Forum: Algemeen Film-topic

Pagina: 25 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·30·31 >>

Citaat van: TomH91 link: /forum/1/5382/569026 op: 15-06-2011 15:20:00

In 2012 moet er één film in de bioscoop zijn: http://www.starwars.com/movies/saga/announce3d/index.html

Sta-Sta-Star Wa-Wa-Wars in Dr-Dr-3D. Sorry voor het stotteren. Ben een oud Star Wars fan en heb natuurlijk alle 7 de delen gezien (Ja ook de clone wars. ). Maar dat maakt even niet uit. Ik ben benieuwt naar de Star Wars Saga in 3D denk dat er dan wel wat scènes extra mooi worden zoals: De pot-race in deel 1 of the battle of heroes in deel 3 maar ook natuurlijk het eind gevecht Darth Vader tegen Luke. Ach alleen als je de films gezien heb weet je welke ik bedoel. Dus vingers gekruist voor Star Wars 3D.

Offline Anneke
Ik ben niet echt heel blij met 3d. Na een tijdje zie ik het echt niet meer, maar bij Star Wars kan het wel gaaf zijn. Was eigenlijk niet verbaasd van dit nieuws. Lucas zal wel weer geld nodig hebben.
Waarschijnlijk ga ik wel kijken tegen die tijd. Al is het alleen maar om ze weer eens op groot doek te zien.

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Het is lucas te toen voor het geld .
waarom zou hij anders clone wars gemaakt hebben .
Zijn bedoeling is jong en oud terug gek te maken van star wars .
En nu het nieuwe tijdperk 3d daarbij neemt hij de kans voor nog meer jongere fans kennis te laten maken met the star wars sagga .

www.bobfans.be

Vanaf nu dinsdag te zien in de bioscoop TRANSFORMERS: DARK OF THE MOON 3D (OV)

De Autobots Bumblebee, Ratchet, Ironhide en Sideswipe, onder leiding van Optimus Prime, zijn terug in actie en moeten het weer opnemen tegen de kwaadaardige Decepticons. De Decepticons willen koste wat het kost revanche op de strijd, die ze een tijd terug verloren. De Autobots en Decepticons komen echter midden in een ruimtestrijd tussen de Verenigde Staten en Rusland in te zitten. In deze strijd krijgen de Autobots wederom hulp van oude vriend Sam Witwicky (Shia LaBeouf).

Beleef een film alsof je er zelf in meespeelt

[sup]regie[/sup]
[sub]Michael Bay[/sub]

[sup]cast[/sup]
[sub]Shia LaBeouf, Rosie Huntington-Whiteley, Josh Duhamel, John Malkovich[/sub]

[sup]genre[/sup]
[sub]Actie Science Fiction[/sub]

[sup]specials[/sup]

filmlengte
153 minuten zonder voorprogramma en eventuele pauze

kijkwijzer
vanaf 12 jaar, 10 en 11 jarige onder begeleiding van ouder(s) of verzorger(s), geweld  

CARS 2 3D&2D (OV&NL)

In Cars 2 steken super race-auto Bliksem McQueen en zijn beste vriend Takel de grote oceaan over om te racen tijdens de allereerste Grand Prix in de wereld

De race moet bepalen wie de snelste raceauto ter wereld is. Maar de weg naar succes blijkt boordevol valkuilen, omleidingen en hilarische verrassingen te zitten, wanneer Takel in een internationaal spionnenavontuur verzeild raakt.

Takel bevindt zich met het ene wiel in de belangrijke race van Bliksem McQueen en met het andere wiel in een super geheime spionagemissie. Hij komt in een explosieve achtervolging terecht wat hem dwars door de straten van Japan en Europa leidt.

Naast de bliksemsnelle actie is er in Cars 2 een kleurrijke nieuwe auto-cast toegevoegd bestaande uit onder andere geheime agenten, gevaarlijke boeven en internationale race concurrenten.

John Lasseter keert terug in de bestuurdersstoel en regisseert het nieuwe vervolg op Cars (Winnaar Golden Globe® in 2006). Cars 2 wordt mede-geregisseerd door Brad Lewis (producent van de Oscar® winnende film Ratatouille) ze worden bijgestaan door visuele effecten expert Denise Ream (co-producent Up; eind-producent visuele effecten Star Wars:Episode III-Reveng of the Sith).

[sup]regie[/sup]
John Lasseter[sub]
[/sub]
cast
-

[sup]genre[/sup]
[sub]Animatie Komedie Avontuur Familiefilm[/sub]

specials

filmlengte
112 minuten zonder voorprogramma en eventuele pauze

kijkwijzer
alle leeftijden  

HARRY POTTER MARATHON 7.1 EN 7.2 (OV)

Als eerste de allerlaatste Harry Potter zien,
Eerst deel 7.1 (2D) en om 23:59 uur deel 7.2 (3D).

Alle fans zitten er al lang op te wachten: de allerlaatste Harry Potter film… Wil jij er als eerste bij zijn? En ook je geheugen even opfrissen door Deathly Hallows Part 1 nog een keer te zien?

Deel 1 (in 2D) begint met Harry, Ron en Hermelien, die aan een levensgevaarlijke missie beginnen om het geheim achter Voldemorts onsterfelijkheid: 'e Gruzielementen' te vinden en te vernietigen. De drie vrienden zijn nu aan hun lot overgelaten zonder de begeleiding van hun professors en de bescherming van Professor Perkamentus. Ze moeten nu meer dan ooit op elkaar vertrouwen maar er zijn Duistere Krachten onder hen die hen uit elkaar dreigen te drijven.

In deel 2 (in 3D) - het aller allerlaatste deel van de Harry Pottercyclus - barst de strijd pas echt los tussen de goede en kwade krachten binnen de tovenaarswereld. Niemand is nog veilig en niets is meer wat het ooit was. Harry Potter komt steeds dichterbij de allesbeslissende confrontatie met de Heer van het Duister en zal als Uitverkorene misschien wel het ultieme offer moeten brengen. Het einde nadert. Dit is het slot. Met natuurlijk Daniel Radcliffe als Harry Potter, Rupert Grint als Ron Wemel en Emma Watson als Hermelien Griffel.

[sup]regie[/sup]
[sub]David Yates[/sub]

[sup]cast[/sup]
[sub]Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson, Helena Bonham Carter, Toby Jones, Bonnie Wright, Jim Broadbent, Miriam Margolyes[/sub]

[sup]genre[/sup]
[sub]Actie Avontuur Fantasie[/sub]

[sup]specials[/sup]
[sub]2D &   [/sub]

[sup]filmlengte[/sup]
[sub]286 minuten zonder voorprogramma en eventuele pauze[/sub]

[sup]Kijkwijzer[/sup]
[sub] vanaf 12 jaar, 10 en 11 jarige onder begeleiding van ouder(s) of verzorger(s), Angst, geweld  
[/sub]

Leuk die marathon, ik ga er heen

Ik kan niet wachten op de allerlaatste HP film
Mijn vrienden worden er gek van

+1

Ik kan niet wachten op transformers gaat echt een bangelijke film worden .

www.bobfans.be

Citaat van: delanopro link: /forum/1/5382/573803 op: 27-06-2011 22:32:33

Ik kan niet wachten op transformers gaat echt een bangelijke film worden .

Een bangelijke wat betekent dat? Ben benieuwd naar Transformers Dark of the Moon kan nu al niet wachten tot donderdag dan ga ik naar de bioscoop om hem in 3D te zien. De trailers en de 3D teaser Trailer, tijdens PotC4, hebben mij al helemaal klaar gemaakt voor de film.

Bangelijke is een zeer spanende en actie film dat je hem wel meerder keren wil zien.

Post Merge: 1309295353

Morgen is het zo ver 29juni transformers in belgie.

www.bobfans.be

Transformers is een zeer goede film!

Kreeg er heerlijke kippenvel van vond hem echt super gemaakt.

Ik ben blij dat deze digitaal is, aangezien we de pauze meteen na 1 uur en 15 minuten laten beginnen.

Met analoge film zit je weer met aktes, dan kan je zelf niet bepalen wanneer je de pauze wilt hebben. dan zit je gewoon met een bepaalde akte.
Hier deden we precies bij een scene wisseling dat net het moment kwam dat de hel los brak. heerlijk moment om een pauze te nemen

Vond pirates 4 geweldig, je zou echt niet denken dat hij zo lang duurt, zeker een aanrader!  

Citaat van: Donald D link: /forum/1/5382/575882 op: 02-07-2011 16:43:28

Vond pirates 3 geweldig, je zou echt niet denken dat hij zo lang duurt, zeker een aanrader! 

Bedoel je niet deel 4? (de nieuwste...)

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/1/5382/576017 op: 03-07-2011 11:36:28

Bedoel je niet deel 4? (de nieuwste...)
Oh ja, tuurlijk, gelijk even aangepast

Leuk berichtje over Pirates of the Caribbean 5:

Citaat Rob Marshalls Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides heeft in enkele weken tijd wereldwijd meer geld binnengeharkt dan dat het eerste deel destijds in totaal opleverde. In tegenstelling tot het origineel zijn de recensies dit keer echter niet al te best. Toch ligt het scenario voor deel 5 alweer enkele weken op tafel en Johnny Depp heeft inmiddels aangegeven dat hij zeker zal terugkeren om de rol van Jack Sparrow weer te gaan spelen.

Wat betreft de regie heeft Marshall in januari alweer een aanbod gekregen om ook Pirates of the Caribbean 5 te regisseren, maar Disney houdt een lijstje met namen achter de hand voor het geval de regisseur hier van af ziet. Op dit lijstje staan enkele bijzondere namen. Het gaat allereerst om Tim Burton. Als deze niet over te halen is komen Sam Raimi (Spider-Man 1-3), Shawn Levy (Night at the Museum), Chris Weitz (The Twilight Saga: New Moon, The Golden Compass) en Alfonso Cuaron (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban) in aanmerking.

Rob Marshall tekende dus nog steeds niet voor deel 5 en heeft daarbij vergevorderde plannen om samen met Depp te gaan werken aan The Thin Man. Disney houdt hier dus maar alvast rekening mee. De studio wilde Tim Burton eigenlijk al voor het vierde deel, maar daar had de regisseur geen trek in. Wellicht komt hij voor het vijfde deel wel aan het roer te staan om voor de zoveelste keer samen te werken met zijn goede vriend Depp.

Ben benieuwd... het is in ieder geval al vrij wel zeker dat er een deel 5 (en deel 6) gaat komen.
Ben ik natuurlijk erg blij om als Pirates-fan.

Nu maar afwachten wanneer ze weer beginnen met filmen en op de eerste trailers. (maar dat zal nog wel even duren...)

4 was echt geweldig idd!

'Beheerst u het perspectief?'

Dan hoop ik dat Alfonzo Cuaron gaat regiseren HP PoA was erg goed gemaakt!

+1

Citaat van: Fan of DVH link: /forum/1/5382/580151 op: 14-07-2011 12:23:57

Dan hoop ik dat Alfonzo Cuaron gaat regiseren HP PoA was erg goed gemaakt!

Hij zou inderdaad (ook) een goede regiseur hiervoor zijn, maar toch heb ik liever Tim Burton... Hoe hij Alice in Wonderland gemaakt heeft is gewoon geweldig dus daarom hoop ik dat hij Pirates 5 doet. (Hij heeft al erg veel samengewerkt met Depp.)

-

60 jaar Efteling in beeld, meest recente post: https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=15212.msg715499#msg715499

wwww.youtube.com/eftelingonline

Voor de liefhebbers van de eerste film van Sherlock Holmes, volgt in december deel 2

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline arendo
De trailer van new kids nitro is uit! 

Pagina: 25 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·30·31 >>