga eens terug naar de efteling!

Citaat van: Daanvk link: /forum/129/24539/775719 op: 09-09-2014 17:20:08

jammer dat er alleen nog europa-park video's komen. ga eens terug naar de efteling!

Er is over Europa-Park nu meer te vertellen dan de Efteling denk ik om te weten te komen...
Maar onlangs is er nog een lange docu over Lex Lemmens geweest... dus ze gaan heus nog terug naar de Efteling. Ben je geweest bij de docu? Want zo niet... dan beetje raar dat je zo klaagt.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Daanvk
ik ben niet bij de docu geweest, volgens mij was ik toen op vakantie maar ik weet niet zeker of het daarmee samenviel. Toch zou ik graag willen zien dat Bram ook eens naar de Efteling komt. Het is tenslotte een Efteling forum (In ieder geval ontstaan als)

Ik vind juist dat het een leuke manier is om het nog relatief onbekende Europa Park wat bekender te maken. De Vijf Zintuigen is sinds een tijdje ook een Europa Park forum en ik vind de filmpjes een goede onderneming om het park wat bekender te maken. En dit laatste filmpje is ook nog eens interessant voor de mensen die al wat bekender zijn met het park. De serie belicht tot nu toe vele interessante facetten (attracties, overnachtingsmogelijkheden, nieuwigheden) om iedereen wel nieuwsgierig te maken om eens een tripje naar Rust te maken.

Over de Efteling lijkt het me nog ontzettend moeilijk om een boeiend filmpje te maken, want ik denk dat de doorsnee bezoeker aan dit forum toch al wel menig on-ride filmpje en TR-report gezien heeft. En om in het thema van het huidige Europa Park filmpje te blijven: ik geloof niet dat er nog geheime plekjes in de Efteling zijn voor de fans hier, door mooie trip reports en allerlei topics zijn deze ook al vaak besproken.

Ik persoonlijk ben erg blij met dit soort filmpjes, het verhoogd de voorpret (nog een kleine week!) en laat mooie stukken van het park zien, die we bij ons eerste bezoek gemist hebben, omdat we natuurlijk ontzettend benieuwd waren naar al de attracties. Dat er nog maar velen mogen volgen!

'it huis, dit vervloekte huis...'

Offline Daanvk
toch vraag ik bram om een keer naar de efteling te komen en de efteling eens te gaan ontdekken

Citaat van: Daanvk link: /forum/129/24539/775739 op: 09-09-2014 18:52:03

ik ben niet bij de docu geweest, volgens mij was ik toen op vakantie maar ik weet niet zeker of het daarmee samenviel. Toch zou ik graag willen zien dat Bram ook eens naar de Efteling komt. Het is tenslotte een Efteling forum (In ieder geval ontstaan als)

We hebben pas ook nog de mini docu over de vermolen molen gehad dus ook de Efteling komt nog aan bod, en Europapark werkt graag mee aan deze vlogs en de Efteling dus niet.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Daanvk
Jammer dat de efteling niet mee werkt aan de vlogs. Toch is het dan wel raar dat er een nieuwe partner word gezocht. Europa-park gaat graag de concurentie aan met de efteling denk ik en dat is via deze weg een goeie manier. Ik zou de efteling aanraden om wel dvz te helpen met vlogs zodat die daar ook mogelijk zijn. De meeste video's van bram waren tot nu toe leuk maar deze intereseerde mij niet echt. Ik zat eigenlijk al lang te wachten op een video waarin Bram naar de efteling ging maar dat zit er dus niet in begrijp ik. Ik wil wel benadrukken dat dit een mening is en geen aanval is op dvz.

Offline Petra
Oh weer erg tof. Ik kende alleen het het terrasje van Chez Marianne.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Daanvk link: /forum/129/24539/775759 op: 09-09-2014 21:15:50

Jammer dat de efteling niet mee werkt aan de vlogs. Toch is het dan wel raar dat er een nieuwe partner word gezocht. Europa-park gaat graag de concurentie aan met de efteling denk ik en dat is via deze weg een goeie manier. Ik zou de efteling aanraden om wel dvz te helpen met vlogs zodat die daar ook mogelijk zijn. De meeste video's van bram waren tot nu toe leuk maar deze intereseerde mij niet echt. Ik zat eigenlijk al lang te wachten op een video waarin Bram naar de efteling ging maar dat zit er dus niet in begrijp ik. Ik wil wel benadrukken dat dit een mening is en geen aanval is op dvz.

None taken! Voordat er een verkeerd beeld ontstaat: we zijn constant in gesprek met de Efteling en passeren altijd wel toffe ideeën om goede content te maken. Maar hou er wel rekening mee dat de Efteling zijn eigen video-afdeling heeft. Om dingen dubbel te gaan doen heeft niet zoveel zin. Een Bram zomaar neerplanten in de Efteling als vlog heeft niet zoveel nut:
* Ten eerste heeft de Efteling zelf een concept met Nana en Benten met vlogs
* Ten tweede het kennisniveau van de gemiddelde Eftelingfan is gewoon hoog. En anders is er wel media die dat ondersteund. Dus om met luchtige dingen aan te komen... zie ik zelf niet zo het nut van in. Dingen vertellen die je al weet, is niet zo interessant. En daar komt het al snel op neer. Europa-Park is voor Nederlanders relatief onbekend, dus daar werkt zoiets. Efteling is het maar de vraag.

Dat wil niet zeggen dat we in de toekomst niet met Bram mogelijk de Efteling ingaan. Er staan toffe ideeën klaar waar ik verder nog niks over mag en kan zeggen, maar wees niet we vergeten de Efteling niet. De afgelopen tijd is het vrij rustig rondom het park geweest dus ook vrij weinig content (geen persbijeenkomsten). Dat komt nu vanzelf wel weer. Europa-Park en Efteling vergen hun eigen aanpak.

Daarnaast blijven we documentaires maken, maar dat zijn secure en tijdrovende projecten, je wil namelijk altijd wel iets nieuws kunnen bieden en dit soort dingen wordt met veel tijd, geld en liefde inelkaar gezet. En daardoor is het niet mogelijk om iedere maand zoiets af te leveren. De vlogs daarentegen zijn heel luchtig, en daardoor kan de frequentie hoger zijn.

Over de Europa-Park vlogs gesproken, wellicht ligt je hart bij de Efteling en dat is ook prima. De vlogs geven een beeld uit een ander park. Sommige zaken zijn over alle parken gelijk, andere zaken zijn parkspecifiek. Opzoek gaan naar die dingetjes en vergelijken kan een andere manier zijn om daar naar deze vlogs te kijken.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline david
Citaat van: DVHMark link: /forum/129/24539/775733 op: 09-09-2014 18:27:33

Ben je geweest bij de docu? Want zo niet... dan beetje raar dat je zo klaagt.

Beetje raar dat jij dat zo zegt. Misschien kon die gene niet komen terwijl hij/zij graag had willen komen.

Offline Daanvk
ik had graag willen komen maar ik was toen pas 12 dan zit ik wel met vervoer.

Fijn dat er word geprobeerd om ook met de efteling iets te doen. Ik ga er vanuit dat er nog wel video's komen over bijvoorbeeld de efteling app zoals die al eerder is geweest.

Versie: 1 Aangepast: 10 september 2014 07:52 door: Daanvk reden: Geen reden aangegeven
Citaat van: david link: /forum/129/24539/775769 op: 10-09-2014 07:42:09

Beetje raar dat jij dat zo zegt. Misschien kon die gene niet komen terwijl hij/zij graag had willen komen.

Ja...én? Dat geeft dan toch nog niet het recht om te zeggen dat de vijfzintuigen niks meer maakt omtrent de Efteling qua videomateriaal... wat ze dus in principe wel hebben gedaan met die Lex docu.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Daanvk
Citaat van: DVHMark link: /forum/129/24539/775776 op: 10-09-2014 12:12:23

Citaat van: david link: /forum/129/24539/775769 op: 10-09-2014 07:42:09

Dat geeft dan toch nog niet het recht om te zeggen dat de vijfzintuigen niks meer maakt omtrent de Efteling qua videomateriaal

dat heb ik nooit gezegd. Ik wou wat meer VLOGS in de efteling. Die docu's zijn super goed en informatief.

Versie: 1 Aangepast: 10 september 2014 16:08 door: Daanvk reden: Geen reden aangegeven
Duidelijk, nu weer terug naar de vlog zelf? Ik vind hem tof, met dit soort vlogs kom je toch steeds meer te weten over Europa-Park, helemaal interessant als je d'r nog nooit bent geweest. Ik kijk er in ieder geval graag naar, complimentjes aan de makers! (En ga vooral door!)

Offline Daanvk
ik denk dat deze vlog niet nodig is als je het park wilt bezoeken. Bij de andere was het echt informatief en deze was meer voor het entertainment. Kortom redelijke vlog.

Offline Luuk
Leuke vlog en mooie plekken. Persoonlijk vind ik hem wel erg langdradig... Ik zie dan liever dat je een plek pakt en daar 5 minuten aandacht aan besteed dan iedere keer snel, snel snel. Verder ben ik benieuwd naar de volgende!

Ik wist niet dat er zoveel van dit soort plekken waren in Europapark. Toch snel maar een bezoekje plegen.

Ik vind t jammer voor de video dat er niet veel te beleven valt, bram loopt door t park naar de plekken, kan er niks over vertellen of veel van laten zien, en dan word de envelope gepakt en we herhalen het rijtje weer.

Pagina: 1 van 2 (24 items)
<< 1·2 >>