Forum: Het vanalles en andere dingen vragentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 28 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·23·24·25·26·27·28·29·30·31·32·33·43·44·45 >>

Citaat van: Maurice3 link: /forum/1/3071/656803 op: 27-03-2012 23:28:53

Weet iemand hoe hoog de boete is voor zwartrijden in de trein?

Ritprijs + € 35 boete.

Offline Weeke
Ik wil binnenkort met een paar vrienden misschien op de fiets naar Kaatsheuvel en de Efteling!
Nu is dit niet even te doen, het wordt namelijk 123 km fietsen
Vandaar dat we een (of meer) tenten meenemen, maar nu hebben we een probleempje.
We kunnen die tenten natuurlijk niet bij de Efteling neerzetten (al gaan we wel 31 mei naar de Ef... )
Daarom wil ik vragen of iemand weet of er in de buurt van de Efteling iets is waar je met de tent kunt staan?

Alvast bedankt!

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Citaat van: Weeke link: /forum/1/3071/663033 op: 23-04-2012 15:39:35

Ik wil binnenkort met een paar vrienden misschien op de fiets naar Kaatsheuvel en de Efteling!
Vandaar dat we een (of meer) tenten meenemen, maar nu hebben we een probleempje.
We kunnen die tenten natuurlijk niet bij de Efteling neerzetten (al gaan we wel 31 mei naar de Ef... )
Daarom wil ik vragen of iemand weet of er in de buurt van de Efteling iets is waar je met de tent kunt staan?

Alvast bedankt!

In oisterwijk zijn een hoop campings waar je kan overnachten, het is vanaf daar nog wel even met de fiets richting de efteling. (een uurtje fietsen?). Zou anders ook niet goed weten.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Citaat van: Weeke link: /forum/1/3071/663033 op: 23-04-2012 15:39:35

Alvast bedankt!

In de buurt bevind zich camping Droomgaard. Daar zul je vast wel een plekje kunnen vinden!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline GJV
Camping Duinlust zit ook op nog geen 10 minuten fietsen en is zelfs te voet te doen naar de Efteling. Je hebt ook nog camping 't Genieten bij de Roestelberg.

weet er iemand een site/programma waarmee je lego sets/figuren kan maken/kopen van foto's o.i.d. lego digital designer doet het niet op m'n computer, en heeft maar beperkte mogelijkheden

Ik ben op zoek naar een hoop barbies die niet te duur zijn, weet iemand misschien waar ik die kan krijgen? Want marktplaats heeft ze wel maar vind ik nogal duur om eerlijk te zijn.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Barbies?

Ja je weet wel..?

Weet iemand wat leuke woonwijken zijn in Den Bosch? We gaan (als het goed is) naar deze stad verhuizen, maar zijn niet bekend in Den Bosch. Alvast bedankt!

'it huis, dit vervloekte huis...'

Leuk!! Ik woon in vught het is er echt gezelig! Ehm wat iseen leuke wijk? Geen idee?

Ja, een leuke wijk... Geen a-sociale mensen, geen herrie, dat soort dingen.

Ik heb misschien een rare vraag maar ik ben bezig met een zelfgeschreven boek. Het verhaal word voornamelijk door een persoon in het ik-perspectief verteld in de tegenwoordige tijd met soms terugblikken die niet eerder beschreven zijn in het verhaal maar wel oorzaak waren voor de situatie van dat moment. Maar nu is een ander belangrijk persoon weg en komt ook voor lange tijd niet terug. Maar toch spelen er bij dat persoon dan weer dingen af die ook belangrijk zijn voor het verhaal. Als ik dit allemaal achteraf vertel ben ik bang dat het veels te veel informatie word voor de lezer. En het liefst zou ik het ook willen vertellen alsof het gebeurt terwijl de ander op dat moment dat aan het doen was.

Hoe moet ik dit aanpakken?

Alvast bedankt!

Citaat van: Doornroosje link: /forum/1/3071/664444 op: 01-05-2012 07:46:04

Ja, een leuke wijk... Geen a-sociale mensen, geen herrie, dat soort dingen.

den bosch is wel heel druk vergeleken met vught maar ik denk dat je dan het best aan een grachtje kan gaan wonen. daar is het vaak rustiger. maar het blijft over het algemeen gewoon druk.

Offline Elske
Kom je dan weleens verder in Den Bosch behalve het centrum en het Paleiskwartier?

Citaat van: Efteling_Love link: /forum/1/3071/664488 op: 01-05-2012 15:37:56

Hoe moet ik dit aanpakken?

Hoe je het nu vertelt komt het een beetje rommelig over, ik begrijp (denk ik) wel wat je bedoeld maar er komt zo inderdaad wel een beetje teveel informatie op de lezer af.

ja tuurlijk maar ik dacht dat ze niet in een achterbuurt wil gaan wonen ofzo?

Citaat van: Elske link: /forum/1/3071/664501 op: 01-05-2012 17:03:18

Hoe je het nu vertelt komt het een beetje rommelig over, ik begrijp (denk ik) wel wat je bedoeld maar er komt zo inderdaad wel een beetje teveel informatie op de lezer af.

Haha, uitleggen is niet mijn sterkste punt  . Maar als ik het achteraf vertel komt er teveel op de lezer af. Dus ik ga het maar gewoon met een stuk ik perspectief en een stuk alleswetend. Het is de eerste keer dat ik echt z'n lang verhaal schrijf (zit nu aan de 10.000 woorden). Gedichten en verhalen van 3 bladzijden, verder ben ik nog niet gekomen haha. Kortom: Het geeft niet het hoeft nog niet perfect te zijn.

Offline Elske
Ghehe, geeft niet. Misschien moet je eerst je verhaal schrijven zoals je het zelf wilt en als je denkt dat je klaar bent nog een keer overlezen. Misschien ga je dan nog dingetjes aanpassen, zo niet. Dan kun je het altijd nog door een ander laten lezen en zijn aandachtspunten meenemen in het wijzigen van het verhaal.

Citaat van: themeparkfreak link: /forum/1/3071/664502 op: 01-05-2012 17:04:40

Den Bosch heeft nette buurten en wat achterstallige wijken, maar dat wil niet zeggen dat het overal druk is en het er niet uit ziet

Citaat van: themeparkfreak link: /forum/1/3071/664502 op: 01-05-2012 17:04:40

Het idee is inderdaad dat we niet in een achterbuurt terecht komen, met herrie bedoel ik onrust, criminaliteit, die richting. Iemand nog tips?

Offline Nozomu
Weet iemand hoe de terugrolbeveiliging werkt op een wielaandrijving-hill?

Okami Youkai

Pagina: 28 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·23·24·25·26·27·28·29·30·31·32·33·43·44·45 >>