Forum: Het vanalles en andere dingen vragentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 30 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·25·26·27·28·29·30·31·32·33·34·35·43·44·45 >>

De gong uit Fata Morgana, vlak voordat het gordijn naar de Djinn word geopend?

Ik zit met een heeeeeel groot probleem. Ik heb toestraks, rond 9 uur mijn laptop laten vallen. Mijn kat zat in de gordijnen, dus ik denk ik ren zo snel mogelijk naar het gordijn, en pak m'n kat. Toen ik net wou rennen struikelde ik over de stekker van m'n laptop, toen schoof de laptop van de tafel af. Het resultaat: ik zie alleen een soort "inkt" vlekken, overal barsten, overal kleuren en lijnen, ik zie helemaal niets meer, alleen die raare vlekken etc. Het is een toshiba laptop.. Ik denk dat ik er niets meer aan kan doen, misschien weet iemand van jullie een oplossing?
(Sorry dat ik geen foto kon uploaden, dit is namelijk verstuurd via m'n iPad.)]

Offline Firezi
Nee, dan is je scherm echt kapot. Dat kan zelfs een machtige tovenaar niet meer verhelpen. Je zult dus echt 't scherm moeten laten vervangen helaas!

It's all in the name!

Citaat van: Aquanura link: /forum/1/3071/669890 op: 26-05-2012 09:51:54

Ik zit met een heeeeeel groot probleem. Ik heb toestraks, rond 9 uur mijn laptop laten vallen. Mijn kat zat in de gordijnen, dus ik denk ik ren zo snel mogelijk naar het gordijn, en pak m'n kat. Toen ik net wou rennen struikelde ik over de stekker van m'n laptop, toen schoof de laptop van de tafel af. Het resultaat: ik zie alleen een soort "inkt" vlekken, overal barsten, overal kleuren en lijnen, ik zie helemaal niets meer, alleen die raare vlekken etc. Het is een toshiba laptop.. Ik denk dat ik er niets meer aan kan doen, misschien weet iemand van jullie een oplossing?
(Sorry dat ik geen foto kon uploaden, dit is namelijk verstuurd via m'n iPad.)]

Ik hoop voor je dat je een goede verzekering hebt die het vergoed, want als je scherm het niet meer doet is het klaar...

Offline Daan
@ScooterEftel. Dat heb ik ook gehad. Mijn scherm van mijn laptop is er dun. Toen ik mijn laptop net drie dagen had, kwam er al een bast in het scherm, door het open en dicht doen. Het was een inktvlek met lijnen op het scherm als de laptop aanstond: Een schermbreuk. Ik dacht dat zoiets wel in de garantie zat (want de pc was niet drie dagen oud). Maarnee: Saturn dacht dat ik een steen tegen mijn laptop had aangegooid en dat het niet in de garantie viel (ondanks een bijgekocht garantiepakket/verzekeing). Ik had al mijn spaargeld aan de laptop uitgegeven, dus geld voor een reparatie was er niet.

Schrik niet: Even je scherm laten maken (van een laptop) is bijna even duur als een nieuwe laptop. Uiteindelijk heb ik het laten maken en klap ik mijn laptop minder dicht. Helaas, maar waarschijnlijk is jou scherm van je laptop dus ook overleden. En het zit niet in de verzekering/garatie.

Ahhhh!

Bedankt allemaal voor de tips en hulp, dat word toch een nieuwe laptop denk ik! 

Citaat van: Weeke link: /forum/1/3071/668800 op: 21-05-2012 23:03:02

Drie maanden duurt het volgens mij. Aangezien je sinds 5 maart 2012 lid bent (dus bij lange na niet een half jaar ) zal het nog zo'n 2 weken duren, ietsjes langer waarschijnlijk Nog eventjes geduld hebben dus!

(...)    Maar het voelt als een half jaar 

Offline m.elst
je kan ook een extrern scherm aansluiten is misschien niet zo handig maar kan je hem nog wel gebruiken

Hé mensen. Ik spaar Pokémonkaarten maar ik heb een probleem. Ik wil de 2012 Black and White Spring tin kopen (alle 3 Reshiram, Zekrom en Kyurem)
Toon spoiler
Ik kan ze niet in de winkel vinden, maar online wel. Maar dat zijn allemaal Amerikaanse Sites en dan krijg je heel veel verzendkosten. Kent iemand een Nederlandse site (of Engels met weining verzendkosten) die ze wél hebben?
Grtz Luuk.

Maandag Dinsdag en Woensdag BOSRIJK!!!

Weet iemand wat de specifieke naam is van de klokken die je aan het begin van 'All I want for christmas' van Mariah Carey hoort?

Weet er iemand een download voor een snelle Youtube uploader? Als ik het via Youtube doe duurt het iets van 6 uur ofzo voordat m'n filmpje van 5 minuuten klaar is. Dit duurt vééééél te lang naar mijn zin.

Citaat van: spooky86 link: /forum/1/3071/668127 op: 19-05-2012 00:00:48

Inderdaad... de Pardoes Promenade ( nieuw of oud maakt niet zoveel uit ) is wel een mooi muziekje voor als achtergrond van een website.

Succes ermee,

Ik heb het nu zo gedaan

Ik heb ooit een keer een link gevonden waardoor ik de simulatie van Vogelrok en Villa Volta kon downloaden zodat hij gewoon op mijn bureaublad stond, maar die kan ik niet meer vinden. Ik vind nu enkel websites die mij de simulatie laten spelen via de website..
Weet iemand misschien waar ik zo'n soortgelijke link kan vinden?

Hier in de Efteling daar vind je 't allemaal!

*kleine topic trap*

Laatst was ik achter mijn huis aan het wandelen bij de akkers en de schaapjes toen ik werd opgeschrikt door een raar geluid. Na even zoeken ontdekte ik een vogel die nogal druk bezig was met duikvluchten over de akkers. Het geluid was erg hard en erg schel. Nou heb ik helaas zeer weinig kennis van vogels (ik ben sinds kort wel druk bezig dit te vergroten aangezien ik echt van de natuur houd) en vraag ik me af welke vogel dit was.

De vogel was zwart met witte stukken en maakte een geluid als een soort zeemeeuw maar dan hoger en sneller. Het was niet constant achter elkaar en met korte tot langdurige onderbrekingen. Ik heb ook een foto ervan gemaakt. Hoewel het dier erg snel was en fotografie met snelle situaties niet mijn sterkste punt is staat het dier er vaag op. Er is ook iets van oranje te zien. Een scholekster kan het niet geweest zijn. De tonen van de Scholekster zijn aanzienlijk korter dan wat ik nu gehoord heb (of heb ik verkeerde informatie?)

Zou iemand mij kunnen vertellen welke vogel dit is geweest? Ik was aardig gefascineerd door het geluid dat z'n klein vogeltje kan produceren. Alvast bedankt!

Offline Elske
Een vogel die duikvluchten maakt over een akker, dat zal wel een roofvogel zijn geweest die aan het jagen was. Heb je die vogel nog zien bidden?

Nee, dat heb ik niet gezien. Ik heb er ongeveer 5 minuten gestaan en geprobeerd een foto te maken, maar het enige wat hij/zij deed was heel snel heen en weer vliegen en duiken ook met haarscherpe bochten.

Je hebt vast wel gelijk betreft dat het waarschijnlijk een roofvogel is geweest. Ik kan kijken of ik de foto misschien kan uploaden.

Edit:

Het is niet echt een hele goede foto (zeg maar gerust slecht). Op de foto is ook iets oranje/rood te zien wat lijkt op een snavel.

Offline BBP
(pakt Beste Boek Van De Weg erbij)
...Havik? Afgaand op kleuren en formaat? Het is erg lastig te zien op de foto.
Hier zijn enkele roofvogelgeluiden. De sperwer en havik klinken inderdaad een beetje als een meeuw. En de boomvalk ook wel een beetje.

Nope, zeker geen van die vogels afgaande op het geluid. Ik heb een filmpje waar zowel het geluid als de vogel heel kort in actie te zien is. Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet uploaden.

Heeft iemand met astma ook last van mist die met droogijs is gemaakt (droogijs is gemaakt van CO2) als deze
laag op de grond blijft? En heeft die dan ook last van mist die met verneveld water gemaakt is?

Citaat van: Efteling_Love link: /forum/1/3071/675886 op: 15-06-2012 10:37:15

Nee, dat heb ik niet gezien. Ik heb er ongeveer 5 minuten gestaan en geprobeerd een foto te maken, maar het enige wat hij/zij deed was heel snel heen en weer vliegen en duiken ook met haarscherpe bochten.

Je hebt vast wel gelijk betreft dat het waarschijnlijk een roofvogel is geweest. Ik kan kijken of ik de foto misschien kan uploaden.

Je kunt even zoeken via google naar Weidevogels. Zoals ik m zie lijkt ie eerder wit met zwarte vleugels, dat lijkt meer op een scholekster ofzo. Maar die zijn volgens mij niet zo groot.

Pagina: 30 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·25·26·27·28·29·30·31·32·33·34·35·43·44·45 >>