Forum: Het vanalles en andere dingen vragentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 5 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·43·44·45 >>

Offline apple
heeft er iemand ervaring met een opname apparaat die zich gedraagt zoals de sprekende papagaai?

dus opnemen en meteen afspelen gevolgd door meteen weer opnemen en afspelen? is daar eventueel een computerprogramma voor? al heb ik liever een klein apparaatje.

of is er een (bij de bart smit hadden ze eerst de "talk talk voice recoder" aparaat te koop dat om te bouwen is zodat die dit doet?

Blog: pompidom

Offline Carlo
Citaat van: apple link: /forum/1/3071/166022 op: 29-01-2009 20:26:50

heeft er iemand ervaring met een opname apparaat die zich gedraagt zoals de sprekende papagaai?

dus opnemen en meteen afspelen gevolgd door meteen weer opnemen en afspelen? is daar eventueel een computerprogramma voor? al heb ik liever een klein apparaatje.

of is er een (bij de bart smit hadden ze eerst de "talk talk voice recoder" aparaat te koop dat om te bouwen is zodat die dit doet?

Bij Bart Smit heb ik zelfs al een balpen gezien met een mini-voicerecordertje.
Waar je maar liefst 10 seconden op kwijt kan!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Misschien een beetje een domme vraag maarr, hoe zet je iets tussen spoilertags >.< thanks

[ spoiler ] [ /spoiler ] (maar dan zonder spaties)

Citaat van: Kapitein Nemo link: /forum/1/3071/166926 op: 01-02-2009 20:35:36

[ spoiler ] [ /spoiler ] (maar dan zonder spaties)

Bedankt
Toon spoiler

Offline JKroon
Citaat van: apple link: /forum/1/3071/166022 op: 29-01-2009 20:26:50

Ik heb ooit een papegaai gehad die nasprak.
Volgens mij worden die nog steeds verkocht.

Dingen kosten niks meer, misschien dat je daar iets uit kunt halen

Offline Elske
Die je als 1e postte heb ik volgens mij nog laatst bij de Intertoys gezien

Offline Jop
Ik heb weer een vraagje:
Bestaat er een programma waar je je eige lettertyp mee kan maken?
Zo ja, waar kan ik die downloaden?

Alvast bedankt voor de hulp.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Kijk eens op  http://fontstruct.fontshop.com/  hier kan je online je eigen lettertype maken.

In een heel oud topic (dat levengevaarlijke gedoe over de python) had iemand het over een achtbaan in Belgë (geloof ik) waarbij net optijd op de noodstop gedrukt was, omdat er een deel van de baan was afgevallen.

Kan iemand mij misschien meer info geven over dit incident??

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Offline tiksen
Sorry voor topic omhoogschoppen;

Mijn vraag, hoe zorg je dat de HD functie werkt op youtube?
Als je filmt in HD hoe moet je het dan nabewerken ofzo?

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Offline JKroon
Het enige is in HD kwaliteit uploaden, 720p wellicht, dan coverteert YouTube het automatisch als ik me niet vergis.

Offline rdl
Heeft iemand ervaring met 'active24'? Er is op internet vanalles er over te vinden, maar niet altijd even betrouwbaar.
(http://www.active24.nl/)

Moderator
Active24 ken ik niet. Als je een goedkope hosting provider zoekt zou je eens kunnen kijken bij Webreus, die zijn wel goed. Enige nadeel is dat de servers niet altijd even snel zijn. Ikzelf gebruik Flexwebhosting. Toegegeven, ze zijn iets duurder, maar wel heel erg goed en snel.

Offline Houst
Citaat van: Wesleydp link: /forum/1/3071/169920 op: 11-02-2009 19:06:51

In een heel oud topic (dat levengevaarlijke gedoe over de python) had iemand het over een achtbaan in Belgë (geloof ik) waarbij net optijd op de noodstop gedrukt was, omdat er een deel van de baan was afgevallen.

Kan iemand mij misschien meer info geven over dit incident??
Dit zou ik ook graag willen weten!

Only for the feeling

Heeft iemand  specificaties van de "power shot" op de kermis. Ook wel de katapult genoemd.
Ik heb even zitten snuffelen op de pc, maar kan er niet veel over vinden.

Alleen dat je 65 meter in de lucht word geschoten. Maar hoeveel jij zelf dan over de kop draaid, hoe snel het gaat etc. kan ik nergens vinden.

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Van die powershot... Geen idee.

mijn vraag(je):
Ik ben aan het leren met (macromedia) dreamweaver 8 te werken. (met handboek uit de bib).
Maar weet iemand of ik hiermee ook simpele forums kan maken.. en zoja: waar ik een goede,duidelijke tutorial kan vinden. (of iemand van D5Z team die we wil helpen  )
Ik hoop een snelle reacitie want ik zit een beetje vast.
alvast bedankt.

vincent from tomcent

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Citaat van: basjuh91 link: /forum/1/3071/209293 op: 16-05-2009 22:23:06
Maar hoeveel jij zelf dan over de kop draaid, hoe snel het gaat etc. kan ik nergens vinden.

Maarr, dat wisselt ook steeds he Je ritje wordt door factoren iedere keer weer anders

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Citaat van: tomcent link: /forum/1/3071/209557 op: 17-05-2009 18:18:36

Van die powershot... Geen idee.

mijn vraag(je):
Ik ben aan het leren met (macromedia) dreamweaver 8 te werken. (met handboek uit de bib).
Maar weet iemand of ik hiermee ook simpele forums kan maken.. en zoja: waar ik een goede,duidelijke tutorial kan vinden. (of iemand van D5Z team die we wil helpen  )
Ik hoop een snelle reacitie want ik zit een beetje vast.
alvast bedankt.

vincent from tomcent

Met macromedia dreamweaver 8 kan je een forum maken ja.
Het is wel een boel script werk. Je moet verstand hebben van HTML , PHP & MySQL en Javascript

With Canon You Can Wat Je Met Nikon Nie Kon

Citaat van: Rdejong link: /forum/1/3071/210785 op: 20-05-2009 10:36:22

Met macromedia dreamweaver 8 kan je een forum maken ja.
Het is wel een boel script werk. Je moet verstand hebben van HTML , PHP & MySQL en Javascript

ow blij dat iemand toch een antwoord weet..
Ik ben nu aan het leren werken met (macromedia)dreamweaver 8 (met een cursus van versie 4) Maar ik wou weten of ik er dat achteraf als men website helemaal af is... of ik er dan ook simpele forummetjes kon opzetten. want dat kon ik niet vinden in de cursus...
Weet jij misschien een goede tutorial of weetikwat waar je er meer info over krijgt

alvast hartelijk merci
vincent from tomcent

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Pagina: 5 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·43·44·45 >>