Forum: Algemeen Film-topic

Pagina: 27 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·22·23·24·25·26·27·28·29·30·31 >>

Je hebt gelijk hoor Stefan. En de rede waarom ze dit doen? Downloaden is enorm populair, en om toch nog bezoekers naar de bioscopen te trekken is 3D een goede manier.

Deze film is nu ook weer een tijdje uit en ik ben er afgelopen vrijdag heen gegaan. Het verhaal boeit en de actie spettert er vanaf. Met Liam Neeson, Ralph Fiennes en Bill Nighy als goden kan een film alleen maar goed zijn. Ik vind het alleen wel jammer, hoe ze sommige Griekse mythen verkrachten door ze helemaal om te buigen naar hun verhaal. Maar voor de rest is deze film echt aan te raden.

Offline Petra
Gisteren American Pie; the Reuniun  gezien, erg leuk!
Weer aardig wat American Pie humor in, gevloek, getier, bloot, drank, drugs. Maar heb toch weer onwijs gelachen.

Net terug van "the Avengers".

Ik lees de stripboeken van Marvel tottaal niet, ook heb ik Iron Man, the Hulk en Captain America niet gezien. Thor heb ik dan weer wel gezien maar pas na ik bepaald had dat ik zou gaan, dus die films hadden geen invloed op mijn keuze om te gaan. De trailers hebben mij gelokt en ik heb toch een uitstekende film gezien. Het bevat de beloofde actie die te zien is in de trailer maar ook nog een toefje humor. Mensen die van plan zijn te gaan zeker doen het is de moeite waard. Al vond ik persoonlijk het 3D geen meerwaarde hebben.

wanneer leren mensen eens dat Bioscoop 3D geen pretpark (3D/4D) is

Citaat van: DarkRaver link: /forum/1/5382/664161 op: 29-04-2012 14:24:29

Hier ben ik het zo mee eens!

Bioscoop 3D is voornamelijk diepte. Een 3D film waar "iets uit het beeld" komt zal (bijna) altijd een animatiefilm zijn.
Als je 1,5-2 uur naar een 3D film zou kijken met om de 10 seconde iets uit het beeld, dan zou je aan het eind van de voorstelling echt barstende koppijn hebben. Dit hebben sommige mensen nu al. Kan je nagaan!

3D (die dimensionaal) kan dus ook worden uitgedrukt in diepte.

Ik ben gisteren ook naar 'The Avengers' geweest.In 3D. Het is echt een geweldige film. Ik kan serieus niet wachten tot 'The Avengers 2'.

Citaat van: DarkRaver link: /forum/1/5382/664161 op: 29-04-2012 14:24:29

Mocht dit naar mijn bericht er boven weizen wil ik even iets zeggen. Ik had al na mijn eerste 3D film in de Bios door dat het tottaal anders is. Bij The Avengers vond ik het niet zo opvallend merkte er niets van.

Citaat van: RCT3BROSS link: /forum/1/5382/664686 op: 02-05-2012 15:15:41

Mocht dit naar mijn bericht er boven weizen wil ik even iets zeggen. Ik had al na mijn eerste 3D film in de Bios door dat het tottaal anders is. Bij The Avengers vond ik het niet zo opvallend merkte er niets van.

Het was opzich algemeen. maar ik weet niet welk 3D systeem jullie bioscoop heeft en of de instelling goed is. want ik zag bij mij op 't werk bij REALD 3D systeem echt wel een verschil

Citaat The Walt Disney Studios heeft bekend gemaakt dat de sequel op Captain America: The First Avenger op 4 april 2014 verschijnt. Waarschijnlijk betekent dit dat we Captain America 2 in Nederland vanaf 3 april in de bioscoop zien. Hieronder het officiële bericht van Walt Disney, waarin ook staat dat de film verder gaat waar The Avengers stopt, en een nieuwe shot van Caps uit The Avengers.

The Walt Disney Studios has announced a release date for Marvel Studios’ sequel to the blockbuster Captain America: The First Avenger on April 4, 2014. The second installment will pick-up where the highly anticipated Marvel’s The Avengers (May 4, 2012) leaves off, as Steve Rogers continues his affiliation with Nick Fury and S.H.I.E.L.D and struggles to embrace his role in the modern world.

Enkele dagen geleden zei producent Kevin Feige al dat we in de tweede Captain America film S.H.I.E.L.D personages zouden gaan terugzien. De regisseurs George Nolfi (The Adjustment Bureau, 2011), F. Gary Gray (The Italian Job, 2003) en het duo Anthony en Joseph Russo, (You, Me and Dupree, 2006) zouden in de running zijn voor de regie.

Na The Avengers verschijnen de volgende Marvel Studios films: Iron Man 3 op 3 mei 2013, Thor 2 op 15 november 2013 en nu dus Captain America 2 op 3 april 2014. Op 16 mei 2014 moet nog een film volgen.

Bron: http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25545

Dit vind ik toch wel een zeer interessant bericht.
Vervolgen op Iron Man, Captain America en Thor. Die andere film zal wel Avengers 2 zijn denk ik... hoop ik.
Edit: Ik lees net dat Mark Ruffalo (hulk) getekend heeft voor 6 marvel films, dus we kunnen blijkbaar nog veel hulk-films verwachten. Ik lees ook dat Disney heeft bevestigt dat er een Avengers 2 gaat komen. (Al verwacht ik nog wel meerdere delen...)

Vind het toch wel apart dat Disney de personages/film rechten heeft overgenomen van Paramount. Nouja, ze blijven toch wel even goed.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Denk dat de Hulk nog zijn eigen film krijgt en verschijnt in bvb Captain America 2, Iron Man 3 en wellicht Thor 2. Zet Avengers 2 er bij en je zit op 5 films al. Ben benieuwt heb laatst nog de 5 films voor de Avengers gekeken vind het echt leuke films. Ben benieuwt naar de vervolgen. Kijken of Disney ook zo goed naar de Avengers 2 kunnen werken als ze bij Paramount deden bij 1.

Ik weet in ieder geval nog dat er een film gaat komen over Ant-man (een superheld die in het begin van de strips bij de Avengers zat).

Ook komen er nog een Avengers 2 en 3.
Voor de rest is alles wat DVHmark zegt waar.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Ralph Fiennes... leuk dat hij mee doet in de nieuwe Bond film.
Ben benieuwd naar de film.

Toen ik die vent van het vuur op de achtergrond vandaan zag lopen moest ik om de een of andere reden aan de Heath Ledger-Joker denken.

Verder vind ik het echt supercool dat Ralph Fiennes in James Bond gaat spelen. Zijn rol word echter niet bekend gemaakt door de trailer. Ben benieuwd.

Offline Edge82
Citaat van: Snape77 link: /forum/1/5382/668993 op: 22-05-2012 21:12:57

Verder vind ik het echt supercool dat Ralph Fiennes in James Bond gaat spelen. Zijn rol word echter niet bekend gemaakt door de trailer. Ben benieuwd.

Volgens mij speelt ie iemand van de CIA dacht ik ergens te hebben gelezen.

The Hulk zal in Iron man 3 spelen en ook in een nieuwe Hulk film, de geruchten zijn dat met Robert Downey Jr niet in Iron man 3 wilde hebben maar dat lijkt me sterk.OOk de acteur die Thor speelde had geen zin in een tweede film dus zouden op zoek moeten gaan naar een andere acteur.Maar goed waren geruchten.

Captian America 2 zit ik niet op te wachten vond 1 de slechtste van de Marvel reeks die we hebben gehad laatste tijd, heb liever een Hawk Eye film.

Best in the world

Citaat van: Edge82 link: /forum/1/5382/672408 op: 02-06-2012 06:48:04

Volgens mij speelt ie iemand van de CIA dacht ik ergens te hebben gelezen.

The Hulk zal in Iron man 3 spelen en ook in een nieuwe Hulk film, de geruchten zijn dat met Robert Downey Jr niet in Iron man 3 wilde hebben maar dat lijkt me sterk.OOk de acteur die Thor speelde had geen zin in een tweede film dus zouden op zoek moeten gaan naar een andere acteur.Maar goed waren geruchten.

Captian America 2 zit ik niet op te wachten vond 1 de slechtste van de Marvel reeks die we hebben gehad laatste tijd, heb liever een Hawk Eye film.

Die geruchten zijn echt niet waar, denk ik.
Ze vinden het juist erg leuk om die rollen te spelen dus ik zie geen reden om te denken dat ze niet terug willen keren.

Voor Robert Downey Jr in Iron man 3 volgens Wikipedia:
Robert Downey, Jr. reprises his role as Tony Stark

en...
Citaat We weten al het één en ander over Iron Man 3. Shane Black regisseert de film met een cast bestaande uit o.a Robert Downey, Jr., Gwyneth Paltrow, Don Cheadle, Ben Kingsley, Guy Pearce, James Badge Dale en Rebecca Hall. Hier komt nu een nieuwtje bij.

Het gaat over een gloednieuw Iron Man pak. De rood-wit-blauwe 'Iron Patriot' uitdossing zal in de film voorkomen, maar het is nog onbekend wie het zal gaan dragen. Het komt voor in Marvels ‘Secret Invasion’ verhaallijn en werd daarin gedragen door Norman Osborn. Het pak reflecteerde zowel Iron Man als Captain America. Gezien het feit dat Osborn onder Sony valt, zal hij niet in Iron Man 3 te zien zijn en zal de Iron Patriot dus door iemand anders gedragen worden. Hieronder een stiekem genomen foto van het pak:

Iron Man 3 staat gepland voor 24 april 2013.

Ik ga ervan uit dat dit rood-wit-blauwe pak voor Captain America is.

En dit over Thor 2:
Citaat Een van de weinige dingen die we hebben gehoord over Thor 2 is dat regisseur Alan Taylor plan heeft gevat een volledig nieuw Asgard te maken. Daarnaast is bevestigt dat Natalie Portman wederom als Jane Foster te zien zal zijn, en Loki (Tom Hiddleston) ook weer te zien is. Daarnaast is er het sterke gerucht dat Mads Mikkelsen een slechterik zal spelen.

Nu vertelt Marvel-baas Kevin Feige over het vervolg: er zal een "major new villain" in te zien zijn. Op de vraag of Thanos die zo'n grote rol speelde in The Avengers die slechterik zal zijn, antwoordde hij het volgende.

"No future, furue. But there will be a major new villain. A major, major new antagonist..."

Verder krijgen we een stuk minder mooi Asgard te zien. "We’re going to see the other side of Asgard. It’s not all polished and golden in this film. And the events of Avengers will have affected Thor for sure. His relationship with Loki will continue to evolve, and the biggest part is Natalie and Thor returning with Jane Foster," vertelt Feige.

De film draait vanaf 15 november 2013 in de bioscopen.

En hier is te lezen dat Chris Hemsworth wel terug keert:
Citaat Volgende week zal Thors Mjölnir weer flink wat schade aanrichten in het grootse superheldenspektakel The Avengers. Als het team superhelden de strijd met Loki en zijn "manschappen" heeft gestreden, dan moeten de fans wachten tot 2013 voor de volgende Marvel avonturen. Ook Thor keert dan terug voor een nieuw avontuur. De website /Film sprak hoofdrolspeler Chris Hemsworth over de sequel.

Hemsworth zegt het script al te hebben gelezen en dat hij regisseur Alan Taylor, bekend van de tv-serie Game of Thrones, al ontmoet heeft:

I have read a script and we start shooting in August. I met with Alan Taylor a couple of months ago and Natalie Portman and I and Alan and a couple of Marvel guys and it was hugely exciting. Ken [Branagh] did such a wonderful job and, with scheduling or what have you, he didn’t end up doing this one, but I’m a big fan of the GAME OF THRONES series, which is Alan’s latest work, and I think that is what’s exciting about the second one: making it sort of more tangible and having a more organic feel to Asgard and that world. I think the science fiction element to THOR… the danger is it falls a little bit into the world of it’s “tough to throw a light to.” I think of big waterfalls and mountains and a Viking influence, where the Norse mythology kind of grew from. Having that in Asgard is going to make it all the more special and that’s what Alan wants to bring to it. I think that would be the new aspect to this one.

Tegenover Collider vertelt Marvel baas Kevin Feige ook e.e.a. over de superheldenfilm, die vanaf 14 november 2013 in de Nederlandse bioscoop te zien is:

[Thor's maturity] is sort of the crux of the whole sequel and it’s what Hemsworth is most excited about diving into, and it’s what is the heart of story; it’s Thor and Jane, to continue that dynamic. Really they were only together for three days, and do they love each other? Do they like each other? Do they know each other? We’re acknowledging that that love story in the first movie was sort of a quick crush, essentially, over the course of three quick days in the middle of the desert. And [the heart of the movie is also] the relationship between Thor and Odin, which does change drastically as it did over the course of the first movie, and picks up and continues from there.

Veel informatie... interessant en hoort natuurlijk hier.

Er zijn trouwens ook plannen om "Ant-Man" op te gaan nemen.

Ik heb zojuist "Snow white and the Huntsman" gezien, dus ik zal even zeggen wat ik er van vond:
Het is een totaal andere versie van Sneeuwwitje dan dat je je van vroeger herrinert. Aan de ene kant klinkt dat logisch, maar Alice in Wonderland uit 2010 had nog wat weg van de tekenfilm van vroeger. Deze film is echt compleet anders, op een paar kleine details na. Maar het verstoord de beleving niet, de film is als nog heel gaaf om te zien en je wordt in het begin gelijk mee het verhaal "ingezogen". Een nadeel is dat sommige stukken wat langdradig zijn, maar door de andere wel gave delen kan je dat de film gelijk vergeven (de locatie's zijn super, de special effects zijn echt uitstekend, acteurs doen het goed, etc.). Het is niet een film die ik echt vaak zou kijken, maar de film is zeker een aanrader om een keer te zien.

Nieuws over Jurassic Park 4.
Citaat
'Jurassic Park 4 komt dichterbij'

AMSTERDAM - De vierde Jurassic Park-film lijkt dichterbij te komen, nu filmmaatschappij Universal twee schrijvers heeft ingehuurd om een script samen te stellen.
Dat schrijft Deadline.

De schrijvers van Rise of the Planet of the Apes, Amanda Silver en Rick Jaffa, zouden de dinosaurussen wederom tot leven moeten wekken.

Eerder werd reeds bekend dat Steven Spielberg niet de regie zou overnemen, maar dat zijn productiepartner Kathleen Kennedy wel betrokken is bij de vierde film in de Jurassic Park-reeks.

De Jurassic Park-films vinden hun oorsprong in het fictieve verhaal over een pretpark waarin tot leven gewekte dinosaurussen een levensgevaarlijke attractie vormen.

Bron: Nu.nl

Goed nieuws.
Ik had een tijdje geleden wel gelezen dat Steven Spielberg de producent gaat worden dacht ik... wel betrokken met het maken van de film.

Ik ben gisteren naar 'The Dark Knight Rises' geweest. Ik vond het echt een heel erg goede film. Tot het einde zat ik op het puntje van m'n stoel. Christopher Nolan heeft goed werk verricht met deze epische conclusie van de Batman-trilogie.

Ik wil ook nog even iets anders kwijt over de film, maar omdat dat te veel over de inhoud van de film zegt heb ik dat in een spoiler gezet.  (Verraad een gedeelte van het einde van de film)
Toon spoiler

En dan toch nog even de trailer d'r bij

Pagina: 27 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·22·23·24·25·26·27·28·29·30·31 >>