Forum: Grappige Filmpjes

Pagina: 31 van 75 (1495 items)
<< 1·2·3·26·27·28·29·30·31·32·33·34·35·36·73·74·75 >>

Offline DaLe
Die heeft inderdaad de grootste pret 

[font=Charlesworth]Groetjes, DanCriLen van YouTube en Hyves![/font]

Hier klikken voor mijn kanaal op You Tube!

En als je mijn Hyves wilt zien moet je hier klikken!

hoe dom kun je wezen?

Dont regret anything you do, because in the end it makes you who you are.

Hoooooooooooeeeeeeeeeeeeee dooooooooooom.

<b>Blog:</b> Vakantie en eten... Wat wil je nog meer!?

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROFL ROFL ROFL hihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, euheu euheu (verslik)  pffffft hahahahahaaaaaaaa. Domme mensen

Net zoals dit:
Geweeeeeeeeeeldig vind ik dat:
Hiervan krijg ik een enoooorme slappe lach.

een inwoner van india een indonees hahahaaaaaaaaa

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Offline Firezi
http://www.dumpert.nl/mediabase/629921/cf3f69de/schwarzenegger_heeft_zesde_zintuig.html

It's all in the name!

We kennen allemaal Ding Dinge Dong, het EurosongFestival liedje van Nederland in 1975.

Wel, er is vorig jaar een andere versie van gemaakt in een van de Oostbloklanden. Ook daar is het nu een hit.

Offline Baart
Ik zat net wat filmpjes van Jimi Hendrix op YouTube te kijken, toen ik ineens deze oude Pepsi-commercial tegenkwam;

Turn off your mind, relax, and float downstream..

Offline Rick

haha

Binnenkort: De Efteling in RCT3

- Onthulling 4

Pratende Katten en Honden:

There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Offline Elske
Super Mario, maar dan anders

Hahaha, deze vind ik erg grappig

Hahaha, geniaal!

Matrix Ping Pong:

Ook deze is erg grappig

There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Blijft geniaal zulke programma's!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/1/795/265100 op: 17-09-2009 17:02:53

Blijft geniaal zulke programma's!
haha al die human tetris filmkes zijn zalig. vanaf vandaag is er op de belgische post vtm hetzelfde programma (met een andere naam) om 10 voor 8 denk ik

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Offline Elske
Bij SBS komt toch ook zo´n programma?

Offline Carlo
Citaat van: Elske link: /forum/1/795/265171 op: 17-09-2009 19:07:23

Bij SBS komt toch ook zo´n programma?

Yep. "Hole in the Wall" gaat het heten.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/1/795/265173 op: 17-09-2009 19:09:10

Yep. "Hole in the Wall" gaat het heten.
euh, het is dat programma dat ik bedoel dat vanaf vanavond op VTM word uitgegeven.

Hehe, eindelijk eens duidelijk waarom Chris nou boos was op Rihanna!

You gotta keep your head up, even the road is hard, never give up.

Pagina: 31 van 75 (1495 items)
<< 1·2·3·26·27·28·29·30·31·32·33·34·35·36·73·74·75 >>