Forum: EuropaPark 2013: die Neuheiten!

Pagina: 1 van 1 (9 items)
<< 1 >>

Offline Carlo
Een aantal van onze forumleden heeft al eens een bezoek gebracht aan Europa's grootste vrijetijdspark EuropaPark in Rust. Maar voor diegenen die nog overtuigd dienen te worden is onderstaand filmpje zeer geschikt.
Geniet van al het moois wat EuropaPark te bieden heeft.

http://youtu.be/mksxF2-PgvM

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Meh, te zoet gebracht naar mijn smaak.

Gaat hem voor mij niet worden. Als ik naar zoiets zou gaan zou ik moeten kiezen tussen Disneyland of Europa Park. Dus ja dan ga ik liever naar Disney.

Dan vind ik Sanders filmpje van vorig jaar toch veel overtuigender.

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/126/22462/723245 op: 21-03-2013 18:04:57

Gaat hem voor mij niet worden. Als ik naar zoiets zou gaan zou ik moeten kiezen tussen Disneyland of Europa Park. Dus ja dan ga ik liever naar Disney.

Je weet niet wat je mist.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Luuk
Ik wil zo graag maar ik krijg gewoon geen vervoer en medereizigers geregeld 

Nog een nieuwigheidje:

Citaat van: eftelingfan link: /forum/126/22462/723246 op: 21-03-2013 18:06:27

Je weet niet wat je mist.

Inderdaad. Gewoon gaan, daarna weet je waaróm je voor Disney kiest

EP-Fans en Terenzi Horror Nights on Tour melden dat De Terenzi Horror Nights aankomende herfst niet meer in Europa-Park gaan plaatsvinden. Marc Terenzi zal dus niet meer in Rust te vinden zijn, maar in Hannover. De Facebook-pagina van de Terenzi Horror Nights on Tour melden het volgende:

''Alle Jahre wieder sollte man etwas ändern, dies dachte sich auch Marc Terenzi und wird dieses Jahr nicht mehr in Rust bei den "Horror Nights" sein, vielleicht aber schaut er den einen oder anderen Tag mal vorbei. Nun möchte er in Hannover die Horror Nights Leuten präsentieren. Marc sagt dazu selbst: "We are just opening a new Show because of the success in Rust. So People on the other Side of the Country will be able to enjoy it too. We need to keep switching things up. Not to bore the Audience." Seine Idee für Hannover; Horror Filme zum Leben erwecken und sie selbst erleben. Marc: "Bringing back my Originial Idea of living the Movie. We want to openend the Show on 31.10.13 in the Watertower. Also sollen die Terenzi Horror Nights im Wasserturm in Hannover am 31.10.2013 Ihre Pforten öffnen. Wir drücken auf jedenfall Marc die Daumen und hoffen das Hannover ein genauso großer Erfolg wird wie Rust.''

Kort vertaald: Er is een tijd van komen en van gaan, de tijd van gaan is nu gekomen voor Marc Terenzi in Rust. De Horror Nights van Marc Terenzi gaan nu naar Hannover in de herfst.

Europa-Park blijft de Horror Nights natuurlijk nog wel organiseren, maar zal op zoek moeten naar een andere invulling van het evenement. Zie ook: http://ep-fans.info/?id=3896&lang=& , ook voor andere nieuwtjes en een leuke, maandelijkse video van 'Emotional Pur' uit Europa-Park.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: H.Hightower link: /forum/126/22462/723243 op: 21-03-2013 17:59:02

Meh, te zoet gebracht naar mijn smaak.

Citaat van: eftelingfan link: /forum/126/22462/723246 op: 21-03-2013 18:06:27

Dan vind ik Sanders filmpje van vorig jaar toch veel overtuigender.

Gheghe hallo cultuurverschil

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/126/22462/723245 op: 21-03-2013 18:04:57

En waar ligt dat aan?

Citaat van: Donny1994 link: /forum/126/22462/725053 op: 03-04-2013 12:36:45

Europa-Park blijft de Horror Nights natuurlijk nog wel organiseren, maar zal op zoek moeten naar een andere invulling van het evenement. Zie ook: http://ep-fans.info/?id=3896&lang=& , ook voor andere nieuwtjes en een leuke, maandelijkse video van 'Emotional Pur' uit Europa-Park.

Ehm ik zal Marc niet missen, hoewel Halloween best een toffe sfeer hebben in Europapark. Ik ben heel benieuwd wat nu het aandeel van Jora gaat zijn nu Marc weggaat... Iemand ideeen?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Pagina: 1 van 1 (9 items)
<< 1 >>