Forum: Algemeen Film-topic

Pagina: 16 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·11·12·13·14·15·16·17·18·19·20·21·29·30·31 >>

Cooooooooooooooooooool die wil ik echt zien.

[move] [/move]

fotograafje!!!

Zomeravonden 2011

Shrek was gewoon weer geweldig,

Heerlijk weer met de stem van eddy murphy
Leuk en goed einde van de reeks van Shrek!

3D vond ik bij shrek ook heel erg mooi, zeker een aanrader!

Het laatste deel van Shrek komt eraan getiteld Shrek Forever After. Hieronder kan je een nieuwe featurette bekijken van onze groene vriend.

Shrek (Mike Myers) is inmiddels een echte familieman geworden. Hij komt in contact met de gladde praatjesmaker Repelsteeltje waardoor hij tot zijn schrik terecht komt in een alternatieve versie van zijn wereld, Far Far Away. In deze wereld mag er gejaagd worden op Ogres en heeft hij Fiona (Cameron Diaz) nooit ontmoet. Aan hem de taak om zijn vertrouwde wereld weer terug te krijgen.

Offline Ruben
Harry Potter en de Relieken van de dood trailer (12+):

Offline Wes
Dit jaar ook weer een nieuwe Sinterklaasfilm genaamd 'Sinterklaas en het Pakjes Mysterie' en zal vanaf oktober in alle bioscopen te zien zijn.
Meer info: www.srsp.nl

''Liefde is als Sinterklaas! Je moet erin geloven, anders wordt het niets.''

Citaat van: Ruben link: /forum/1/5382/414944 op: 04-07-2010 02:09:14

Harry Potter en de Relieken van de dood trailer (12+):

Oeh, toch nog twee films. Tof!

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Wij hebben op t werk sinds gisteren, een heel nieuw 3d Systeem van RealD.

Citaat
Natuurlijk zien we in het dagelijks leven ook in drie dimensies: de wereld is niet zo plat als een dubbeltje maar heeft diepte. Wij kunnen diepte zien doordat onze ogen vanuit hun verschillende positie elk net iets uit een andere hoek zien. De verschillen in wat onze beide ogen zien zorgen ervoor, dat onze hersenen het driedimensionale beeld ervaren. Het zien in drie dimensies is redelijk complex. Beelden die veraf zijn zullen voor de ogen - die relatief dicht bij elkaar staan - weinig van elkaar verschillen, terwijl objecten die dichtbij zijn wel duidelijk verschillende beelden opleveren. Deze informatie - en nog veel meer - gebruiken onze hersenen om een beeld van de wereld om ons heen te vormen.

Om het effect van het zien van 3D te simuleren, werken 3D-films ook met twee verschillende beelden, voor elk oog één. Doordat deze beelden van elkaar verschillen, wordt de illusie van diepte gewekt. Omdat het verschil tussen de beelden met de afstand varieert, is het maken van een 3D-film ongelofelijk ingewikkeld. Als de suggestie een keer niet klopt, valt het 3D-kaartenhuis in duigen en is de illusie verbroken.

Wij maken gebruik van 2 Digitale projectoren. Die zijn in 1 apparaat gemaakt. Om het effect nog optimaler te krijgen.

De brillen kosten eenmaal 2 euro, en kan je zelf mee naar huisnemen om hem de volgende keer weer te gebruiken.

Als je eigen 3d brillen hebt, werken deze niet in onze bioscoop, aangezien onze projectors echt deze 3d brillen nodig heeft.

Hier voor is ok een speciaal Silverscreen opgehangen,  eze mag nooit aan geraakt worden of afgestoft worden.

Citaat van: DarkRaver link: /forum/1/5382/415221 op: 04-07-2010 15:26:50

Als je eigen 3d brillen hebt, werken deze niet in onze bioscoop, aangezien onze projectors echt deze 3d brillen nodig heeft.

Niet als je zoals ik zelf zo'n bril thuis hebt. Ik heb er niets voor betaald.. lag gewoon op een stoel in de bioscoop  
Ik probeerde deze bril trouwens gister in de Pandadroom, alleen daar wordt blijkbaar weer een andere 3D methode gebruikt.

Zojuist maar eens een DVDtje uit de kast gehaald: deze keer Poseidon (2006)

Verenigde Staten
Avontuur / Actie
99 minuten

geregisseerd door Wolfgang Petersen
met Josh Lucas, Kurt Russell en Jacinda Barrett

Op het gigantische, luxe cruiseschip Poseidon dat over de Noord Atlantische Oceaan vaart, is een schitterend feest begonnen om het nieuwe jaar in te luiden. Maar terwijl in de balzaal de champagneglazen worden geheven, is er op de officiersbrug groot alarm. Een reusachtige vloedgolf van wel dertig meter hoog stormt razendsnel op het schip af en kan niet meer ontweken worden. Met een kolossale kracht laat de golf het grote schip kapseizen, voordat het helemaal ondersteboven komt te liggen. Een groepje passagiers probeert zich vanuit de balzaal naar de oppervlakte te banen, dwars door de ingewanden van het schip en de vallende brokstukken, terwijl de Poseidon steeds verder zinkt.

--

Wat een fantastische film zeg! Het houdt je echt helemaal in je greep. Een mooie rampenfilm, die echt een aanrader is om eens te bekijken!

Met dank aan Moviemeter.nl!

Verzint eer gij met reageren begint

Poseidon is idd erg leuk!
Maar sommige oplossingen vind ik een beetje vergezocht, zoals dat ze dat luikje niet openkregen moest het kind naar boven komen om ze stuk voor stuk open te draaien

It's a kind of magic

Citaat van: 1jelle1 link: /forum/1/5382/424358 op: 19-07-2010 00:26:53

Poseidon is idd erg leuk!
Maar sommige oplossingen vind ik een beetje vergezocht, zoals dat ze dat luikje niet openkregen moest het kind naar boven komen om ze stuk voor stuk open te draaien

En dat het geen hand was van een kind, maar van een man. 

You gotta keep your head up, even the road is hard, never give up.

Citaat van: Bolderbast link: /forum/1/5382/424395 op: 19-07-2010 09:39:41

En dat het geen hand was van een kind, maar van een man. 

Dat vond ik dus ook, vrij groot uitgevallen, en toevallig dat er eentje een kettinkje omhad he ^^. Vanavond ga ik maar eens een poging doen tot het kijken van de andere Poseidon film: The Poseidon Adventure!

Die heb ik pas nog gezien toen hij op tv was. Ook goed maar de gewone vind ik mooier

Offline Vinnie
Wie heeft Dear John al gezien? Heerlijke, goede film! Toppertje! (je moet er wel van houden, sort of 'The Notebook'

Elke dag die je besteed aan je verleden gaat van je toekomst af - Wie is Marvin?

Tweet tweeeeeeeeeeeet tweeeeeeeeeeeeeeeet tweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

Moderator
Dit najaar in de bioscoop. Lijkt me echt hilarisch! Ga em zeker zien:

Dit.... Ramon... Dit is misschien wel het meest foute wat ik ooit in mijn leven hebt gezien...

Maar het lijkt me wel leuk!

Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!

Hahaha, dat lijkt me echt een gave film zeg. Heerlijk dit soort films! Die ga ik zeker op mijn verlanglijstje zetten

Citaat van: Vinnie link: /forum/1/5382/425189 op: 20-07-2010 19:01:45

Wie heeft Dear John al gezien? Heerlijke, goede film! Toppertje! (je moet er wel van houden, sort of 'The Notebook'

Eergisteren toevallig gezien. Niet vanaf het begin, ik heb denk ik een half uurtje gemist. Ik vond het ook een mooie film Alleen ik vond dat het einde wel meteen zo abrupt was..

Gister naar Inception geweest, enorm sterke film. Nolan flikt het hem weer.

Gisteren Superhero Movie en Scary Movie 2 gekeken.
Superhero Movie was best grappig, maar ik vond Scary Movie 2 tegen vallen.

You gotta keep your head up, even the road is hard, never give up.

Superhero movie is een leuke film om een keer te kijken. Bij de 2e keer kijken ging hij bij mij (helaas) al vervelen!

Vanavond stop ik 'Het regent gehaktballen'maar eens in de DVD-speler. IEmand deze al gezien?

Pagina: 16 van 31 (607 items)
<< 1·2·3·11·12·13·14·15·16·17·18·19·20·21·29·30·31 >>