Forum: Algemeen Film-topic

Pagina: 22 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·17·18·19·20·21·22·23·24·25·26·27·29·30·31 >>

Het werd ook wel eens tijd dat er een eind aan de serie komt, want hij is in deel 3 al dood. (Jigsaw) Zou je er als 13 jarige naartoe mogen?

Fata Morgana, beslist geen luchtspiegeling

Citaat van: vhe-fan link: /forum/1/5382/485461 op: 21-12-2010 14:51:02

Het werd ook wel eens tijd dat er een eind aan de serie komt, want hij is in deel 3 al dood. (Jigsaw) Zou je er als 13 jarige naartoe mogen?

kijkwijzer

vanaf 16 jaar, 14 en 15 jarige onder begeleiding van ouder(s) of verzorger(s) toegestaan, legitimatie verplicht

Ik heb even een vraagje:
In België is er sinds 15 december een nieuwe vlaamse film op het witte doek.

Frits en Freddy

Ik ben van plan hem zelf te gaan kijken zo snel mogelijk.
Maar ik vraag me eigenlijk gewoon af of hij ook in Nederland te zien is.
Hij is wel vlaams gesproken (vele accenten) maar volgens mij kan dat geen kwaad.

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Nieuwe film, The green hornet.

edit:

Ik zie net op deze site (bij oktober) Dat er nog een 8ste deel van Saw komt. Dus saw 3d (deel 7) is niet de laatste. Komt er ooit een eind aan die film?

Fata Morgana, beslist geen luchtspiegeling

Saw 7 heeft ook weer een open eind, en volgens de filmdistribiteur zou er nog er nog een 8e deel komen.

Citaat van: Fotofreak link: /forum/1/5382/495945 op: 16-01-2011 22:41:11

Saw 7 heeft ook weer een open eind, en volgens de filmdistribiteur zou er nog er nog een 8e deel komen.

Vreemd volgens mijn broer die van dit soort films houd zouden ze de 7 zonde nemen dus 7 delen. Dit zou gezegd zijn door de makers van Saw.

Citaat van: DarkRaver link: /forum/1/5382/485503 op: 21-12-2010 17:48:29

kijkwijzer

vanaf 16 jaar, 14 en 15 jarige onder begeleiding van ouder(s) of verzorger(s) toegestaan, legitimatie verplicht

Ik weet niet waar jij die info vandaan haalt, maar zelfs vij pathe mag je echt niet onder de 16 naar binnen. En bij de bioscoop waar ik werk ook niet. Onder begeleiding schijnt ook verboden te zijn.

Onder begeleiding van ouder(s) of verzorger(s) is het sinds kort wel toegestaan om als 14/15 jarige naar binnen te mogen.

''e overheid heeft de bioscopen de mogelijkheid geboden om kinderen die één of twee jaar jonger zijn dan de leeftijdsgrens van 12 of 16 jaar onder begeleiding van hun eigen ouder of verzorger toe te laten tot een film met een 12 respectievelijk 16 leeftijdsclassificatie. Bioscopen zijn hiertoe echter niet verplicht.''

http://www.kijkwijzer.nl/pagina.php?id=52

Oh, ik lees het nu ook inderdaad op het portaal van de Nvb. Dan is dat gewoon iets wat wij niet hanteren als bioscoop.

Citaat van: Fotofreak link: /forum/1/5382/496129 op: 17-01-2011 15:35:20

Ik weet niet waar jij die info vandaan haalt, maar zelfs vij pathe mag je echt niet onder de 16 naar binnen. En bij de bioscoop waar ik werk ook niet. Onder begeleiding schijnt ook verboden te zijn.

Ik werk nu iets meer dan 3 jaar in de bioscoop. was voor mij ook even wennen toen ik de email kreeg dat ze toch naar binnen mochten

Citaat van: Fotofreak link: /forum/1/5382/496171 op: 17-01-2011 16:43:07

Oh, ik lees het nu ook inderdaad op het portaal van de Nvb. Dan is dat gewoon iets wat wij niet hanteren als bioscoop.

Opzich vind ik het juist de goede keuze dat 14 en 15 jarige als nog onder begeleiding mogen.
Soms vind ik de classificatie van een film erg over de top.
Let me in is totaal niet eng dus daar denk ik daar mogen ze wel in.
Maar helaas bij saw mogen ze dan ook erin. dat is eenmaal waar wij de keuze voor hebben gemaakt.
Trekt toch weer extra bezoekers naar de film

Vorige week trouwens met management team Tron gezien.

Zeer goede film en heel mooi in 3D. Laat de subwoofer maar lekker blazen (H)

De goede keuze vind ik ook echt afhangen van de film zelf. 14 en 15 jarigen naar Sint, daar kan ik nog inkomen. Maar Saw vind ik echt wel 16+. Uit commercieel oogpunt is het natuurlijk een verademing voor de bioscopen, maar ik ben wat dat betreft misschien iets te non-commercieel

Gisteren the green hornet IMAX 3D gezien bij Pathé schouwburgplein. Op zich wel een leuke film. IMAX was wel gaaf bij deze film, Goed afgesteld.

Ik hou van dit soort films, beetje humor, samen met actie. Maar voor velen een leuke wegkijker voor op de zondgavond.

Ik heb gelezen dat Twilight Eclipse en The Last Airbender genomineerd zijn voor slechtste film. The Golden Raspbarry Award.

'Beheerst u het perspectief?'

Is ook wel duidelijk waarom dat zo is. 

Trailer (first look) harry Poter and the Deathly Hallows Part 2

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

En nog een mooie poster van HP7-part 2

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Dit vind ik nou een goed, leuke, grappige en komische film.
Echt een aanrader!

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Ik heb echt enorm veel zin om de bios te bezoeken en naar HP: Part 2 te gaan! Ik kan echt niet wachten

+1

gisteren gezien, geniale film, geweldige animatie's, en de beste muziek die ik ooit gehoord heb in een film.
in een woord geweldig. en je kijkt je ogen uit. want de dames in die film hebben volgens mij een hekel aan kleren

trailer:

<b>Blog:</b> Veel bussen

Offline Michel
Citaat van: lmluiten link: /forum/1/5382/529549 op: 29-03-2011 18:36:51

Dit vind ik nou een goed, leuke, grappige en komische film.
Echt een aanrader!

Sorry dat ik het schrijf maar ik vind gooische vrouwen echt een vrouwenfilm, en ik denk dat er ook wel een ladiesnight ge-organiseert gaat worden in de nederlandse bioscopen, mijn film is het niet. Sorry, als ik naar het gooi wil stap ik de 1e perron richting Amsterdam uit bij Beeld en Geluid en ben ik beland in Blaricum 't Gooi dus en dan wel de The one and only.

Pagina: 22 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·17·18·19·20·21·22·23·24·25·26·27·29·30·31 >>