Forum: Algemeen Film-topic

Pagina: 8 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·29·30·31 >>

Voor liefhebbers van Nederlandstalige films:
In het najaar van 2010 komt de film Tirza in de bioscopen. Het wordt verfilmt naar een bekroond boek van Arnon Grunberg. Hoofdrollen zijn van Sylvia Hoeks en Gijs Scholten van Aschat.
Ze zijn nu aan het filmen op een steenworpje afstand van mijn huis. Wat wel grappig is.

Offline Wyvern
Dick Maas werkt aan een horrorfilm over een bloeddorstige Sinterklaas. Het script voor de speelfilm is zo goed als af en de opnamen kunnen dit jaar nog van start gaan.
Dat heeft Independent Films bevestigd.
'Sint' draait om een psychopathische Goedheiligman die kinderen op 5 december geen cadeautjes brengt, maar hen ontvoert en om het leven brengt.
Het verhaal doet denken aan 'Silent night, deadly night'uit '84 waar een bloeddorstige kerstman ook over lijken gaat.

Drakenstrijders onbevreesd, trek ten strijde tegen het beest.

http://www.youtube.com/watch?v=xFoqG-bfHns

Offline Anneke
Whahahaha!!! 
Moet meteen denken aan een parodie van Weird al Yankovic: The night Sante went crazy
"Merry Christmas to all, now you all gonna die!"
Alleen nu dan in Sint-versie 
Ik durf te wedden dat er veel mensen verontwaardigd zullen zijn dat ze aan de goedheiligman komen enzo...

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

http://www.youtube.com/watch?v=aNHS8Q3NewA

Citaat Tickets zijn vanaf NU TE KOOP bij Foroxity Filmarena.

Kaarten kun je NIET RESERVEREN, kaarten zijn alleen te koop aan de Ticketbalie tijdens de openingstijden.

Michael Jackson's This Is It is vanaf 28 oktober 2009 bij te zien, en draait wereldwijd exclusief twee weken in de bioscoop. Mis het dus niet.

Kenny Ortega (High School Musical trilogie) is de regisseur van This Is It en zou in het O2-theater ook de regie van Jackson's show verzorgen. Hij vertelt hierover: 'eze film is Michael's geschenk aan zijn fans. Toen we het materiaal begonnen te verzamelen voor deze bioscoopfilm beseften we dat we iets unieks, uitzonderlijks en heel specials hebben vastgelegd op film. Het is een heel persoonlijke, exclusieve blik in de wereld van een creatief genie. Voor de eerste keer ooit zullen fans Michael zien zoals ze hem nooit van te voren hebben gezien - deze grootse artiest aan het werk'.

Het is ruw, emotioneel, ontroerend en krachtig materiaal dat zijn interacties vastlegt met de mensen die hij persoonlijk bij elkaar heeft gebracht voor dit unieke project This Is It. Deze film laat een betrokken artiest zien die samenwerkt met zangers, dansers, bandleden, choreografen, special effects ontwikkelaars , en talloze andere creatieve leden van het team terwijl ze aan het oefenen zijn voor dit historische concert.

Offline Weeke
Ik moet morgen met school naar de bios voor het goeie doel
Konden kiezen uit Storm en Inglorius Basterds.
Ik heb voor de basterds gekozen 

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Citaat van: Weeke link: /forum/1/5382/270123 op: 01-10-2009 16:57:05

Ik moet morgen met school naar de bios voor het goeie doel
Konden kiezen uit Storm en Inglorius Basterds.
Ik heb voor de basterds gekozen 

Dan is de bioscoop in jou buurt in overtreding, want je bent 15 en ze mogen je niet binnen laten.

Daar staat een groot bedrag boete op.

Offline Weeke
Citaat van: DarkRaver link: /forum/1/5382/270128 op: 01-10-2009 17:03:12

Dan is de bioscoop in jou buurt in overtreding, want je bent 15 en ze mogen je niet binnen laten.

Daar staat een groot bedrag boete op.

Inderdaad
Maar dat hoeft ik niet te betalen hé
Dan hadden ze op school maar beter moeten opletten

Offline Weeke
Srry voor dubbel post.
Film was geweldig!
Echt een aandrader (voor 16+)
Ik vind de film eigenlijk geen 16 jaar en ouder, maar ja.

Offline BramL
Ik ben naar de nieuwe final destination geweest. Was enigzins vermakelijk, buiten dat een doodleuke kopie van de ande delen is (alleen gaan ze op een andere manier dood) Verder is het heel bloederig en soms bijna humoristisch.... zou er niet naar toe gaan.

Geluk zijn je vrienden, geluk zijn de mensen. Geluk is het hart dat geen wensen meer heeft. Gelukkig zijn dagen vol liefde en zon, de dag dat je leven begon!

Offline Baart
Citaat van: BramL link: /forum/1/5382/271062 op: 03-10-2009 15:51:22

Ik ben naar de nieuwe final destination geweest. Was enigzins vermakelijk, buiten dat een doodleuke kopie van de ande delen is (alleen gaan ze op een andere manier dood) Verder is het heel bloederig en soms bijna humoristisch.... zou er niet naar toe gaan.

Heb je de 3D-versie of de gewone gezien? Ben namelijk wel benieuwd naar de 3D, de gewone lijkt me ook niet echt speciaal.

Turn off your mind, relax, and float downstream..

Ben ook 15 en gisteren gewoon naar de Bastards geweest. En ik moet voor iedereen zeggen deze film moet je gewoon zien! misschien is ie wat grof maar wel soms enorm grappig! Gewoon geniaal met elk oog voor detail en je merkt al meteen dat het een Quitin terantino film is.

Offline Weeke
Citaat van: MeervanMaarten link: /forum/1/5382/274637 op: 11-10-2009 15:02:45

Ben ook 15 en gisteren gewoon naar de Bastards geweest. En ik moet voor iedereen zeggen deze film moet je gewoon zien! misschien is ie wat grof maar wel soms enorm grappig! Gewoon geniaal met elk oog voor detail en je merkt al meteen dat het een Quitin terantino film is.

Helemaal mee eens
Vooral dat stuk in de bios met Brad

Na een jaar Besluit Jean Mineur Mediavision toch weer om Live acts te doen in de bioscopen met een groot succes, Vorige week was het weer raak Met Hi reclame

ook bij mij op het werk was het weer raak:

Op het einde van de film werden er poeki vinders uit gedeeld, Dit is een apparaatje als je fluit gaat die piepen zodat je weet waar je telefoon ligt.

Een voorbeeld is van 2 jaar terug, bij bacardi:

Ik ga zo naar This is it
Ben benieuwd hoe ie is

-

Ik ben net geweest, en ik vond hem echt goed. De muziek sleept je echt mee de film in. En je hoort de zaal gewoon meebonken met de maat van de muziek. Echt prachtig.

Lijkt mij ook een super film! heb alleen helaas toetsweek volgende week en hij draait maar 2 weken toch?

Citaat van: Mirjamsel link: /forum/1/5382/282371 op: 29-10-2009 18:35:11

Lijkt mij ook een super film! heb alleen helaas toetsweek volgende week en hij draait maar 2 weken toch?

Klopt, we draaien hem 2 weken (ik werk in een bios) en volgensmij, dit is in het hele land. Naar verwachting zullen we hem wel langer mogen draaien, dit zal dan ook bij de andere bioscopen gebeuren.

Offline kilian
Ik ben er gister heen geweest, en het was echt geweldig!, alleen MJ kreeg het voor elkaar om de boxen eruit te knallen, maar gelukkig mag iedereen die er gister was -zo'n 2000 mensen van 2 voorstellingen waarvan er 1 niet door ging omdat het geluid het daarna slecht deed- gratis nog een keer om de film te bekijken met goed geluid. Dus ik ga zeker nog een keer! ^^

Offline Anneke
Volgende week zaterdag hebben we eindelijk weer eens een bios dagje 
We gaan naar Up en naar Cirque du freak: The vampire's assistant.
Ik ben naar allebei zeer benieuwd, maar ik ga niet veel verwachten van Cirque du freak.
Ik heb de boeken verslonden en zonder verwachtingen kan het alleen maar meevallen 

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

gisteren gaan kijken naar disney's pixar up
mooie en grappige film 
soms wel eens ontroerende momenten tussen

Pagina: 8 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·29·30·31 >>