Forum: Overleden bekende persoonlijkheden (RIP)

Pagina: 14 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18 >>

Offline Marge
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar Freddy Mercury is aan Aids gestorven en niet van drugs/alcohol

Offline Coen
Citaat van: Marge link: /forum/1/6584/584942 op: 26-07-2011 09:33:21

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar Freddy Mercury is aan Aids gestorven en niet van drugs/alcohol

Ja klopt, dat wist ik. Ik vergisde me. Zo, even mn post aangepast.

Le Meccanica Delle Emozioni

Offline Michel
De actrice Dela Maria Vaags is vrijdag 29 juli overleden. Zij werd bekend door haar rollen van de bewaakster Regina Jongschaap in de serie Vrouwenvleugel en Pim in de film de Avonden van Rudolf van den Berg. Ook speelde ze rollen in GTST en Medisch Centrum West. Daarnaast speelde ze in talloze tv- en filmproducties en bij diverse theatergezelschappen, waaronder die van John Lanting. In de jaren '90 was ze de belangrijkste speler in een aantal films van Pim de la Parra.

In 2007 kreeg ze baarmoederhalskanker. Hoewel genezen verklaard, is deze ziekte haar uiteindelijk fataal geworden. Ze is 54 jaar geworden. Ze is vredig in het VUMC te Amsterdam overleden. Ze is in besloten kring gecremeerd.

Voor wie het gezicht niet weten bij de naam (zoals ik zojuist):

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Sybren
AMSTERDAM - Appletopman Steve Jobs is op 56-jarige leeftijd overleden. Dat heeft het technologiebedrijf woensdagavond (lokale tijd) bekendgemaakt.

Jobs legde in augustus zijn functie neer als CEO van Apple, het bedrijf dat hij mede oprichtte en sinds 1996 leidde. De topman kampte al lange tijd met ernstige gezondheidsklachten. In 2009 onderging hij tijdens een langdurig ziekteverlof een levertransplantatie. In 2004 werd hij al eens behandeld voor alvleesklierkanker.

Apple noemt Jobs op de website van het bedrijf "een visionair en een creatief genie". "Steve laat een bedrijf na dat alleen hij had kunnen bouwen, en zijn geest zal altijd de basis van Apple blijven."

Vernieuwers

De Amerikaanse president Barack Obama zei in een reactie dat Steve Jobs ''een van Amerika's grootste vernieuwers'' is.
''Hij veranderde ons leven, zette een hele industrie op zijn kop en zorgde ervoor dat iedereen de wereld op een andere manier bekijkt''.

iSad

Van New York tot Australië gaan fans naar de winkels en websites om er berichten achter te laten als eerbetoon. Enkelen zeggen ''iSad'' te zijn. Allerlei IT-bedrijven houden een eerbetoon. Zoekbedrijf Google heeft op haar site een link geplaatst naar de Apple-site over het overlijden van Jobs.

De Amerikaan richtte Apple samen met twee collega's op in 1976. Hij verliet het bedrijf in 1985, waarna hij onder meer betrokken was bij de oprichting van technologiebedrijf NeXT Computer en filmstudio Pixar.

iPod

In 1996 keerde hij terug naar het toen noodlijdende Apple, dat hij met de introductie van vele nieuwe producten nieuw leven inblies. Hij stond aan de basis van veelgebruikte producten zoals Apple Macintosh computers, de iPod, de iPhone en de iPad, en maakte van Apple zo een van de rijkste bedrijven ter wereld.

Eerder deze week presenteerde Jobs' opvolger Tim Cook de iPhone 4s, de laatste versie van de uiterst succesvolle smartphone die Apple onder Jobs' leiding introduceerde.

Jobs laat een vrouw en vier kinderen achter.

Bron: Nu.nl

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Offline Milan
Rust in vrede Steve Jobs, je bent een erg belangrijk persoon voor de wereld geweest. De stappen die jij gemaakt hebt zijn zoals Neil Amstrong zou zeggen: Klein voor de mens, maar groot voor de mensheid. Vele generaties hebben al plezier gehad aan jouw ideeen, en nog vele generaties gaan dat beleven. Steve Jobs, jij hebt de wereld veranderd. En vandaar mijn respect. Rust in vrede.

Ik schrok wel even zeg, toen ik hoorde dat Steve Jobs overleden was.
Ik heb óngelooflijk veel respect voor deze man. Een enorm uniek en creatief man, met een uitzonderlijk charisma.
Voor mij en velen anderen zal hij een bron van inspiratie zijn en blijven.

Steve Jobs, rust in vrede.

Toen ik juist het nieuws lag dacht ik dit kan niet .
Rust in vrede steve .
Isad .

www.bobfans.be

R.I.P. Steve Jobs

Efteling fan ben je niet voor even, maar voor je hele leven!

Haha, o sorry maar dat laatste plaatje vind ik wel leuk bedacht.

Tjah ik heb echt 0,0 maar dan ook echt helemaal niets met Apple.
Maar niemand verdiend het om vroeg te sterven, dus ik vind het wel erg.

Offline Weavel
Hoewel grappig, eigenlijk vrij respectloos...

Ik heb zelf ook geen klik met Apple en hun marktstrategie (de enige Apple ligt op de fruitschaal, de iPod van mijn ouders even buiten beschouwing gelaten), maar ik ben wel overtuigd dat we zonder Steve Jobs nog al onze online activiteit thuis achter onze computer deden, en we nog Nokia 6210's bezaten om te communiceren. Laat staan dat we van tablets gehoord hadden. Steve Jobs heeft onze wereld op technologisch gebied de goede kant op gesleurt, en daar mogen wij hem best dankbaar voor zijn. Respect!

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Moderator
Het "grappige" is vooral dat dit plaatje niet door een Apple-fan gemaakt is...

Waarom niet?!;

- Apple kent geen Fatal Errors op iOS devices
- De iPod is een derde generatie iPod nano, daar zijn nooit docks voor geweest, behalve een Apple algemeen dock, die zag er heel anders uit.
- De aansluiting aan de rechterkant suggereert een 3,5mm mini jack plug, Apple gebruikt Dock Connectors.
- Om over het clickwheel maar te zwijgen

Het is een gemis dat we iemand verloren hebben die een echte visionair was op het gebied van electronica, de man had het inzicht te kunnen voorspellen wat wij als gebruikers over 10 jaar wilden.
Er is een filmpje op youtube waarin hij in begin jaren 90 (!) al aangeeft dat wij in de toekomst werken op tablets en dat we het internet is onze broekzak hebben en kunnen synchroniseren via internet als het gaat om mail, contacts en data.

Toen Steve Apple verliet viel Apple in een enorm diep gat, ze kwamen met allerhande apparaten waar ze niets in te zoeken hadden, printers - camera's - een PDA met een stilus (Newton).
Al deze apparaten flopten, Steve had ondertussen NeXT software opgericht om het ultieme besturingsprogramma te schrijven voor de PC.
Hij bracht een machine uit die deze software draaide, en dat was de eerste keer dat de wereld kennis maakte met een zwarte computer en iets wat we nu multitasking noemen.
Het gebruik van raampjes (Windows) in het OS stamt uit dit besturingssysteem, Microsoft heeft dit idee gewoon schaamteloos gejat
De machine was toen der tijd te duur, maar wordt nu nog gezien als een revolutionair apparaat, helemaal als je weet dat de machine dezelfde rekenkracht bezat als een toenmalige computer die een hele kamer vulde.

Toen Apple NeXT-software overkookt omdat ze een stabiel OS wilden voor hun computers, kochten ze Steve weer terug en zo is het balletje gaan rollen met de eerste iPods en niet te vergeten de Macintosh computers. Het grappige is dat de toenmalige directie van Apple helemaal niets zag in het idee van de iPod en dat ze het regelrecht de prullenbak in smeten.
Steve had de visie om toen al te zien wat de mensheid wilde op het gebied van muziek en startte een revolutie op het gebied van online muziek content; iTunes en de iTunes Store.

Het hele verhaal van de iPhone en de iPad weten we allemaal.
De man heeft een onvoorstelbare invloed gehad op hoe wij nu met technologie omgaan, hoe we kijken naar clous computing en niet te vergeten online muziekcontent.

Hij was een onvoorstelbare perfectionist, nam geen genoegen met half werk en dat bezorgde hem vaak problemen met zijn personeel als hij weer eens een idee de grond in boorde waar iemand 3 dagen onafgebroken aan gewerkt had. Hij heeft wel eens een product launch tegen gehouden omdat een schroefje in de casing niet naar zijn zin was.

Hij heeft Apple 2 keer tot grote hoogte weten te tillen, en de Apple community zal hem missen.
Hij heeft zeer lang en hard gevochten tegen kanker, maar heeft uiteindelijk toch verloren.
Uiteindelijk is het triest en mooi dat de natuur geen onderscheid maakt tussen rijkdom of roem, een ieder zal onherroepelijk zijn einde vinden...

Mijn gedachten gaan uit naar zijn familie, vrienden en zijn gezin, ze hebben hem moeten delen met de mensheid en hem vaak moeten missen waardoor hij vaak niet de vader kon zijn die hij graag zou willen zijn.
En dat is de keerzijde van de roem!

Rest in Peace Steve...

"I want to put a dent in the Universe" - He did...

Ik werk zelf voor een bedrijf waar we veel met Apple apparaten werken, ik ben zelf een Macintosh Technician, ik ken de man niet persoonlijk en toch zal ik zijn visie en keynote's missen.
Hij was een geweldige zakenman en een groots visionair.

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Offline Petra
Tsja, niet meer als lof voor de Apple producten...
'Vreemd' dat de grote man achter het spul wat ik op schoot en naast me heb liggen, er niet meer is..

Moet wel eerlijk zeggen dat ik geen idee had wie de man achter Apple nou eigenlijk was, en ook niet dat hij ziek was...

Gisteravond is Meta De Vries overleden. Een vrouw met een práchtige stem, héél herkenbaar en vertrouwd. Voor mij bijna dé radiostem van Nederland. Wederom een groot talent minder.

Offline Michel
Citaat van: Eftelingbos link: /forum/1/6584/609303 op: 06-10-2011 12:51:11

Ik schrok wel even zeg, toen ik hoorde dat Steve Jobs overleden was.
Ik heb óngelooflijk veel respect voor deze man. Een enorm uniek en creatief man, met een uitzonderlijk charisma.
Voor mij en velen anderen zal hij een bron van inspiratie zijn en blijven.

Steve Jobs, rust in vrede.

Dat heb ik weer met Bill Gates, vroeger werd hij gepest, en toen hij Windows uitvond, toen wilden zijn vijanden opeens vrienden met hem worden.

Moderator
Citaat van: Sir. Pepper link: /forum/1/6584/609778 op: 07-10-2011 22:07:28

Gisteravond is Meta De Vries overleden. Een vrouw met een práchtige stem, héél herkenbaar en vertrouwd. Voor mij bijna dé radiostem van Nederland. Wederom een groot talent minder.

Ja Meta... iedereen kent haar stem, al kennen ze haar niet allemaal.

Offline Carlo
Zanger Henk Pleket van De Havenzangers is zondagmorgen in zijn woonplaats Apeldoorn overleden. Pleket was al enige tijd ernstig ziek. Hij overleed thuis in het bijzijn van zijn vrouw en zoon.

Henk Pleket zong vanaf 1977 bij De Havenzangers. Met die groep ontving hij negen gouden en zeven platina platen en een Edison. De groep had hits met nummers als 's Nachts na tweeën, Oh Mona en Trouw niet voor je veertig bent.

In 2003 werd Pleket benoemd tot lid in de Orde van Oranje-Nassau. Henk Pleket werd 74 jaar. Hij wordt vrijdag begraven. De plechtigheid is toegankelijk voor het publiek, zo laat zijn zoon weten.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Carlo
Topkok Cas Spijkers overleden

De bekende kok Cas Spijkers is vanmorgen op 65-jarige leeftijd overleden. Dat meldt het blad Misset Horeca.

Spijkers was al geruime tijd ziek, in november 2010 werd bij hem kanker geconstateerd. In juli van dit jaar werd hij benoemd tot ridder in de Orde van Oranje Nassau vanwege zijn grote verdiensten voor de Nederlandse culinaire cultuur.

Spijkers richtte de koksopleiding op.
Cas Spijkers wordt gezien als één van de bekendste koks van Nederland. Hij maakte furore als chef-kok bij De Swaen in Oisterwijk en als televisie-kok.

Bron: Telegraaf.nl

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Gregor Frenkel Frank overleden

Op 82 jarige leeftijd is afgelopen vrijdag op 82 jarige leeftijd overleden.
Hij is vooral bekend geworden van het KRO tv programma "ook dat nog"

Pagina: 14 van 18 (344 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18 >>