Forum: Overleden bekende persoonlijkheden (RIP)

Pagina: 5 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·16·17·18 >>

Uhm overdosis Pijnstillers

Citaat van: DarkRaver link: /forum/0/8514/228889 op: 26-06-2009 18:58:21

Of om zijn hartproblemen te verminderen, grapje

Offline Elske
Citaat van: DarkRaver link: /forum/0/8514/228889 op: 26-06-2009 18:58:21

Is dat al officieel naar buiten gebracht dan?

Edit:

Fan probeerde Michael Jackson te waarschuwen

AMSTERDAM -  Het zou de mooiste dag uit haar leven worden. Maar een fan van Michael Jackson bleef in shock achter toen ze hem achter de schermen zag repeteren.

Het was een kans uit duizenden voor een groot fan van de King of Pop. Ze mocht achter de schermen kijken terwijl haar idool aan het oefenen was voor zijn grote tournee.

Maar zo leuk bleek het niet te zijn, meldt People. Het meisje schrok zich rot en schreef maandag een emotionele brief aan andere fans waarin ze haar zorg voor hun grote idool in sterke woorden uitdrukt:

'Hij is een skelet en omringd door mensen die er niets van durven te zeggen. Ik moet het zeggen: hij zou kunnen sterven. We houden allemaal van Michael, we willen al zijn shows zien. We denken allemaal aan het moment dat we op de eerste rij staan. Hoe kunnen we al deze dingen doen als hij tijdens het derde concert flauwvalt op het podium, of als zijn hart stopt tijdens de rit naar het ziekenhuis? Hoe zul je je voelen als je met andere fans praat en moet zeggen: We wisten dat hij te dun was om op te treden?'

Als ze toen eens had geweten dat haar woorden zo dichtbij de waarheid lagen...

Offline Weavel
Wat een heisa zeg, vandaag op school kon ik er ook al niet omheen. Het gebeurt toch wel vaker dat een beroemdheid doodgaat, dan wordt er ook (bijna) geen mondiale rouw gehouden. De wereld draait nog, dus waarom zo'n ophef?

Nouja, mijn condoleances gaan uit naar de famillie. Uit respect in het algemeen...

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Het gaat hier niet om zo maar een beroemdheid maar wel de King of pop.

Persoonlijk hield ik hem al 10/15 jaar in gedachten zoals hij vroeger was en probeer dat nu ook nog steeds te doen: Als The King of Pop !
Ik ben met zijn liedjes opgegroeid. Billie Jean, Thriller, Bad, The way you make me feel, Liberian Girl zijn allemaal goede nummers.... De ophef die er was toen hij Dirty Diana zong....  e nachtmerries die kinderen hadden na het zien van de clip Thriller....  e danspasjes die hij deed....  En de show die hij eromheen wist te creeren.... De liedjes van de Jackson 5...  Allemaal puur jeugdsentiment!
Vreselijk jammer dat ook nu weer een van de groten zo vroeg aan zijn einde moest komen.

Momenteel wordt op CNN een voorlopige doodsoorzaak gegeven

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline apple
overdosis pillen dus. zojuist op sbs, zo een voledig bericht over de autopsie

Blog: pompidom

Post verwijderd

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/0/8514/229082 op: 27-06-2009 11:35:46

hehe... eindelijk... hij is dood.
Weer 1 kinderverkrachter minder.

(misschien dat het een beetje grof is maar ik mag die man echt niet... want hij lijkt net een levende barbie-pop.)

Ik luisterde ook nooit naar hem hoor, maar ik vind het altijd jammer als iemand dood is, dus wat je tussen de haakjes al zei; dit is inderdaad erg grof.

hehe... eindelijk... hij is dood.
Weer 1 kinderverkrachter minder.

(misschien dat het een beetje grof is maar ik mag die man echt niet... want hij lijkt net een levende barbie-pop.)

Sorry hoor, maar deze reactie vind ik echt niet door de beugel kunnen.
Je mening is ook nog eens totaal ongefundeerd, want als je hem niet mag omdat hij er vreemd uitziet zegt dat meer iets over jou dan over hem.

Over de zaak kindermisbruik: denk eens na, als jouw kind misbruikt zou zijn, zou je dan direct om geld gaan vragen? Het lijkt mij dat je dan eerst verhaal gaat halen en vervolgens naar de politie gaat, maar volgens mij was het voor deze mensen gewoon een misselijke manier om aan veel geld te komen. Het heeft in ieder geval zijn naam flink bezoedeld, en heeft er dus ook voor gezorgd dat mensen hem (in mijn ogen nog steeds totaal onterecht, want hij is vrijgesproken) nog steeds zien als kinderverkrachter.
Gelukkig zal hij nu vooral door zijn muziek herinnerd worden en niet door zijn tragische privé-leven.

''There is no dark side of the moon really...as a matter of fact it's all dark''

Ik vind de opmerking van Mark echt heel erg respectloos naar zijn familie en vrienden toe. En natuurlijk ook naar de fans.

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

post aangepast.
(maar het is mijn mening over hem... maar inderdaad wel een beetje grof.)

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Duc
toch wel pech da hij dood is, hij kon best goed zingen...

Trek het bovenstaande in twijfel.

Heb nog echt een hele goede over sms gehad maar ja.. zal ik hier niet posten.
Dan gaan jullie weer trippen

Post verwijderd

Aangezien ik de post in andere berichten nog wel heb kunnen lezen.
Dit zijn dus opmerkingen die ik hier niet op het forum wil zien. Niet alleen disrespectvol tegenover de overledene, maar ook tegenover de personen die wél iets met hem hadden.
Overigens is jouw beschuldiging nooit bewezen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: corretje link: /forum/0/8514/229132 op: 27-06-2009 12:52:35

Heb nog echt een hele goede over sms gehad maar ja.. zal ik hier niet posten.
Dan gaan jullie weer trippen

Toch niet die flauwe zandbakgrap?

In ieder geval, ik heb gisteren op tv diverse uitzendingen over Michael Jackson bekeken en zo ook diverse nummers gehoord, die ik wel bleek te kennen, maar waarvan ik niet wist dat ze van hem waren. Ik heb ook nog even de videoclip van Thriller bekeken, en ik moet nu wel zeggen dat het inderdaad wel erg jammer is dat deze zanger er nu niet meer is.

Offline Elske
Citaat van: Spookslotfan link: /forum/0/8514/229201 op: 27-06-2009 15:55:31

In ieder geval, ik heb gisteren op tv diverse uitzendingen over Michael Jackson bekeken en zo ook diverse nummers gehoord, die ik wel bleek te kennen, maar waarvan ik niet wist dat ze van hem waren.

Daar was ik ook achter gekomen

Offline Elske
Schokkende details autopsie Michael Jackson

AMSTERDAM -  Michael Jackson's maag zou op het moment dat hij overleed vol hebben gezeten met pillen.

Dit blijkt uit de resultaten van de autopsie, zo meldt The Sun. Ook zat de broodmagere Michael onder de naaldwonden. De patholooganatomen vermoeden dat deze naaldwonden het gevolg zijn van de vele injecties van pijnstillers hij jarenlang dagelijks kreeg toegediend. Ook zouden er naaldwonden bij zijn hart zijn gevonden. Men vermoedt dat dit kwam door de adrenaline die hij geïnjecteerd kreeg in een poging zijn om hart weer op gang te krijgen. Drie injecties zouden de hartwand hebben gepenetreerd en schade hebben veroorzaakt.

Michael, die 1.78m lang was, bleek ook nog maar 57 kilo te wegen doordat hij slechts een maaltijd per dag naar binnenkreeg. Ook droeg hij een pruik toen hij stierf, omdat hij al zijn haar verloren had. De pogingen tot reanimatie zouden ook tot een paar gebroken ribben hebben geleid.

Er werden ook een aantal onverklaarbare blauwe plekken gevonden boven op zijn knieën en scheenbenen. Ook zat Michaels gezicht onder de littekens als gevolg van de vele cosmetische ingrepen. Tenslotte bleek ook de rechterkant van zijn neus gedeeltelijk zijn ingestort.

Maar wat voor pillen er precies in de maag van de zanger zaten, blijft onduidelijk....

Bron

Wat een schokkende autopsie! Wat zal die man het moeilijk hebben gehad...

Pagina: 5 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·16·17·18 >>