Forum: Algemeen Film-topic

Pagina: 6 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·29·30·31 >>

Citaat van: maaarte link: /forum/1/5382/238967 op: 16-07-2009 15:17:03

Ook vind ik jammer dat:
Toon spoiler
Kijk niet onder de spoiler, als je geen dingen van de film wil weten.

Als je het boek gelezen hebt weet je dat al lang... 

YES!! Ik heb gereserveerd voor maandag de film Harry Potter 6!!

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Brett
Ik ga vanavond naar Harry Potter 6, ben benieuwd!

Ik kom net terug van Harry Potter and the Halfblood-Prince... God wat een tegenvaller!   Ik had er, vooral na het lezen van het boek, heel erg veel van verwacht, maar in de film is er geen touw aan te knopen!! Bepaalde redenen hoe, wie, wat, waar, en waarom worden niet duidelijk gemaakt in de film, en sommige dingen die belangrijk zijn in het boek worden gewoon weg gelaten, en andere dingen die totaal niet in het boek voorkomen zijn er dan weer wel in gedauwd.

Hoe dan ook is de muziek erg mooi en goed, opvallend is dat er veel muziek "gerecycled" is. Ook bepaalde special effects waren goed uitgevoerd en indrukwekkend, wat hem dan weer iets positiever maakt om hem te bekijken.

Dit is mijn mening, ik hoop dat de volgende film, die overigens in twee delen komt, ietsjes beter uitpakt...!

Citaat van: maaarte link: /forum/1/5382/238967 op: 16-07-2009 15:17:03

Ooh, gister naar HP en de half bloed prins geweest. Geweldige film, weer een van de beteren versie's. Alleen wil je na het einde van de film meteen weer de op volgende film zien, dus een soort open eind.

Ja, jammer dat dat 'open eind' precies zo'n zelfde soort open eind is als de vorige film... Teleurstellend als je het mij vraagt

Ik ga maandag zelf weer naar Harry Potter, heb hem nog niet gezien want ik was op vakantie.

Morgen moet ik werken en ik heb gehoord dat het superdruk is
Dinsdag 23:59 draaide harry potter in alle zalen en allemaal uitverkocht 8 * 250

Gisteren en vanmiddag waren de film ook weer uit verkocht dus hij loopt zeer goed.

Harry Potter is echt een aanrader.
Hij is echt gaaf, alleen het eind is treurig want
Toon spoiler

Ik wil hem nog een keer zien
Gelukkig kan dat, want ik ga binnenkort ook met mijn ouders en misschien zelfs nog een keer met een vriend

Ja dat werd op de vorige pagina ook al gezegt, dat weet je allang als je het boek gelezen hebt

Citaat van: DVHMark link: /forum/1/5382/238975 op: 16-07-2009 15:31:20

Als je het boek gelezen hebt weet je dat al lang...  

Ja dat is ook wel zo. Maar ik denk dat er toch veel mensen zijn, die het boek nog niet hebben gelezen, en wel naar de film gaan (zoals ik dus) . Die weten er dus helemaal niks van af. Daarom zet ik het ook onder spoilers.

Dat kun je dan beter in het Harry Potter topic plaatsen, want het is een verfilming, geen op zichzelf staande film.

nou ik ben er dan afgelopen woensdag geweest, en de zaal zat half vol  maar de film was opzich wel goed. had alleen op het laatst iets meer verwacht. en het einde vond ik een beetje slap maarja aangezien ik toch wel een beetje een hp fan ben vond ik het weer geweldig! ook leuk dat er weer wat zwerkbal te zien was!

over de muziek... tsja gecomponeerd door nicolas hoopper en klink best wel mooi. als aftiteling hoorde je de muziek van hp 5 tijdens het vuurwerk akkevitje in de grote zaal. ze hebben dus de muziek opnieuw gebruikt.
alleen de openingsmuziek had ik wel wat meer in hp stijl verwacht. verder een prima film. (moest best wel even slikken toen perkamentus geraakt werd door de vloek des doods )

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Offline GJV
Ik ben ook naar Harry Potter and the half blood prince geweest en ik vond het een mooie film, alleen jammer dat ze bepaalde stukken er hebben uit gelaten, zoals de begrafenis van Perkamentus. Het verschijnselen/verdwijnselen vond ik zeer mooi gemaakt. en het stukje dat een nekroot harry vastpakt was schrikken, de hele zaal schrok zich kapot!! Eindoordeel: mooi gemaakt met zijn minpuntjes

Offline Carlo
Even een tip voor iedereen: let even op dat je hier niet te veel verrassingen of wendingen uit een film verraadt.
Er zijn namelijk altijd mensen wel graag een recensie of mening lezen, maar die ook nog naar de film toe willen. 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Bij ons schrok ook heel de zaal van die figuur die Harry opeens vast pakte.

En ja, het eind was echt treurig, sommige (ook ik) pinkte wel een traantje weg.
Het was echt een droevige boel.

haha ik schrok me de pleurus bij die scene , een vriend van me die naast me zat die schrok niet omdat die het boek al gelezen had , maar hij schrik van de knars in het begin van de film als de film in werking word gesteld , dus nu stonden we quite maar 2 meisjes die naast ons zaten waren ook aan het snotteren hoor

Nikon D60 - 18-200 Nikkor

Vond het een erg goeie film. Het eind was inderdaad erg droevig en zielig.

Offline Anneke
Ik vind deel 6 echt de minste van de serie films.
Bah, bah en nog eens bah.
Heel veel leuke personages die bijna niet te zien waren, raar begin, slecht einde en te weinig inhoud.
Hoe durven ze dit zo uit te brengen.

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Citaat van: Anneke link: /forum/1/5382/241199 op: 20-07-2009 16:40:56

Ik vind deel 6 echt de minste van de serie films.
Bah, bah en nog eens bah.
Heel veel leuke personages die bijna niet te zien waren, raar begin, slecht einde en te weinig inhoud.
Hoe durven ze dit zo uit te brengen.

ik vond het wel een leuke film

maar Toon spoiler

Dont regret anything you do, because in the end it makes you who you are.

Ik vond het een hele goede film
maar Toon spoiler
Maar nogmaals... een erg goede film. (de beste film van de potter-series.)

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

volgende week maandag gaan kijken naar suske
en wiske 
hopen dat het de moeite word

Vinden jullie Harry Potter echt zo'n goede film?
Nja hij was mooi, maar ik mis echt de spanning in dit verhaal zoals in de andere delen.

Helaas was dit een uit leg verhaal en Harry Potter 7A zal het ook worden..

Qua effecten en decor enz. was dit absoluut de beste. Ik miste wel wat stukken, en sommige scene's liepen vreemd over. Maar dit was zeker de beste en dramatische film. Vooral het stuk op het eiland met het toverdrank greep me erg aan.

http://www.sevendays.nl/xquiz/?quiz_id=596 Stem A.U.B voor mij

Pagina: 6 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·29·30·31 >>