Forum: Overleden bekende persoonlijkheden (RIP)

Pagina: 7 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·16·17·18 >>

Citaat van: tomcent link: /forum/0/8514/230877 op: 01-07-2009 06:25:48

Dat denk ik ook hoor. Hij had toch verschillende ( = meer dan 2) operaties aan zijn neus gedaan.

Klopt, twee operaties aan zijn neus en dat was 't, de rest is gewoon gegroeid zoals het is; enkel z'n neus maakt er zo'n raar geheel van.

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Offline Carlo
Ik heb begrepen dat morgen, tijdens een afscheidsdienst op Neverland, Michael's lichaam gewoon door iedereen te bekijken is!
Dat zou wat zijn, zeg...

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline apple
Citaat van: Carlo link: /forum/0/8514/231197 op: 01-07-2009 18:54:17

Ik heb begrepen dat morgen, tijdens een afscheidsdienst op Neverland, Michael's lichaam gewoon door iedereen te bekijken is!
Dat zou wat zijn, zeg...
hoezo, kan iedereen hem nog zien, waarom zou dit "wat zijn"?

Blog: pompidom

Offline Elske
Vrijdag toch?

Het zou me trouwens niet verbazen als al die fans nu al in de rij zouden staan..

Er is geen hotel meer in de buurt te krijgen zal wel een enorme opkomst worden.

Offline Elske
Slecht nieuws voor de forummers die van plan waren om te gaan *kuch*

Geen afscheidsceremonie op Neverland

AMSTERDAM -  Het voor de fans geplande afscheid van Michael Jackson op Neverland komende vrijdag gaat toch niet door.

Een woordvoerder van de familie Jackson meldt: "In tegenstelling tot eerdere berichten is er besloten dat er geen ceremonie zal plaatsvinden op Neverland."

Een teleurstelling voor de honderden fans die massaal kamers hebben geboekt in de hotels in de omgeving van Neverland.

De familie is wel van plan om een afscheid voor de fans te organiseren, maar waar, wanneer en hoe is nog onbekend.

Er wordt gefluisterd dat ze een publieke dienst zullen organiseren in Los Angeles.

Bron

Hij wordt er dus ook niet meer opgebaard (in een glazen kist?) of gaat dat nog wel door?

Citaat van: Carlo link: /forum/0/8514/231197 op: 01-07-2009 18:54:17

Dat zou wat zijn, zeg...

Zo vreemd is dat toch niet? Lenin is immers ook al meer dan 80 jaar te bekijken in zijn mausoleum, en dichter bij huis, Pim Fortuyn lag in de dagen voor zijn begrafenis ook opgebaard in een half-open kist.

Offline Elske
Volgens mij gaat dat niet meer door, want ik heb begrepen dat dat juist vrijdag zou zijn..

Edit: Ik hoor nu bij Shownieuws dat het lichaam helemaal niet naar Neverland gaat en niet opgebaard word.

Inmiddels staan de beelden van zijn laatste repetitie ook online:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/michael_jackson/2514052/Watch-video-of-Michael-Jacksons-final-s...

Ze willen zijn laatste repetitie, die is opgenomen in HD, ook uitbrengen op dvd.

''There is no dark side of the moon really...as a matter of fact it's all dark''

Offline GJV
nu bezig: herdenking Micheal Jackson, op NL 3 en Veronica

En ook op SBS6.

Offline Anneke
En rtl 4.

Ik weet nog niet of ik ga kijken. Misschien als er niets op tv is

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Ik ben nu aan het kijken, maar veel is er nog niet gebeurd hoor.

Wat een trieste, maar ook héle mooie herdenking. Eindelijk komt eens naar boven voor heel de wereld wie Michael Jackson echt was. Ondertussen hebben twee mensen, waaronder twee ouders van de "verkrachte" kinderen aangegeven het voor het geld gedaan te hebben..

[size=8pt]

[/size]

Toen z'n dochter nog iets wou zeggen voor de microfoon.
Op dat moment schoten de tranen me in de ogen.

With Canon You Can Wat Je Met Nikon Nie Kon

Offline Petra
Ja en dat gedeelte heb ik nou net gemist, helaas.

Citaat van: Rdejong link: /forum/0/8514/234529 op: 07-07-2009 21:44:31
Op dat moment schoten de tranen me in de ogen.

Same here..

[size=8pt]

[/size]

Offline Elske
And here..

Smokey Robinson had trouwens wel een leuke speech

De speeches van de broers waren trouwens erg mooi.

Offline Sietse
Ben niet dol op Michael Jackson maar dit was echt mooi.
Al die emoties, echt hartverscheurend.
En zeker Paris.

Trouwens; heel erg mooi, die microfoon met lege spot die overbleef, terwijl op de achtergrond de piano versie van "Man in the Mirror" draaide..

[size=8pt]

[/size]

Pagina: 7 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·16·17·18 >>