Forum: Het vanalles en andere dingen vragentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 42 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·37·38·39·40·41·42·43·44·45 >>

Bestaat er een groot, populair, en goed forum over het Nederlands?

Je kunt me volgen op Instagram als: @vncnt96 (:

Heeft iemand ervaring met de webshop van de Avro? Is deze betrouwbaar en fijn?

-----

Andere vraag;
Wie weet een goede, betrouwbare online YouTube downloader?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat van: lmluiten link: /forum/1/3071/739229 op: 30-07-2013 17:52:27

Andere vraag;
Wie weet een goede, betrouwbare online YouTube downloader?

Keepvid.com werkt vrij goed. Als je alleen de audio nodig hebt werkt youtube-mp3.org uitstekend.

Citaat van: Snape77 link: /forum/1/3071/739605 op: 04-08-2013 19:09:38

Keepvid.com werkt vrij goed. Als je alleen de audio nodig hebt werkt youtube-mp3.org uitstekend.

Keepvid.com gebruik ik inderdaad, enige probleem is dat het geluid dan ietsje minder synchroon loopt na het downloaden...

Offline Pitco
Citaat van: lmluiten link: /forum/1/3071/739607 op: 04-08-2013 19:20:41

Keepvid.com gebruik ik inderdaad, enige probleem is dat het geluid dan ietsje minder synchroon loopt na het downloaden...

dvdvideosoft is ook een hele goede hiervoor. Uitstekende kwaliteit, en hebben vele andere handige programmatjes tot hun beschikking. Ook volledig gratis.

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Ik gebruik de YTD downloader daarmee kan je het bestand ook gelijk converteren.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Ik gebruik www.youtube.mp3.org. Enig probleem is dat je niet meer dan 15 bestanden in een half uur kunt downloaden.

Een vraagje van mijn kant: een tijdje geleden heb ik Minecraft voor op de computer gekocht. Ik heb alleen het probleem dat ik in mijn werelden verdwaal omdat ze zo groot zijn. Bestaat er een kaart van de wereld waar ik op dat moment ben en zo ja, hoe kan ik die dan te zien krijgen?

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Dat bestaat geloof ik niet, maar je kan wel een pad maken ofzo, of iig herkenningspunten neerzetten.

Als je naar Spotify.nl gaat, en dan met Facebook inlogt, heb je dan gewoon dat gratis account? Of moet je dan al betalen?

nee dat is dan gratis.

en voor degene die wil downloaden of converteren:
freemake video convert, werkt super en is heel makkelijk, gaat naar super veel extensies, en is ook nog makkelijk te doen.

Citaat van: themeparkfreak link: /forum/1/3071/740466 op: 15-08-2013 20:16:06

nee dat is dan gratis.

en voor degene die wil downloaden of converteren:
freemake video convert, werkt super en is heel makkelijk, gaat naar super veel extensies, en is ook nog makkelijk te doen.

Dankje!

Nog een vraagje;
Weet iemand een goede audio recorder waarmee je geluid op de pc kan opnemen (zodat het een MP3'tje wordt)? Bijvoorbeeld, je wilt een stukje van een radio uitzending (die op je PC speelt) opnemen. Dan kun je een audio recorder gebruiken.
Weet iemand er een? Ik had Freecorder, maar die doet het niet meer goed sinds de laatste update...

Kent iemand een functie op Excel 2010 waarmee je meerder cellen in een keer van afmeting kunt veranderen?

Laat maar, ik ben er zelf al achter

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Mijn homeknop van m'n iPhone 4 functioneert de laatste tijd wel-niet-wel-niet... Erg vervelend..
Wat kan ik eraan doen? Wat ik al geprobeerd heb is het opnieuw kalibreren, met de voice control, en cold reset. Maar geen verbetering.

Offline Tjomme
Citaat van: lmluiten link: /forum/1/3071/742149 op: 07-09-2013 12:01:53

Mijn homeknop van m'n iPhone 4 functioneert de laatste tijd wel-niet-wel-niet... Erg vervelend..
Wat kan ik eraan doen? Wat ik al geprobeerd heb is het opnieuw kalibreren, met de voice control, en cold reset. Maar geen verbetering.

Het kan natuurlijk ook een technisch defect zijn. Dat heb ik bij mijn Iphone 5 tenminste bij de uit/vergrendel knop. Ik weet niet hoe het precies bij de 4 zit, maar ik heb assistivetouch aangezet. Hiermee kun je via je touchscreen ook de thuisknop bedienen.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/1/3071/742646 op: 13-09-2013 14:06:04

Het kan natuurlijk ook een technisch defect zijn. Dat heb ik bij mijn Iphone 5 tenminste bij de uit/vergrendel knop. Ik weet niet hoe het precies bij de 4 zit, maar ik heb assistivetouch aangezet. Hiermee kun je via je touchscreen ook de thuisknop bedienen.

Dankje

Kun je alle cd's rippen?

Moderator
Om een thuiskopie te maken van een door jezelf gekochte CD mag je deze rippen. Maar niet alle cd's zijn gemakkelijk ripbaar. Er zijn er in de loop der jaren een aantal gemaakt met een beveiliging die niet zomaar te omzeilen was. Als je écht wil dan lukt het wel. Maar denk wel, het rippen om te kopiëren naar anderen of naar het internet is strafbaar, slechts een kopie voor eigen gebruik is toegestaan.

Offline Tjomme
Stel, Willem-Alexender en Maxima overlijden beide onverwachts, en Amalia is nog geen 18. Meestal geeft in dit geval Amalia, dan iemand "toestemming" om haar ambt tijdelijk te vervullen. Wie zou deze taak dan krijgen? Beatrix, Margiet, Constantijn?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Dat is het zelfde als in Belgie, dan wordt het de broer.
Meestal dan de oudste dat zou Friso zijn, maar wordt dan overgeschoven op Constantijn.
Of Amalia dan op haar 18e koningin wordt durf ik niet te zeggen.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Citaat van: Tjomme link: /forum/1/3071/745022 op: 07-10-2013 00:34:34

Stel, Willem-Alexender en Maxima overlijden beide onverwachts, en Amalia is nog geen 18. Meestal geeft in dit geval Amalia, dan iemand "toestemming" om haar ambt tijdelijk te vervullen. Wie zou deze taak dan krijgen? Beatrix, Margiet, Constantijn?

Als prinses Amalia voor haar 18e verjaardag koningin wordt, wordt koningin Máxima haar regentes. Mocht zij al zijn overleden, wordt prins Constantijn tijdelijk regent. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst maandag bekendgemaakt. Amalia wordt koningin bij overlijden of troonsafstand van koning Willem-Alexander.
Nederland heeft één keer een koningin-regentes gehad. Toen koning Willem III in 1890 overleed, was prinses Wilhelmina 10 jaar oud. Tot haar 18e verjaardag was haar moeder koningin Emma regentes. Op 31 augustus 1898, de 18e verjaardag van Wilhelmina, werd zij ingehuldigd als koningin.

Bron AD

Pagina: 42 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·37·38·39·40·41·42·43·44·45 >>