Forum: Algemeen Film-topic

Pagina: 31 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·26·27·28·29·30·31 >>

Offline dieter
Ik ga zometeen naar Gravity, in Eindhoven Pathe.  in imax3d.

Trouwens  daar is binnenkort Thor en Thor the Dark World marathon  ook in imax

Gravity 3D is een aanrader, leuk storyline.
mijn verhaal:
Ik, m'n tweelingbroer en mijn vader gingen naar White House Down. Eenmaal in de zaal is er storing met de projector dus moeten we een ander film kiezen of een gratis ticket bon ophalen. Toen hebben we gekozen voor Gravity 3D, Hij is onverwacht leuk en spannend.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Thor the Dark World gezien.
Review zonder spoilers proberen (sorry als ik toch iets spoil). Thor The dark world vind ik persoonlijk een beter opzet hebben dan Thor, de film is niet de halve tijd bezig met 1 punt en loopt gewoon lekker door. Ik geef toe er is typisch sequel gedrag in de film, zoals Iron Man 2 is er te veel humor. Toch is de film erg goed en ik moet zeggen dit is een van de weinige keren dat ik 2 leuker vond dan 1. We zien Asgrad van een compleet andere kant en je leert veel over hun cultuur door verschillende gebeurtenissen in de film. De film liet me met een paar goede vragen over wat kan lijden tot een part 3.
Overal goede doorzet in de Avengers universum. Volgende stop Captain America the Winter Soldier.

Toon spoiler

Mijn punt voor deze film is 8/10.

Marvel heeft een boel nieuwe films aangekondigd die tot 2018 uit gaan komen. Er zitten een aantal vervolgen tussen zoals Captain America: The Fallen Son, Thor: Ragnarök en Guardians of the Galaxy: War of Kings. Natuurlijk ook 2 nieuwe Avengers films!
Maar erg goed nieuws erbij is dat er ook nieuwe personages geïntroduceerd gaan worden als Ant-Man, Black Panther en eindelijk ook Doctor Strange!

De lijst:
(Bekend)
Guardians of the Galaxy – 14 augustus 2014

The Avengers: Age of Ultron – 23 april 2015

Ant-Man – 6 augustus 2015

(Deze zijn nieuw)

Captain America: The Fallen Son – mei 2016

Doctor Strange – juli 2016

Thor: Ragnarök – mei 2017

Guardians of the Galaxy: War of Kings – juli 2017

Black Panther – november 2017

The Avengers: Civil War – juli 2018

Bron: Pathé

Versie: 2 Aangepast: 22 juli 2014 14:23 door: DVHMark reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 22 juli 2014 14:22 door: DVHMark reden: Geen reden aangegeven
Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Avengers: Age of Ultron.
De nieuwe trailer is eindelijk uit van de Avengers 2 en het is veilig om te zeggen dat we toch wel iets mogen verwachten van de film. Bijna alles wat ik persoonlijk wilde zien zit er in (Zie spoiler wat precies) en ik moet zeggen kijk uit naar Mei 2015.
(Hoe maak ik een video hier van alles is verandert sinds de laatste keer dat ik dat deed )

Toon spoiler

Versie: 1 Aangepast: 23 oktober 2014 22:18 door: RCT3BROSS reden: Geen reden aangegeven
Beste mensen weet iemand waneer de onderstaande film (saul fia) uit komt op dvd of bluray ?
Ik wil hem graag hebben !

Citaat van: max.sch link: /forum/1/5382/803970 op: 02-02-2016 19:50:49

Beste mensen weet iemand waneer de onderstaande film (saul fia) uit komt op dvd of bluray ?
Ik wil hem graag hebben !
Bekijk plaatje

De franse versie komt op 5 april uit. Verwacht dat hij dus rondt die tijd uitkomt.
http://www.blu-ray.com/movies/Le-Fils-de-Saul-Blu-ray/148716/

de Efteling is super echt waar.

Pagina: 31 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·26·27·28·29·30·31 >>