Forum: Overleden bekende persoonlijkheden (RIP)

Pagina: 6 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·16·17·18 >>

Offline eftels
Heel erg zielig eigenlijk. Wel vreemd dat er nu verhalen komen van mensen die het "zagen aankomen". Waarvan ik dan denk had ingegrepen.

100% GLEEK

Citaat van: Spookslotfan link: /forum/0/8514/229201 op: 27-06-2009 15:55:31

Toch niet die flauwe zandbakgrap?

In ieder geval, ik heb gisteren op tv diverse uitzendingen over Michael Jackson bekeken en zo ook diverse nummers gehoord, die ik wel bleek te kennen, maar waarvan ik niet wist dat ze van hem waren. Ik heb ook nog even de videoclip van Thriller bekeken, en ik moet nu wel zeggen dat het inderdaad wel erg jammer is dat deze zanger er nu niet meer is.

UHm nee de plasticgrap maar die zal iederen nu wel gehoord hebbe

Offline eftels
Nee, ik nog niet, ik ken alleen die van de zandbak.

100% GLEEK

Ik heb geen idee of het waar is, maar ik kwam dit bericht tegen:

Jordan Chandler: Ik heb gelogen over misbruik Michael Jackson!

Dit bericht is geplaatst op 28-06-2009 om 09:45:00

Jordan Chandler heeft blijkbaar ineens last van gewetenswroeging. Hij vertelt nu ineens de waarheid dat het sexueel misbruik van Michael....
Het kostte Michael Jackson 22 miljoen dollar om dit eikeltje af te kopen. Jordan beschuldigde in 1993 Michael van sexueel misbruik. Zo zou hij zijn gedwongen tot masturbatie en orale sex.

Dit blijkt nu dus allemaal onzin te zijn. Jordan zou deze beschuldiging hebben gedaan onder druk van zijn vader. En dat met een doel: geld. De hele wereld viel over Michael Jackson heen.

Dit vermeende misbruik was het begin van zijn ineenstorting. Geen wonder dat Jordan gewetenswroeging heeft. En er zit maar 1 ding op: als die vader nog leeft, oppakken en het geld terug laten betalen! 

Bron

manmanman, miserie miserie miserie (Belgen of mensen die FC de kampioenen kennen begrijpen dit )

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Goh, bij dit denk ik:

een pedofiel minder op de wereld.

ik zal hem niet missen.

Omeletten zijn eieren die dromen dat ze vallen!

Offline JKroon
Citaat van: nickyke5123 link: /forum/0/8514/230283 op: 30-06-2009 13:22:01

Goh, bij dit denk ik:

ik zal hem niet missen.

Heb je het bericht wel goed gelezen?

Goh, bij dit denk ik:

ik zal hem niet missen.

Een zeer onterechte beschuldiging.
Ten eerste is er nooit bewezen dat Michael Jackson ook maar een ding heeft aangedaan bij kinderen en ten tweede is jouw opmerking gewoon hard en bot. De kinderen die zeiden dat Michael Jackson hun hadden betast deden het waarschijnlijk alleen omdat het van hun ouders moest, zodat zei er veel geld probeerde uit te halen. Ook is dit zeer bot voor de familie en kennisen van Michael Jackson.

De volgende keer als je zoiets zegt doe dat dan netjes en met goede argumenten, en niet op zo'n groffe manier.

Citaat van: Krakeeltje link: /forum/0/8514/230290 op: 30-06-2009 13:37:16

Een zeer onterechte beschuldiging.
Ten eerste is er nooit bewezen dat Michael Jackson ook maar een ding heeft aangedaan bij kinderen en ten tweede is jouw opmerking gewoon hard en bot. Die kinderen die zeiden dat Michael hun hadden betast deden het waarschijnlijk alleen omdat het van hun ouders moest, zodat zei ermee veel geld probeerde te krijgen. Ook is dit zeer bot voor de familie en kennisen van Michael Jackson.

De volgende keer als je zoiets zegt doe dat dan netjes en met goede argumenten, en niet op zo'n groffe manier.

Wou net het zelfde zeggen. Hij heeft trouwens gezegd op rtl 4 dat hij hoogstens 2 operatie's aan zijn neus heeft gehad meer niet maar naar mijn idee lijkt me dat niet ook is hij gaan winkelen en wat hij allemaal wel niet uitgaf en op de manier waarop hij dat deed en dan ben je alsnog blut hoe kan dat dan als je zo met geld smijt.

Offline Elske
Dat heet: Niet weten wat je met je geld moet doen.

Overigens verbaast het me helemaal niet dat die aanklacht nep was. Wat sommige mensen al niet doen voor geld. Zeer triest..

Offline Petra
Al moet ik zeggen dat ik Michael Jackson echt een creap vind. Vind hem er gewoon eng uit zien.
Sja, wat mensen allemaal wel niet doen voor geld. Al zou ik echt niet weten of het allemaal wel/niet waar is.
En 2 operaties aan zijn neus? Daar geloof ik echt geen snars van. Die man is gewoon verminkt.

Goh, bij dit denk ik:

ik zal hem niet missen.

Mede door dit soort valse beschuldigingen is Michael Jackson zo afgetakeld, bedenk dat wel.

In de film The Wiz, zag hij er ook niet op z'n knapst uit als Scarecrow!

Offline Mrisje
Het maakt verder ook niet uit hoe ie eruit zag! Het was en blijft een grote superster die heel veel voor de muziek wereld heeft gedaan. Het is alleen jammer dattie zo aan zn einde moest komen

Done looking for the critics, cause they're everywhere

Citaat van: Spookslotfan link: /forum/0/8514/230364 op: 30-06-2009 15:59:54

Mede door dit soort valse beschuldigingen is Michael Jackson zo afgetakeld, bedenk dat wel.

Hoe weet jij dit nou weer?
Neem dit van me aan die man is nog nooit 100% geweest.
Als je je eigen wit wat hij blank vind laat maken dan ben je toch niet 100%?
Dat hij mischien pedofiel was zou best kunnen. Ik beschuldig hem hier niet van.

Citaat van: corretje link: /forum/0/8514/230499 op: 30-06-2009 18:58:51

Hoe weet je zo zeker dat hij dat zelf gedaan heeft? Ooit van Vitiligo gehoord?
Dit bedoel ik dus, men trekt zelf conclusies terwijl ze geen idee hebben waar ze over praten.

''There is no dark side of the moon really...as a matter of fact it's all dark''

Citaat van: corretje link: /forum/0/8514/230499 op: 30-06-2009 18:58:51
Hoe weet jij dit nou weer?
Neem dit van me aan die man is nog nooit 100% geweest.
Dat hij mischien pedofiel was zou best kunnen. Ik beschuldig hem hier niet van.

Heeft Michael Jackson zich ooit vrijwillig blank gemaakt? Nee! Absoluut niet. Michael kreeg last van de ziekte Vitiligo, dat betekend dat pigment uit je huid langzaam verdwijnt. Vitiligo laat echter vlekken achter, dus heeft hij een periode gehad dat zijn hele lichaam gegrimed werd voordat hij publiekelijk verscheen. Op dagen dat dat niet gebeurde ging hij gehuld in lange jassen en droeg hij mondkapjes, vandaar die beelden.

Later heeft hij samen met zijn arts besloten om zichzelf te laten "bleken", om van dat hele gedoe af te zijn.

Citaat Dat hij mischien pedofiel was zou best kunnen. Ik beschuldig hem hier niet van.

Ik geloof niet dat iemand die door zijn vader met kettingen in hoeken is geslagen ooit een kind zou verkrachten. Kijk naar de reportage en zie wat de moeder van zijn kinderen zei, als er iemand protective was, dan was hij het. Die doeken om de hoofden van de kinderen was een idee van de moeder; dit was om te voorkomen dat ze herkend zouden worden en een projectiel voor gijzelaars zouden worden.

Vergeet ook niet dat het balkon-incident in Berlijn gedramatiseerd is. Het kind heeft nog geen 2 seconde over de reling gehangen, dit soort beelden heeft de pers vertraagd. Tevens wordt er gezegd dat de bewakers erbij waren en Michael Prince II stevig vast had toen dit gebeurde. Michael zegt zelf: "Ik heb ouders gezien die kinderen in de lucht gooiden en een koprol lieten maken.."

Martin Bashir gaf vandaag in een persconferentie aan alles bij elkaar gelogen te hebben.. de schoft!

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Ze lieten net bij fammily guy een grapje over Michael Jackson die aangeklacht  werd een beetje grof vind ik.

Goh, bij dit denk ik:

ik zal hem niet missen.

Schijnbaar moet ik deze post even herhalen:
Citaat van: laafmaster link: /forum/0/8514/229158 op: 27-06-2009 13:32:47

Aangezien ik de post in andere berichten nog wel heb kunnen lezen.
Dit zijn dus opmerkingen die ik hier niet op het forum wil zien. Niet alleen disrespectvol tegenover de overledene, maar ook tegenover de personen die wél iets met hem hadden.
Overigens is jouw beschuldiging nooit bewezen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: Petra link: /forum/0/8514/230335 op: 30-06-2009 15:12:02

En 2 operaties aan zijn neus? Daar geloof ik echt geen snars van. Die man is gewoon verminkt.
Dat denk ik ook hoor. Hij had toch verschillende ( = meer dan 2) operaties aan zijn neus gedaan.

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Pagina: 6 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·16·17·18 >>