Forum: Algemeen Film-topic

Pagina: 26 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·21·22·23·24·25·26·27·28·29·30·31 >>

Op de trailer afgaande was het verhaal van de eerste film beter verzonnen, dit slaat nergens op, kwa verhaal: Vampiers?! Nah, ik ga hem toch wel bekijken 

Offline arendo
Citaat van: Donald D link: /forum/1/5382/610101 op: 08-10-2011 20:18:55

Op de trailer afgaande was het verhaal van de eerste film beter verzonnen, dit slaat nergens op, kwa verhaal: Vampiers?! Nah, ik ga hem toch wel bekijken 

Die vampiers zijn geloof ik zombies

Heb de eerste niet gezien en hoef deze ook niet te zien, ga wel kijken als ze eens normale taal uit gaan slaan.

De jeugd vloekt teveel, ja vind je het gek met zo een voorbeeld. 

Nitro jonguh .
Ik heb hier echt al lang op gewacht eindelijk de teaser .
Dus de film zou gaan tussen de dorpen schijndel en maaskantje die ruzie hebben .
Ze gaan racen wie er verliest mag nooit meer in het andere dorp komen .
Ze zitten weer eens in de bank en een hoge pief van den haag komt ze om een gunst vragen . Er is een metheor neergestort die mensen muteert en die moeten ze gaan kapotmaken . In een woord LACHEN .
Dit is wat ik van de teaser kan afleiden 

www.bobfans.be

Het niveau is weer enorm hoog hoor.  :tongue:
Daarom kijk ik er ook naar uit. 

New kids nitro zalige film ,de bekendere cinema zalen zullen je paspoort vragen ter controle hint hint  Tenminste als ze door hebben dat je -16bent.

www.bobfans.be

Ik ben vandaag naar Nova Zembla geweest.
Leuke film maar als je voor het 3d gaat ga dan naar Kuifje.
Bij Nova Zembla was dat niet super bij Kuifje juist wel.
Daar luikt het alsof er ook vanalles op je valt enzo.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Ja Hoor!!! Daar is de trailer van de Hobbit! (Dit speelt zich af voor het verhaal van de Lord of the Rings.)

De trailer van de Hobbit is online, hij komt 14 December 2012 in de bioscoop.

Ben zeer benieuwd, helaas duurt het nog wel even.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Ik hoorde vandaag pas dat er nog 2 “Lord of the Rings“ films kwamen, en dat vind ik echt super. Alleen is het wachten inderdaad vervelend.

Offline Weeke
Ben vandaag naar Dolfje Weerwolfje geweest, erg leuke film!
Had alle boeken al gelezen, en ze zijn gelukkig nauwelijks ervan afgeweken.

Wat ik wel jammer vond, was dat sommige stukken (film en muziek) bijna letterlijk uit andere films komen!
Het begin lijkt sprekend op het begin van Harry Potter, en de muziek op het eind lijkt op die van Alice in Wonderland (de nieuwste film)
Natuurlijk is dat verder niet heel erg, zeker niet voor de kinderen waarvoor de film bedoeld is

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Net terug van de bios voor Star Wars Episode 1: the Phantom Menace in 3D. Moet zeggen niet compleet wat ik verwachten van Star Wars in 3D maar was toch wel het geld waart. Het heeft mij niet geheel de zin gegeven voor Episode 2 in 3D te gaan zien gelukkig heb ik daar nog wel even de tijd voor om te beslissen.

Maar er is nog een interessante film die voorbij komt dit jaar: Snow White and the Huntsman. Deze is van de makers van de nieuwe Alice in Wonderland die ik toch best mooi vond en de trailer is ook niet echt verkeert.
Trailer:

[sup](random Youtube filmpje)[/sup]

Offline Hanna
Kom net van de bioscoop. Naar "Puss In Boots" gaan kijken. Echt een aanrader! Ge-wel-dige soundtrack (misschien omdat de film wordt afgesloten met een nummer van Lady Gaga :buig: ) ook!

29 december!

Het was me nieteens opgevallen dat er een nummer van lady gaga in zit?

Edit: oh, ik weet het al

Moderator
Beetje laat om het te melden misschien. Maar de Muppets film is écht een aanrader voor iedereen die de Muppets een warm hart toedraagt. Ze zijn terug.En hoe!

Ik zou ook wel naar Star Wars willen maar de enige persoon die dat leuk vind is al geweest.
Is er iemand die met me mee wil??

Zonet is de Avengers trailer online geplaatst. Als je iets van stripboeken af weet, zegt deze trailer genoeg

Dames en Heren!!!
Hij komt weer in de bioscoop, Oscar klasieker Titanic.
4 april in 3d!!

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Citaat van: kevinjpg link: /forum/1/5382/651047 op: 29-02-2012 23:13:58

Zonet is de Avengers trailer online geplaatst. Als je iets van stripboeken af weet, zegt deze trailer genoeg

Dankje voor de link... Ik wil hier zeker naartoe.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Weeke
Citaat van: TheTimvk link: /forum/1/5382/654813 op: 18-03-2012 10:25:46

Dames en Heren!!!
Hij komt weer in de bioscoop, Oscar klasieker Titanic.
4 april in 3d!!

Zoals jij inmiddels al weet, vind ik het echt onzin om deze film (en ook andere) opnieuw uit te brengen in 3D!

Wat voor een toevoeging geeft 3D nou aan zo'n film, daar is hij toch ook helemaal niet voor gemaakt! Ik vind Titanic werkelijk een prachtige film, mag van mij best nog eens in de bios komen hoor. Het is het 3D gedeelte waar ik problemen mee heb, want waar in de film kun je in 's hemelsnaam mooie 3D effecten toevoegen? Eerder dit jaar is Star Wars - Episode I opnieuw in de bioscopen gekomen, ook in 3D. Star Wars vind ik echt een top filmserie, dus toen ben ik ook naar de 3D versie gegaan. Voor mij was dat echt de eerste en de laatste keer dat ik opnieuw uitgebrachte film in 3D heb gekeken.

Naast het feit dat de film opnieuw wordt uitgebracht, wat ik helemaal niet erg vind, is de toegevoegde waarde van 3D. Ik heb Harry Potter 7 part 2 in 3D gezien, daar zat één echt 3D effect in, niet eens spectaculair. Ik heb Alice in Wonderland (de nieuwe versie) in 3D gezien, daar voegde het ook niet heel erg veel toe. Deze twee, vooral de tweede, zijn gemaakt met de gedachte dat het ook in 3D komt, Titanic niet, ook Star Wars niet. Als de films die met de kennis dat het ook in 3D komt al niet spectaculair zijn, hoe kan het 3D effect bij deze, die daar helemaal niet voor gemaakt zijn dan wel zoveel toegevoegde waarde hebben!

Zo, ik heb mijn zegje weer gedaan, ik vind het opnieuw uitbrengen van films in 3D onzin! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik een hekel heb aan 3D. Er zijn een aantal mooie films (Avatar bijvoorbeeld) die met 3D gewoon prachtig waren! Ik kan gewoon niet begrijpen hoe een film die al prachtig is met 3D beter kan worden... Maarja, dat is mijn mening, ik heb al gelezen dat vele anderen (geen zintuigers!) het daar niet mee eens zijn. Ik ben benieuwd naar de recensies, maar ik verwacht er niet veel van.

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Ik heb het idee als of er mensen zijn die met 3D het kenmerk "uit het scherm" verwachten. Dit is niet de definitie van 3D. De derde dimensie staat voor de diepte, wat je ook bij de huidige 3D films heb. En ik kan het mis hebben uiteraard, dus niemand hoeft zich aangevallen te voelen verder, maar ik wilde dit toch even kwijt. Maar het kan ook zijn omdat de 3D films die ik heb gezien ook voor het 3D gemaakt zijn (pirates 4, harry potter 7.2, etc.), en nog geen opnieuw uitgebrachte film.

Pagina: 26 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·21·22·23·24·25·26·27·28·29·30·31 >>