Forum: Overleden bekende persoonlijkheden (RIP)

Pagina: 4 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·16·17·18 >>

Ik was niet echt een grote fan van Micheal, maar sommige liedjes hadden wel wat.
Je zou soms ook denken dat zulke mensen letterlijk het eeuwige leven hebben, maar dat is jammer genoeg niet zo.
Rust in vrede Michael. Je muziek zal altijd in ons wereldtje blijven spelen...

Dromen met open ogen.

Offline apple
ik lees net dat ze zeker een uur hebben geprobeerd hem te reanimeren. dat is lang zeg. en het albumverkoop schoot vanacht als een gek omhoor, google en twitter schijnen er ook uitgelegen te hebben door de toestroom van allemaal mensen die twitter volgden enzo.

Blog: pompidom

Offline Jasper
Ik kan het niet begrijpen...
Heel erg spijtig dat de King of Pop niet meer is...
Waar wij nog aan het denken waren voor kaartjes voor de grote concertreeks te kopen, gaat alles niet door.
pfft, 50 jaar pas.

Moderator
Citaat van: Timvanelsloo link: /forum/0/8514/228616 op: 26-06-2009 12:19:36

Ik denk dat het een beetje respectloos is om dit hier te plaatsen, je mag het best denken hoor, we leven in een democratie, maar democratie stopt waar je anderen kwetst.

Ik zie niet in wat er respectloos aan is. Michael Jackson heeft van zichzelf een figuur gemaakt waar door veel mensen met enige spot naar gekeken is. En niet onterecht, want zoveel verbouwingen aan je gezicht dat je een totaal ander gezicht krijgt is gewoon vreemd te noemen. En ik voel er niks voor om dan nu de beste man overleden is (wat ik heel vervelend vind voor hemzelf en vooral zijn nabestaanden) ineens hem tot een heilige te maken en er niks dan goeds over te zeggen.
Hij was in zekere zin gestoord en dat is ook hoe hij mede de geschiedenis in moet vind ik. Niet alleen als muzikaal genie (hoewel ik niet weet of ik die mening deel) maar ook als iemand die toch niet helemaal goed bij zijn hoofd was.

Offline Carlo
Hoe dan ook, de wereld heeft een groot en superbekend icoon verloren.

Vanmorgen hoorde ik op de radio wel een leuke opmerking:
"Michael, rest in pieces!"

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Michael is vroeger mishandeld geweest door z'n vader. Met de plastische chirurgie wilde hij zo min mogelijk op z'n vader lijken en met z'n huidziekte werd hij er niet echt knapper op. Ik weet niet in hoe verre we hem een muzikaal genie kunnen noemen, wel een genie entertainer. Veel van zijn (goede) werk is een samenwerking met andere artiesten. Bijvoorbeeld Quincy Jones.

Ik luisterde nooit naar hem, maar toch wel tereurig dat hij dood is.

Spijtig dat Michael Jackson nu overleden is. Misschien was het beter geweest als hij z'n concerten nog had kunnen afmaken, dan waren de fans ook gelukkig geweest. Maar rust in peache Michael...

Ik hoorde gisteren op shownieuws dat hij werd opgenomen, was best wel geschokt vanochtend toen ik hoorde dat hij was overleden...

-

Offline Carlo
Citaat van: Simulatie Freak link: /forum/0/8514/228693 op: 26-06-2009 15:15:26

Spijtig dat Michael Jackson nu overleden is. Misschien was het beter geweest als hij z'n concerten nog had kunnen afmaken, dan waren de fans ook gelukkig geweest.

Hmmm... dat valt te bezien.
Die concertreeks was voor Michael een véél te grote opgave, in combinatie met zijn gezondheid.
Als hij na een paar concerten al had moeten stoppen, of de concerten zelf waren van slechte kwaliteit geweest, dan waren de fans nog minder gelukkig geweest!
Michael is nu gestorven als een held, die het niet makkelijk heeft gehad.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik heb nooit echt naar zijn muziek geluisterd, maar wel altijd de nieuwsberichten gevolgd.. Vond het ook vreemd dat hij in 1x 50 concerten ging geven..
Maar inderdaad, hij gestorven als een held, maar een die het niet makkelijk heeft gehad..

BTW.. TMF draait nu Non-stop nummers van Michael Jackson, als na gedachtenis aan hem!

P.s.. vanavond (nederlandse tijd) wordt waarschijnlijk bekend gemaakt door de lijkschouwer wat nu precies de oorzaak is van het overlijden van Jackson!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Vind deze zooi rond michael jackson maar onzin. Tenslotte zn eigen schuld dat hij overleden is.
Wie gaat nou je eigen blank laten maken. Als een zwerver overlijd zit je er toch ook niet mee.
Ik bedoel hier niet meer te zeggen dat ik geen respect heb dat hij dood is. Dat michael jackson dood is raakt me echt niet. Toen me oma overleed dat raakte me pas echt

Citaat van: corretje link: /forum/0/8514/228766 op: 26-06-2009 16:28:41

Vind deze zooi rond michael jackson maar onzin. Tenslotte zn eigen schuld dat hij overleden is.
Wie gaat nou je eigen blank laten maken. Als een zwerver overlijd zit je er toch ook niet mee.
Ik bedoel hier niet meer te zeggen dat ik geen respect heb dat hij dood is. Dat michael jackson dood is raakt me echt niet. Toen me oma overleed dat raakte me pas echt

Maar je oma betekent ook meer voor je en is ook heel wat anders dan Michael Jackson.

Dromen met open ogen.

Offline Elske
Inderdaad, dat vind ik appels met peren vergelijken ^^

Echte ''fans'' (die hier door  e hele dag huilen) van michael jackson geven denk ik meer om michael dan om hun oma. Dit word net als met andre hazes. Dat sloeg ook nergens op

Offline Elske
Nee hoor, sommige mensen indentificeren zich met hem. Door hun liedjes bijvoorbeeld.

Dat heeft niks met geven om te maken, maar met houden van.

Misschien dat ze dat net zo erg vonden. Die man heeft natuurlijk wel wat uitgemaakt voor de muziek van tegenwoordig en het is wel een hele klap, want het gebeurde zo onverwachts.
Dat jij het minder erg vind dan toen van je oma kan ik begrijpen, maar sommige mensen gaan er nou eenmaal anders mee om.

Dromen met open ogen.

Citaat van: corretje link: /forum/0/8514/228766 op: 26-06-2009 16:28:41

Stel voor.. iemand van je familie rookt zich helemaal dood.. Dan heb je daar ook geen respect meer voor... want dat zul je ook wel denken... Oo.. hij's dood... heeft ie zelf gedaan omdat hij zoveel rookte.. Nja.. zo vatten veel mensen jou reactie volgens mij wel op..
De dood van Jackson heeft waarschijnlijk helemaal niks te maken met de 'verbouwing'. Een hart of huid.. volgens mij wel een verschil

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/0/8514/228784 op: 26-06-2009 16:40:55

Stel voor.. iemand van je familie rookt zich helemaal dood.. Dan heb je daar ook geen respect meer voor... want dat zul je ook wel denken... Oo.. hij's dood... heeft ie zelf gedaan omdat hij zoveel rookte.. Nja.. zo vatten veel mensen jou reactie volgens mij wel op..
De dood van Jackson heeft waarschijnlijk helemaal niks te maken met de 'verbouwing'. Een hart of huid.. volgens mij wel een verschil

Waarschijnlijk heeft het iets met zijn medicijngebruik te maken.

Bij de fitnis werd ook alleen maar Michael Jackson gedraaid vind het een beetje overdreven maar toch heb er wel respect voor.

Pagina: 4 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·16·17·18 >>