Forum: Rhapsodia Italiana - Variétéshow 2014

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>

Volgens EP-Fans is het programma van de Variétéshow dit jaar als volgt:

- Willer Nicolodi - buikspreker
- Sheila Nicolodi - paaldanseres
- Dua A&A - hand-op-hand acrobatiek
- Clio Togni - luchtacrobate
- Europa-Park Showballet

Ik was erg blij toen ik hoorde dat dit het programma was van de show van dit seizoen. Willer Nicolodi heb ik afgelopen winter in Carré bij het Wereldkerstcircus weer mogen bewonderen en hij mag zich zeker bij één van de beste buiksprekers van de wereld rekenen. Europa-Park heeft zeker ook diep in de buidel moeten tasten, want Nicolodi is erg gewild in de variété- en circuswereld. De manier waarop hij stemmen aan toeschouwers uit het publiek geeft, zal ongetwijfeld erg goed werken in het Teatro dell'Arte.

Nog even een leuk feitje: de komiek Coperlin (Dustin Nicolodi) die vorig jaar optrad in de Waterloo show, is Willer Nicolodi's zoon. Het zou me daarom ook niet verbazen als Coperlin dit jaar weer in de (vernieuwde) Waterloo show te zien is.

Sheila Nicolodi is volgens mij Willer's dochter; haar act ken ik verder niet. De act van het duo A&A zag ik vorig jaar meerdere keren bij Ellen ten Damme's Cirque Stiletto 2. Ook deze act is erg goed. Clio Togni was afgelopen winter natuurlijk te zien in de Circus Revue van Europa-Park. Dit is ook een prima act, maar ik vind deze act iets minder dan die van het duo A&A bijvoorbeeld. Ten slotte hoop ik dat het Showballet nog een stapje vooruit maakt en een iets grotere rol krijgt dan in de show van vorig jaar.

Offline Marwin
Moderator
Ha, ja helaas ben ik er afgelopen weekend nog niet aan toegekomen om de show te zien. Maar zowel de ijsshow als de variétéshow behoren tot mijn favorieten. Dus ik hoop het de volgende keer te zien.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>