Forum: Overleden bekende persoonlijkheden (RIP)

Pagina: 3 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·16·17·18 >>

Citaat van: Carlo link: /forum/0/8514/228514 op: 26-06-2009 00:53:22

Op de Belgische Teletekst staat het ondertussen wel vermeld.

So This Is It?

Zoals ik al zei zijn de media een stelletje schapen. De meesten volgen elkaar. Zolang er nog niets officieel is gemeld, is het nog steeds een gerucht.

Offline Sven
Associated Press ('s werelds grootste persbureau), meld dat eigen bronnen de dood van Jackson hebben bevestigd.

Zie ook: http://www.ap.org/

Dames en Heren opgepast, de sluiter opent in uw richting.

Zus die aankomt, Michael zou op dat moment al dood zijn...

En z'n moeder..

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Offline JKroon
(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, CNN has confirmed.

Bron: http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Music/06/25/michael.jackson/index.html

Ik kan het nog steeds moeilijk bevatten. Ik zit al de hele tijd naar CNN te kijken, ik kan nog steeds niet geloven dat 1 van de allergrootste entertainers ooit er gewoon niet meer is....

''There is no dark side of the moon really...as a matter of fact it's all dark''

Ja, nu is het officieel. Michael Jackson is niet meer.

Offline RobL
Captain EO... R.I.P.

Moderator
Tjemig... zoals hij leefde is hij ook heengegaan... snel, vreemd en onvoorspelbaar. Ik ben nooit echt een fan van hem geweest, maar het idee dat Wacko Jacko niet meer is is wel op zijn zachtst gezegd vreemd...

*zucht* ... De man die zorgde voor het eerste popliedje dat ik écht vaak heb gehoord; "irty Diana". In mijn ogen is het altijd 's werelds grootste ster geweest en kon hij samen met Madonna en Presley in het rijtje van de grote drie. Treurig dat hij er nu niet meer is, een schock dat het zo plotseling kwam.

Michael, Rust in Vrede..

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Vreemd verhaal allemaal, maar echt geschokt ben ik niet.
Hij heeft nu wel een extra status gekregen waarbij hij niet verder kon aftakelen.
Wat dat betreft is zijn dood misschien wel een redding geweest voor zijn naamsbekendheid.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Mrisje
Ik zat gister gezellig de herhaling van Rtl Boulevard te kijken toen ik ineens boven in beeld zag staan dat er een extra nieuwsuitzending over de dood van Micheal Jackson zou komen..Zat wel ff rechtop in bed. Had het niet verwacht, maar is misschien beter voor hem zelf zo. Had nou niet echt het idee dat hij een fijn leven leidde. Wel zielig voor zijn kinderen

Done looking for the critics, cause they're everywhere

Offline Elske
Zonde, hij heeft goede nummers uitgebracht. Maar dat persoontje erom heen was 3x niks..

Er zal wel een hele rel komen om zijn erfenis, kijk alleen al naar de Beatle rechten en Neverland. We shall see..

Offline eftels
Toch zonde dat hij er niet meer is. Weet nog goed dat ik op vakantie was, ik was een jaar of 6, en toen was er een karaoke avond. Toen kam thriller voorbij, het duurde even voordat ik die clip weer had gezien.

100% GLEEK

Offline Ruben
Inderdaad zonde.
Hij maakte toch goede muziek.

Maar het is denk ik beter zo dat hij dood is, al zijn lichamelijke en geestelijke problemen...
om niets, want ik geloof dat hij onschuldig is.
Ik heb hem een keer gezien, was in het hotel in Disneyland Parijs.
Het was toch (een van) de grootste beroemdheid(heden).

Ik kan het eigenlijk niet geloven.
Dat hij dood is, echt raar...

Waarschijnlijk zou het voor hem het beste geweest zijn vanwege zijn problemen die Ruben al noemden. Ik zelf vond dat Michael een grote bijdrage heeft geleverd aan de popmuziek en de videoclips die we nu zien van sterren op TV.
Van mij mag Michael Jackson daarom ook zeker bij de 3 grootste sterren van de wereld.

Mag de "King of Pop" Rusten in Vrede.

Ik vind het niet zo speciaal dat hij dood is. Je kan ook niet eeuwig aan je laten snijden zonder daar last van te hebben hé.
Niet voor niets noemde men hem wakko jacko.
Nee, ik vind het eigenlijk niet erg.

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Citaat van: tomcent link: /forum/0/8514/228614 op: 26-06-2009 12:17:32

Ik vind het niet zo speciaal dat hij dood is. Je kan ook niet eeuwig aan je laten snijden zonder daar last van te hebben hé.
Niet voor niets noemde men hem wakko jacko.
Nee, ik vind het eigenlijk niet erg.

Ik denk dat het een beetje respectloos is om dit hier te plaatsen, je mag het best denken hoor, we leven in een democratie, maar democratie stopt waar je anderen kwetst.

Offline apple
ik had ook niet zo veel met hem, die videoclip met dansende skaletjes vond ik wel altijd leuk. maar welk liedje erbijhoord of wat zijn nummers zijn weet ik allemaal niet.

en als je niemand mag kwetsen kun je niets anders doen dan zonder iets te zeggen ergens in een hoekje gaan zitten, heel alleen enzo.

Blog: pompidom

Offline Elske
Citaat van: tomcent link: /forum/0/8514/228614 op: 26-06-2009 12:17:32

Je kan ook niet eeuwig aan je laten snijden zonder daar last van te hebben hé.

Zijn dood heeft helemaal niets met plastische chirurgie te maken

Ik lees nu net op de site van de Telegraaf dat er foto's zijn opgedoken; dat is pas respectloos tegenover hem en zijn familie.

Citaat van: Timvanelsloo link: /forum/0/8514/228616 op: 26-06-2009 12:19:36

Ik denk dat het een beetje respectloos is om dit hier te plaatsen, je mag het best denken hoor, we leven in een democratie, maar democratie stopt waar je anderen kwetst.
Citaat van: Elske link: /forum/0/8514/228618 op: 26-06-2009 12:21:24

Zijn dood heeft helemaal niets met plastische chirurgie te maken

Ik lees nu net op de site van de Telegraaf dat er foto's zijn opgedoken; dat is pas respectloos tegenover hem en zijn familie.
Ok ik bedoelde het misschien niet zo kwetsend maar ik vind het eigenlijk niet zo raar dat hij zo sterft. (Werd op het nieuws ook gezegd)

EDIT: Zijn neus begon er trouwens al af te vallen omdat er al zoveel aan geprutst was.

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Pagina: 3 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·16·17·18 >>